poniedziałek, 23 maja 2016

Związek z arabem uwazaj

Hej czy któraś z Was była lub jest w związku z Arabem? Jakie są plusy ,a jakie minusy takiego związku? W Polsce , w ojczyźnie ukochanego czy za granicą? Na przykła mogą powiedzieć osobie, która zmaga się z kompleksami dotyczącymi jej ciała, że jej spódnica jest zbyt opięta.


Niech zatrzymają się na chwilę i. Twierdzą, że są tylko szczerzy i starają się pomóc. Narcyz może dzielić się z innymi rzeczami, które powiedziałaś mu w zaufaniu, aby zepsuć opinię o Tobie wśród wspólnych przyjaciół. Egzotyka nie wystarcza, aby związek trwał Egzotyka może sprawić, że związek z Arabem wyda się interesujący. Wszystko jest nowe, ekscytujące, pojawia się ten niesamowity dreszczyk emocji. Odkrywanie tego, co nieznane.


Wczoraj pewna bliska osoba powiedziała mi: niedobrze mi się robi od tego „łaszenia się do mężczyzn” i udawania. Nie mam już takiej potrzeby, żeby zauważać w nich jakieś „ciacha”. W facetach imponuje mi tylko inteligencja, wiedza i kultura, prawda.


Największą wartość ma dziś bycie autentycznym. W miłości i związkach przede wszystkim. Jestem od miesiecy w związku z Arabem z Tunezji mieszkającym w Austrii. Słysząc opinie o nich , mam dylemat.


Nie wiem czy jest sens pakować sie w to. Obecnie nie pracuje , on wspomaga mnie finansowo. Moja koleżanka była w związku z Arabem. Niestety nie ma najprzyjemniejszych wspomnień.


Obiecywał jej gruszki na wierzbie, twierdził, że kocha ją najbarzdiej na świecie, a jak przyszlo co do czego, to nakryła go z inną. Po dwóch miesiącach moi chłopcy wrócili wczoraj do domu. Mąż nie może sobie darować, że nie nagrał mojej reakcji jak wszedł do domu.


Jestem w związku z Arabem(Irakijczykiem ) od lat. Jednak moi rodzice nigdy nie zaakceptowali tego związku, więc po paru miesiącach bycia razem i słowach mamy, że drzwi do domu są dla mnie zamknięte, jeśli z nim nie zerwę. Właściwie od samego początku bycia razem zamieszkaliśmy razem.


Zwykło mówić się, że polscy mężczyźni nie lubią obcokrajowców, zwłaszcza tych innego wyznania i koloru skóry ponieważ kradną oni „ich” piękne Polki. Kobiety patrzą na tę kwestię nieco inaczej, często to egzotyczna uroda i ciekawość kultury przyciąga ich do „obcych” mężczyzn. A jak związki mieszne wyglądają w rzeczywistości? Zazdrość to jedno, a całkowita kontrola to drugie. Chyba każdy z nas zna pary, w których aż furczy od nadmiernej kontroli.


Z kim piszesz, gdzie byłeś, po co i dlaczego tak robisz – wzajemna męka. Lepiej z tym skończyć, bo meta związku już blisko. Szczęśliwy związek jest wtedy, gdy oboje partnerów akceptuje siebie w pełni, swoje wady i zalety. Związki dwóch osób wyznających różne religie nie są łatwe. Cześć, poznałam przez insta araba który jest ode mnie lat starszy (w tym roku będę miała 16).


Dodam, że mieszkam w Niemczech. On pochodzi z syrii i mieszka lata w Niemczech, ma pracę, mieszkanie itd. Chciał się spotkać i na samym początku wymyślałam, ze nie mogę bo mam dużo nauki itd.


Dziś można spotkać się z nim na całym świecie, więc nawet jeśli nie udało Ci się trafić na taką imprezę podczas prób rozpoczęcia bądź ponownego wkroczenia w życie uczuciowe, to szybkie wyszukiwanie w Internecie z pewnością pozwoli Ci znaleźć miejsce oferujące ten rodzaj rozrywki. Nie dzieje się tak bez przyczyny. Nie takie straszne, jak je malują.


Magda zapewnia, że od początku była świadoma różnic oraz zmian, jakie pociągnie za sobą taki związek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty