czwartek, 10 grudnia 2015

Zostawilam go a teraz tesknie

To Ty go zostawiłaś,więc tym samym dałaś facetowi do zrozumienia,że temat zamknięty. On nie jest głupi i dla niego koniec to koniec. Ma Cię w nosie bo sama tego chciałaś.


Dwa tygodnie temu po raz kolejny rozstałam się facetem, który nadużywał, przez co były kłótnie na coraz niższym poziomie, powiedzialam dosc. Zdecydowałam, że tak będzie lepiej. A teraz płaczę, płaczę i płaczę. Kocham go bardzo ale zostawiłam, bo nie pasujemy do Siebie, on jest zaborczy, ma inne poglądy itd.


Mielismy wspolnych przyjaciol, teraz on sie spotyka z moimi. To Ty kiedyś podjęłaś tę decyzję, Ty go zraniłaś, więc teraz choćby z szacunku do tamtego uczucia nie możesz próbować się z nim spotykać. Bo nawet jeśli on nie jest do końca szczęśliwy, to co? Spotkasz się z nim, a potem nie wiadomo co z tego wyniknie.


Nikt przeważnie na początku nie planuje zdrady, a Ty tęsknisz, Tobie. Strasznie to przezylam i cierpie. On pisze mi ze mnie kocha, ja tez go kocham, myślę o nim cały czas. Jak dla mnie sama sobie zaprzeczasz.


Zeby nie bylo offtop, daj mu spokoj, nie graj na jego uczuciach. Robert231: gdybyś tak bardzo go kochała, to byś nie zerwała. Od tego rozstania mija juz troche ponad miesiac , a ja coraz czesciej lapie sie na tym ze mysle o nim ,moze troszke tesknie i mysle ze moze za szybko to odpuscilam ,zamiast moze troche przyhamowac i dac sie rozwinac temu uczuciu smutas. Pewnie teraz miałabym fajnego męża, ciepły dom, a może nawet dziecko… Nigdy się tego nie dowiem.


Płakał i krzyczał na mnie, błagał też, żebym go nie zostawiała. W końcu uniósł się honorem, spakował moje rzeczy do kilku worków na śmieci i bezceremonialnie wystawił je przed drzwi. Mąż jest teraz zapatrzony w swoje problemy fizys i psyche.


W domu moze cos robić, zlecaj mu coś do zalatwienia, na rehabilitacji niech daje z siebie wszystko. Skoro kochasz, to nie rzucaj, tylko staraj się przetrwać trudny czas i nie pozwalaj na zle traktowanie. Tak bardzo Cię kocham Ty sam o tym wiesz Zbarałeś mi serce Więc zabierz i mnie. Musisz go upewnić w tym, że tak nie będzie i że rzeczywiście odgrywa on bardzo ważną rolę w Twoim życiu.


To będzie poniekąd też test dla Ciebie czy rzeczywiście coś do niego czujesz. Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Sory ze tak mocno pisze ale nie jestes normalna.


Teraz dam ci przyklad z mojego zycia. Ej zabieraj wszystko razem z tymi pretensjami do mnie, reszty nie trzeba. Do tej pory brakuje mi go przy stole. Ale czas naprawdę leczy rany.


I również Tobie będzie niebawem troszkę lżej…. Tęsknie za byłym, którego sama zostawiłam. A jak myślisz, jak się „czuje” Pan Bóg? Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy.


Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac. On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac. Moze sie jednak myle i dojrzales na tyle, aby wiedzieć, ze tylko ona i żadna inna? Zeby sie o tym przekonać, odszukaj ją i nawiąz z nią kontakt.


Wybadaj co ona teraz w życiu porabia, umów się na kawe. I powiedziałam dla wymówki że zostaniemy przyjaciółmi, a teraz on piszę do mnie cały czas na fecebook i nie daje mi spokoju. Co jej powiedzieć jak ją znajdzie? Zestaw płyt na którym znajdują się niezapomniane hity Verby, wszystkie.


Wracam do piosenek które mi go przypominają, wracam do wspomnień. Nie trwało to długo, nie byliśmy długo razem, bo jakieś miesiące, ale miał dla mnie jakieś znaczenie. Wcześniej myślałam o nim, wracałam do wspomnienień, przypominał mi się w codziennym życiu, ale teraz. Zaczynam tęsknić za moim synkiem. To tak bardzo fizyczne uczucie, że nie da się tego opisać.


Czuję jego dotyk, zapach, czuję jak podchodził do mnie i mnie przytulał. Pamiętam kiedy zrobił to po raz ostatni….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty