poniedziałek, 26 października 2015

A ja będę twym aniołem sumptuastic

Zespół Cytrus z Pińczowa - A ja. Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Muzyka jaką grają to pop-rock z wpływami dance.


Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Twą radością, smutkiem, żalem. Uwierz tak bardzo kocham Cię.

Zobacz teledysk i tłumaczenie, a potem nagraj swoją wersję do profesjonalnego podkładu muzycznego. Sumptuastic – KOŁYSANKA tekst piosenki. Słuchaj tysięcy nagrań użytkowników!


Odkryto dzięki aplikacji Shazam, która umożliwia wyszukiwanie nowej muzyki. SUMPTUASTIC - A JA BĘDĘ TWYM ANIOŁEM. No tak, wszystko kwestia logiki. Ale jak to puszczają na dyskotece to jest inne.


Ktoś wie na 1 kto to śpiewa?

Uważasz, że znasz lepszą odpowiedź? Jeżeli dane wyniki wyszukiwania nie są zadowalające możesz przeszukać inne lokalizacje. Ewa Białek Strona ta stworzona została do celów dydaktycznych.


A ja będę twym aniołem download videos. Utwór, który bardzo często pojawia się na weselach. Tekst piosenki idealnie wpisuje się w atmosfere wesela.


Niektóre Pary Młode decydują się na to, aby ten kawałek stał się melodią ich pierwszego tańca. Mów do mnie tak, bo lubię słów twoich smak. Jeśli coś wam przychodzi do głowy, napiszcie. Znajdź teksty swoich ulubionych piosenek po polsku. Aniołem, Aniołkiem, Aniołkami.


Odtwarzanie przez Spotify Odtwarzanie przez. W tej wersji do potańczenia w żwawszym tempie. Kawałek rodem z dyskoteki, ale na weselach pojawiający się często. Mimo wydanych pieniędzy na projekty, droga z Łęcznej do Ludwina i nad.


Cover utworu Kołysanka z rep. Skład zespołu to siedmioro muzyków: dwie wokalistki i wokalista, gitarzysta, basista, klawiszowiec i perkusista. Na miniaturkę wydaje mi się, że trochę za mało treści.

Czuje się tak, jakbym czytała scenę wyrwaną z kontekstu. Czy autorem hitu Kobiety są gorące jest Norbi? Tymi słowami pewien zespół wyśpiewał sobie hit roku. If you donate at least US$1 you can become an OTW member! A Ja Bede Twym Aniolem BoykaCs.


Jak wytłumaczyć tobie mam, że jesteś wszystkim tym, co mam tym co jest dobre i co złe uwierz tak bardzo. Piękni i Młodzi - Kocham się w Tobie - FINAŁ 7. Tak wykorzystuje czas, z żoną, gdy ucieknie Nam pociąg z przed nosa. Podarunki – Paweł Gołecki Accapulco – Ricchi E Poveri Agnieszka – Łzy Ale ale Aleksandra – Andre Ale to już było – Maryla Rodowicz Alibaba – Andrzej Zaucha Amore ciał. Lista najczęściej przez nas granych piosenek do tańca na imprezach weselnych.


Każdego roku poszerzana jest o tzw. Ona tańczy dla mnie”, „Balcanica”, „Przez twe oczy zielone”, „Ona czuje we mnie pieniądz”, „Despacito”, „Miłość w Zakopanem” itp. Pochodzący z niego utwór ‘Kołysanka” to wielki przebój.


Refren „…a ja będę Twym aniołem” do dziś jest niezwykle często grany w dyskotekach i rozgłośniach radiowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty