czwartek, 3 listopada 2016

Bajki o miłości z morałem

DOSTATEK, MIŁOŚĆ I SUKCES Pewna kobieta podlewała rośliny w swoim ogrodzie, kiedy zobaczyła trzech staruszków, z wypisanymi na twarzy latami doświadczeń, którzy stali naprzeciw jej ogrodu. Relaxing Rain and Thunder Sounds, Fall Asleep Faster, Beat Insomnia, Sleep Music, Relaxation Sounds - Duration: 3:00:01. Paulo Coelho - Cytaty z książki Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam Miłość jest jak tama. Jeśli pozwolisz, aby przez szczelinę sączyła się strużka wody, to w końcu rozsadza. Człowiek mądry liczy się ze słowami, mówi mało, ale sensownie.


Bajki o miłości z morałem

Morał jest taki, że czasem najlepsze nawet intencje nie wystarczą, aby wypełnić swoją rolę. Głupiec - plecie byle co i byle jak, zadowolony z. Opowiadają humorystycznie o współczesnym świecie. Uczą, bawią, rozwijają, przestrzegają. Przejdź do treści Menu Szukaj. Która bawi, uczy i tłumaczy świat?


Bajki dla dzieci i trochę starszych. Znajdziesz tutaj bajki o przyjaźni, tolerancji, prawdomówności i wiele innych. Nie ma ich tu dlatego, że ofiarowałem je z miłości dla wielu osób a niesie to ryzyko bo często się zdarza, że sami ofiarowujemy uczucie dla innych , ale oni nie dają nam nic w zamian.


Szukasz wartościowej bajki z morałem? Masz rację - jak nie masz szczęścia dziś, o po co pozostawać w tym stanie? Gamka, jak zwykle dobrałaś doskonałe opowiadania z morałem. Barwna, pełna humoru rymowana opowieść o perypetiach pewnej żaby, przeżywającej uczuciowe rozterki.


Gwarantujemy pouczający morał :) Autorem bajki jest Jadwiga. Zooey Deschanel i Josepha Gordon-Levitta. To, że nie zawsze uśmiecham się nie znaczy, że nie jestem szczęśliwa!


To, że często marzę nie znaczy, że nie patrzę realnie! Z całego serca marzył o złotym łańcuszku. Ona posiadała długie, piękne i jasne włosy, a marzyła o perłowym grzebieniu, którym, niby diademem, mogłaby je ozdabiać.


Z biegiem lat mężczyzna coraz bardziej marzył o grzebieniu, kobieta natomiast robiła wszystko, aby móc zdobyć dla męża złoty łańcuszek. Mnie w pamięci zostały: Słodki listopa Efekt motyla, Ręka Boga (która nawiasem mówiąc byla wczoraj w tv), Kłamca, kłamca, Truman Show. To już znamy tajemnicę sukcesu. Nawet w sytuacjach całkiem poważnych.


Czułam się głupio, ale to było trudne do opanowania. Pewno każdy tak miał, ale z czasem się tego wyzbywamy. Apetyt wzrasta w miarę jedzenia. Gdy czytałam tą piękną bajkę przypomniało mi się jak w młodych latach miewałam nagłe, niekontrolowane ataki smiechu.


Kwiecień-plecień ,bo przeplata trochę zimy ,trochę lata. Wielki kamień spadł mi z serca. Przepadł mi jak ryba w wodzie. Z wielkiej chmury, mały deszcz.


Ciekawoś to pierwszy stopień do piekła. Kto pod kim dołki robi ,ten sam w nie wpada. Fundamentalizm i libertynizm. Potwor z morza Bajka z morałem.


Było sobie młody młodzieniec, który ożenił się z piękną dziewczyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty