środa, 16 marca 2016

Związek ze starszą kobietą z dzieckiem

Duża różnica wieku między partnerami jest częściej akceptowana, gdy kobieta jest młodsza od mężczyzny, ale nie przeciwnie. Tymczasem związek z dojrzałą kobietą może nieść ze sobą wiele zalet i przyjemności. Relacja ze starszą partnerką wymaga pracy, jak każda inna.


Trwałość związku zależy od wzajemnych oczekiwań. Jeśli związek opiera się tylko na kontaktach seksualnych czy kwestiach finansowych jest bardzo prawdopodobne, że kiedy jedno z partnerów straci popęd czy środki, relacja rozpadnie się.

Jak miałem to byłem w relacji ze starszą akurat. Padła tu ważna teza, z którą ja się akurat zgadzam. Wiązanie się ze starszą kobietą oznacza słabość faceta - gościa, który z różnych powodów nie jest pewien siebie, albo jest w dołku albo został tak ukształtowany, że tej pewności nigdy nie miał. Hej mam do was takie pytanko, otóż sprawa dotyczy mojego kumpla który mając pare latek znalazł sobie o 10lat starszą kobiete od siebie (z 10letnik dzieckiem). Z tego co wiem, to dogadują się ze sobą, mają podobne charaktery itd.


Jesli chodzi o Mnie to w przeciwieństwie do naszych innych kumpli. Znam małżeństwo, które poznało się gdy on miał lat, a ona 26. Byli ze sobą dziesięć lat, po tych dziesięciu latach wzięli ślub, doczekali się dziecka i on poznał trzynaście lat młodszą.

Zostawił starszą o sześć lat żonę z dzieckiem dla osiemnastki więc jednak ryzyko dla starszej kobiety istnieje”- pisze jeden z gości. Nie szukam przelotnych znajomości, To dobrze, mądry z Ciebie chłop! Chętnie porozmawiam ze starszą kobietą.


Ale chyba z góry miały wyznaczoną datę ważności. Nie związałbym się ze sporo starszą kobietą na całe życie. Jestem w stanie zrozumieć, że ludzie tak się ze sobą wiążą i są szczęśliwi. To, że nie zaplanowałbym życia ze starszą kobietą wynika raczej z tego, że pozmieniałem swoje priorytety. Mężczyzna, który decyduje się na związek ze starszą kobietą, powinien zastanowić się czego tak naprawdę oczekuje od swojej wybranki.


Często zdarza się, że mężczyźni szukają w kobiecie, z którą się wiążą nie tyle partnerki, co matki, która będzie się o nich troszczyć i przy której poczują się pewnie i bezpiecznie. Nie spotkałam się jeszcze z jawną krytyką ani przykrymi słowami na temat naszego związku. Joanna podkreśla, że ona i jej partner nie różnią się niczym od innych par.


Jedyna kwestia, która nas dzieli, dotyczy dzieci. Mój partner chciałby mieć dziecko, a mnie już trudno się na to zdecydować ze względu na wiek. Poza tym mam już dwójkę dzieci z pierwszego małżeństwa – mówi. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Mężczyzna z dzieckiem z poprzedniego związku nie może się całkowicie uwolnić od przeszłości, dlatego życie z takim partnerem zaczyna się od kompromisu. Związek z mężczyzną z dzieckiem - za i przeciw.


Nastały takie czasy, że duża różnica wieku pomiędzy kobietą a mężczyzną już nie dziwi. Pani Basia prosi o obiektywną ocenę sytuacji na temat tego, jak postąpiła z dzieckiem. Czy facet, którego kocham, jest psychopatą. A skoro wprowadziłeś się do niej wiedząc ,że jest dojrzałą kobietą z dzieckiem ,to widocznie wtedy ci to skarbie nie przeszkadzało! Więc powiem-porozmawiaj szczerze ,nie badż zapieprzonym tchórzem.


Kobieta przez długi czas była postrzegana przez pryzmat tego, czy jest zamężna, dlatego ślub młodej kobiety ze starszym mężczyzną nikogo nie dziwił. Wbrew obiegowej opinii, że kobiety wiążą się ze starszymi facetami, nasze bohaterki ułożyły sobie życie z mężczyznami młodszymi od siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty