piątek, 6 maja 2016

Które media są niezależne

Które media są niezależne

Na zmianach w zarządach TVP i Polskiego Radia się nie skończy. Niezależne od Tuska to są TV Trwam, Radio Maryja, Gazeta Polska, niezależna. Fakt, Super Express, kilka innych ogólnopolskich, oraz regionalnych. Zapomniałem dodać jeszcze że również jest nim Mariusz Max Kolonko, którego cenię i lubię.


Są dziś trzy wielkie media, które służą do niszczenia Polski i eksterminacji narodu polskiego. Nie udało się w czasie wojny, więc teraz trzeba niszczyć. Jednak trudno mówić o całkowicie wolnych i niezależnych mediach. Choćby kraj był najbardziej demokratyczny media zawsze w większym lub mniejszym stopniu realizują czyjeś zlecenia i zalecenia. Nawet jeśli są to media społeczne, realizujące misję, to i wtedy do końca nie są niezależne.


Oczywiście media nie są niezależne. Martwią mnie jednak powody braku tej niezależności. Pierwszy z nich jest pozostałością dawnego systemu, podlegają mu dziennikarze lubiący, by ktoś „na górze” odpowiadał za ich działania, co świadczy o braku decyzyjności. Wielu z nich brak wolności ma w swojej głowie.


Które media są niezależne

Chodzi mi oczywiście o to że to jedyne większe media które odważą się nie zawsze mówić przychylnie o lewicy, a ta oczywiście zawsze popiera. Sejm uchwalił zmiany w prawie prasowym. System III RP nie ma powodów do radości – jednym z jego fundamentów jest to, że media są narzędziem sprawowania władzy i kontrolowania postaw. Kiedy wyszłam za swojego obecnego męża, który jest ode mnie o dwadzieścia lat starszy, miał on już dorosłego syna.


Złe języki obserwując moją serdeczną przyjaźń z pasierbem i to, że pracowaliśmy razem, ja pisałam artykuły, on je ilustrował zdjęciami, zaczęły rozsiewać plotki, że… przyprawiam rogi staremu mężowi z jego synem. Są goje do dojenia i są ci lepsi ponad prawe. Admin WM, dokładnie, z wieloma Ukraińcami nie można się dogadać w sklepie z cukierkami,.


Podoba Ci się nasz nowy, mobilny szablon? Chcesz nas wesprzeć inaczej lub zadać pytanie? Podczas zaborów było lepiej, bo chociaż była cenzura, to większość prasy była w rękach polskich. I było wiadomo, kto jest kim. Wiadomości choć były cenzurowane, to informacje i poglądy były przemycane, tak jak robiły to kabarety w czasach PRL-u.


Podajcie mi jakieś niezależne w pl media, które warto czytać lub oglądać? Czy Gazeta Polska, niezależna. Sieci, wPolityce, republika, fronda są naprawdę niezależne? Jaki portal informacyjny polecacie?


Tego typu działania są w interesie określonej grupy, grup. Poza tym, w Niemczech, Szwecji dzieje się to, co było do przewidzenia. Tylko wówczas ludzi, którzy ośmielili się mówić o tym głośno nazywano oszołomami. Korzystając z systemu tagów Fronda. Gdy klikniesz w artykule tag - np.


Dostęp do zasobów portalu Fronda. Które media są najbardziej obiektywne w kwestiach politycznych? Mam na myśli zarówno tv, radio, prasę, jak i portale internetowe.


Które media są niezależne

To jest wielki skandal, przekręt i psucie demokracji, rynku mediów, bo reklam mają mało właśnie media niepokorne, niezależne od przemijających rządów. Dlaczego tak mało sponsorów i reklamodawców ma SALON 24?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty