środa, 7 października 2015

Mój pobyt na bezludnej wyspie opowiadanie

Na bezludną wyspę przypłynęłam po tym jak rozbił się mój statek i cała moja załoga zgineła. Sama nie wiem dlaczego tylko ja przeżyłam , może dlatego że bóg miał dla mnie specjalne zadanie. Trochę się bałam byłam sama nikogo nie było widać. Moja przygoda na bezludnej wyspie , opowiadanie z dialogiem W moja przygoda na bezludnej wyspie , opowiadanie z dialogiem W czwartek rano wsiadłam na pokład statku pasażerskiego. Pierwszy raz płynęłam do Argentyny.


Czekały mnie tygodnie rejsu , zwiedzanie egzotycznych miast. Początkowo płynęliśmy zgodnie z plane,. Wtedy też mój przyjaciel o imieniu Łukasz zapytał czy w wolnym czasie mogłabym pomagać kucharzowi. Po krótkim namyśle uświadomiłam sobie, że najprawdopodobniej jestem na bezludnej wyspie. W obawie przed drapieżnikami przenocowałam na wzgórzu.


Pilot samolotu zauważył ułożony z gałęzi napis „HELP” i powiadomił służby ratunkowe, które kilka godzin później po Ciebie przybyły. Przetrwałeś najgorsze, co mogło Cię spotkać: katastrofę lotniczą i samotny pobyt na bezludnej wyspie. Jedna z moich najbardziej egzotycznych i najpiękniejszych podróży. Tak, tak wiem, za każdym razem tak mówię.


Napisz opowiadanie Mój pobyt na bezludnej wyspie- z elementami opisu. Plisss nie muszi byś to opowiadanie z dialogiem. Najważniejsze żeby było z elementami opisu. Opowiada o niemal trzydziestoletnim pobycie angielskiego żeglarza na bezludnej wyspie. Inspiracją do jej napisania były wspomnienia szkockiego marynarza Aleksandra Selkirka, który na początku XVIII wieku spędził cztery lata na wyspie Más a Tierra niedaleko Chile.


Czy od teraz tak będzie wyglądał mój dom? Wielokrotnie kłóciłam się z rodzicami ile teraz bym dała by ich zobaczyć. Wyobraż sobie ze jesteś na bezludnej wyspie, napisz opowiadanie(4-6zdań).


Pewnego dnia żeglując po oceanie mój statek rozbił się o skałę- szczęśliwie udało mi się uratować. Dotarłam na ląd i długo szukałam jakiś innych ludzi niestety okazało. Zadanie: wyobraz sobie ,że znalazłeśsię na bezludnej wyspie Rozwiązanie:było to lato lipiec albo sierpień, dokladnie nie pamiętam nasz statek płyną do brazylii, zawieść towar niestety rozbił się bylismy w pobliżu jakiejś wyspy nigdy jeszcze nie byłam na bezludnej wyspie cała przygoda zaczęła się od tego, że na ocenie zaskoczyła nas burza woda zaczęła nasz statek pchać.


Delta Okawango – noc na bezludnej wyspie. Jedną z atrakcji nad Deltą Okawango jest rejs tradycyjnymi łodziami mokoro. W dawnych czasach dłubanki wyrabiano z drewna hebanowców i drzew kiełbasianych, ale z czasem postanowiono, że tak cenne drzewa należy chronić. Zatem dziś pływa się mokoro wyrabianym z włókna.


Witam, proszę o napisanie opowiadania z jednego dnia pobytu robinsona kruzoe na wyspie, obojetnie z którego dnia. Chodzi o pobyt robinsona na wyspie w książce pt “Przypadki Robinsona Kruzoe”. Z całej załogi uratował się tylko on, fale morskie wyrzuciły go na brzeg bezludnej wyspy, prawdopodobnie na morzu karaibskim. Spędził na niej ponad dwadzieścia lat.


Wydawało mi się, że jest ona bezludna, ponieważ nie widziałem ani nie słyszałem żadnego człowieka. Zrobiło mi się strasznie zimno, więc zbudowałem sobie szałas. W tym gąszczu drzew znalazłem i użyłem kilku patyków do budowy schronienia. Przykład opowiadania: Bezludna wyspa Opowiadanie „Na bezludnej wyspie nie umiałabym się bez tego obyć…” – przykład. Temat: Na bezludnej wyspie nie umiałabym się bez tego obyć… Samolot wystartował punktualnie.


Zajęłam miejsce przy oknie i czekałam na te fantastyczne widoki, które cieszą moje oko zawsze, gdy udaję się w. Janusz Korczak Król Maciuś na wyspie bezludnej 1. Ach, jak strasznie źle było Maciusiowi w więzieniu. Właściwie nie było mu źle — ale ciasno. Bo jeżeli ktoś siedzi w więzieniu — i mają rozstrzelać — wcale się nie nudzi. Jaki przedmiot wolisz mieć podczas pobytu na bezludnej wyspie?


Quizy Testy Testy na czas Głosowania Co wolisz? Zgadywanki Zdrapka Przetrwanie Opowiadania Losowy quiz. Szkoła Muzyka Zagadki Straszne ZWIERZĘTA Książki Social Media Horoskop Polityka.


Co wybierzesz na pobyt na bezludnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty