poniedziałek, 4 lipca 2016

Zakochałam się przez internet boli

Fajnie nam sie pisalo, wiec postanowilismy sie wymienic fotkami. On od razu mi sie spodobal, ja zreszta mu tez. Zaczelismy pisac o ewentualnym spotkaniu w realu. On pisal ze bardzo by tego chcial, ze mu zalezy, a ja glupia dalam sie na to wszystko nabrac.


Czy mozna sie zakochac przez internet?

Zakochałam się przez internet bez wzajemności. Tak bardzo pragnę go spotkać i dotknąć, przytulić, że nie potrafię zrobić nawet przyzwoitych podchodów. Mój sposób na faceta- upiłam się i zrobiłam mu show w kamerce. Pęka mi serce, nie wiem co robić. Dostałam na jego punkcie kompletnego świra.


Jeśli powie że nie może albo że podobno jest słaby ten fil to się nie martw. Jak ja kolegę przez fb zapytałam to on powiedział że ten.

On chciał mi raz ustapić miejsce w autobusie. Ostatnia ja napisałam, ze moze w końcu porozmawiamy na Skypie któregoś dnia. Napisał ze moglibyśmy, a dzisiaj jest zmęczony. Przez internet, ale szybko doszło u nas do spotkania, równie szybko zaiskrzyło, wszystko ładnie-pięknie. Czułam się jak w bajce i nie chodzi mi tylko o to uczucie zauroczenia, o całą magię jaką odczuwa się na początku związku.


Po prostu był dla mnie przez cały ten czas dobry, miły, czuły, kochający. Chcę to napisać ponieważ nie wiem co mam zrobić mam nadzieję że pomogą mi państwo. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! My nie mówimy tu o związku na odległość, tylko przez internet, bo to dwie różne sprawy.


Na odległość można żyć przez jakiś czas z widokiem na bycie razem, ale widując się co jakiś czas. Przez internet tylko i wyłącznie osobiście sobie nie wyobrażamy, bo przecież miłość pragnie obecności ukochanej osoby. Temat: zakochałam sie - Dojrzewamy. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.


Z wzajemnością, jesteśmy razem od ok.

Nie wiedziałam, że ma tyle lat, kiedy go poznałam (przez internet). Gdybyśmy byli sami na świecie, nie byłoby problemu. Ale ludzie gadają, sobie myślą, koleżanka z pracy zapytała ile on ma.


Dziekuje za odpwiedz duzo przez nia zrozumialm jest pani naprawde dobrym psychologiem pozdrawiam. Cześć jestem Paulina i mam poważny problem, zakochałam się w chłopaku, który nie jest mi pisany. Rok temu byłam na imieninach koleżanki mojej mamy (tam go właśnie poznałam). Okazało się, że to jej siostrzeniec.


Moja wizyta u dentysty, na którą czekałam tygodnie została odwołana, zaproponowano mi termin stycznia. W wieku lat poznałam chłopaka, zakochałam się była to moja pierwsza miłość. Poznaliśmy się przez internet po ok miesiącu byliśmy już parą.


Jego rodzina bez problemu mnie zaakceptowała. Chłopak od razu wprowadził mnie do swojej rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty