czwartek, 17 listopada 2016

Czy wydział komunikacji informuje urząd skarbowy

O ile wydział komunikacji zawsze jest obowiązkowym punktem podczas procesu rejestracji zakupionego samochodu, to już różnie bywa z urzędem skarbowym. Wręcz możemy pominąć urząd skarbowy, choć może się to. Mam dosyc dziwną sprawę otóż jakieś tygodnie temu kupiłem auto dziś udałem się do urzędu skarbowego żeby opłacic podatek od sumy zakupionego auta.


Urząd skarbowy i wydział komunikacji :) Witam mam pytanie. Otóż czy po kupnie samochodu podatek w wysokości wartości samochodu mogę uiścić w dowolnym urzędzie skarbowym w kraju czy w tym w którym już kiedyś taki podatek płaciłem oraz czy jeżeli jestem zameldowany w innym miejscu niż mieszkam i kupię samochód to muszę iść do wydziału komunikacji w mieście gdzie jestem. Najpóźniej w kolejnym miesiącu od chwili rejestracji samochodu urząd skarbowy dowie się o tym, że kupiłeś auto i nie zapłaciłeś podatku, bo poinformuje go o tym wydział komunikacji, w którym zarejestrowałeś swój samochód. Czy Twój e-PIT jest bezpieczny?


Systemy informatyczne odpowiedzialne za realizację usługi Twój e-PIT. Podatek obliczasz samodzielnie, pamiętając, iż powinien on wynosić kwoty, za jaką kupiłeś samochód. Pamiętaj jednak, że kwota ta powinna być co najmniej zbliżona do rynkowej. Lepiej więc nie zaniżać kwoty zakupu, a sam podatek obliczyć według tzw.


Rozpowszechnienie powyższych informacji w jak największym zakresie, pomoże i ułatwi podatnikom wywiązanie się z obowiązku określonego w przepisach prawa podatkowego. Może też zakwestionować zbyt duże rozbieżności pomiędzy Twoimi wydatkami i dochodami. Podstawą jest Twoja deklaracja podatkowa, więc jeśli nie masz za dużych przychodów, nie powinno Cię być stać na drogie wyjazdy, samochody czy nieruchomości. Urząd Skarbowy może zweryfikować konto klienta każdego banku w Polsce.


Radca zasugerował żeby nie uwzględniać samochodu w deklaracji spadkowej (SD-Z2). Moje pytania brzmią następująco: 1. Do wydziału komunikacji urzędu, w którym jest zarejestrowany pojazd. Może być to: starostwo powiatowe, urząd miasta — jeśli pojazd jest zarejestrowany w mieście na prawach powiatu, urząd dzielnicy — jeśli pojazd jest zarejestrowany w Warszawie.


W poniedziałek nie zarejestrujesz samochodu. Jedne z nich można sobie darować! Urząd miasta, urząd skarbowy, urząd pracy czy komenda policji udostępnia możliwość załatwienia spraw przez internet. Urzędy postanowiły z przytupem wejść w XXI wiek.


Setki spraw już dziś załatwisz z pozycji wygodnego fotela. Usługa Twój e-PIT ułatwi coroczne rozliczenie PIT milionom Polaków. Wydział Komunikacji będzie zamknięty. Urząd Miasta Piekary Śląskie czynny jest w środę w godzinach od 7. Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni informuje o zmianach czasu pracy urzędu w grudniu br. Nieczynny wydział komunikacji.


Stanie w kolejkach nigdy nie było rozrywką. Szczególnie, jeśli w kolejce stoi się dłużej niż zajmuje zajęcie się sprawą. Kolejki do lekarza czy kolejki w urzędach? Ustalanie zasad korzystania z przystanków komunikacji autobusowej. Uzgadnianie tras posesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym, które odbywają się na drogach publicznych, organizowanych przez kościół katolicki oraz inne kościoły, z którymi ustawowo uregulowane zostały kwestie sprawowania kultu publicznego.


Teraz chciałem powiadomić wydział komunikacji o zbyciu auta (przedstawiłem wszystkie ważne dokumenty- umowę sprzedaży, akt notarialny, umowę dziedziczenia…) pan powiedział ze nie mogę zawiadomić o zbyciu pojazdu, ponieważ musi to dokonać najpierw moja mama i ciocia (zbycie na mnie) pomimo, że mam umowę dziedziczenia. W najbliższy czwartek na ulicy Zacisznej, gdzie mieści się m. Legnicki urząd miasta w poniedziałki, środy, czwartki i piątki przyjmuje interesantów w godzinach 7. Z kolei kasa urzędu jest zamykana odpowiednio pół godziny wcześniej. Jana Garduły w Świnoujściu sp. RTG w budynku przy ulicy Mieszka I 7.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty