czwartek, 28 lipca 2016

Odrzucilam go i zaluje

Koleżanki mi go odradzały nie wiem czemu, bo kiedy wszyscy razem wychodziliśmy podobało im się i lubiły z nim rozmawiać. Po pewnym czasie zaczęłam go olewać, kiedy chciał się spotkać. Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku.


Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego. Przyjaźnię się z nim od kilku lat. Nigdy nie myślałam o nim w kategoriach partner, zawsze myślałam o nim jako koledze.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Traktowałam go jak brata, mogłabym za nim nawet w ogień skakać.


Pewnego dnia przyznał mi się, że się we mnie zakochał, niestety bez wzajemności. Było ciężko się do tego przyzwyczaić, ale w końcu to zaakceptowałam. On starał się wszelkimi sposobami żebym ja tez coś do niego poczuła. Zamiast tego musiał patrzeć, jak.


Zrobil sie jakis taki pewny siebie, ale nie arogancki. Piszę z dużym dla mnie problemem. Jestem młoda, zaledwie lat, wiem że jeszcze życie przede mną, ale nie wiem co robić. PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie.


Na początek chciałabym wymienić, iż mam chłopaka od miesięcy, jednakże czuję, że to nie jest to, że to jakaś pomyłka. Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy. Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac.


Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac. On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Wiem że nikt nie cofnie czasu chociaż tego właśnie bym chciała. Nie oczekuje również ze ktoś zna złoty środek na moją sytuacje.


Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu. Dopiero teraz dociera do niego, że do tej pory zawsze czegoś mu brakowało. Teraz wie, że ta kobieta go dopełnia, i już nie potrafi wyobrazić sobie życia bez niej u swojego boku.


Zobacz także: Kiedy facet myśli o kobiecie? Wszelkie demotywatory w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. Przez lata bylismy najlepszymi przyjaciółmi, po czym powiedział mi, że mu na mnie zależy a ja wtedy go odrzucilam. Dziś tego żałuję, nie potrafię bez niego życ. Nie umiem o nim zapomniec, tak strasznie tęsknie, że nie mogę spac ani jeśc.


Powoli zaczyna mnie to przerażac i zastanawiam się jak długo. Zraniłam jego uczucia, okłamałam go, że nic do niego nie czuję, chociaż to nieprawda. Od grudnia tamtego roku aż do września tego roku w ogóle ze sobą nie rozmawialiśmy.


A ja zdałam sobie sprawę, że mi na nim zależy. Może po prostu musiałam do tego dorosnąć? Teraz chciałabym to wszystko naprawić, ale nie wiem jak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty