wtorek, 25 lipca 2017

Jak poznać faceta przez internet

Jak poznać faceta przez internet

ZDECYDUJ czy randka przez internet jest dla Ciebie! Mam na imię Antonina (Tośka) i chciałabym wiedzieć gdzie poznać faceta po 4 bo właśnie w tym wieku także jestem. Nie żeby wiek mężczyzny miał dla mnie kluczowy aspekt, jednak jest to dość ważna sprawa. Facet po jest dla mnie za dojrzały, nie mam dzieci a bardzo. Jestem już prawie lata singielką i szczerze chciałabym już kogoś poznać, był internet, szybkie randki, głupie imprezy.


Gdzie moge poznać fajnego chłopaka? Moje koleżanki poznały już kilku fajnych kolesi przez neta. Okazuje się że chyba nie, bo ten którego ja poznałam najpierw znalazł mój numer w książce telefonicznej i zadzwonił totalnie mnie zaskakując. Mówił jaki to mam miły głos przez telefon, że będzie dzwonić codziennie. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak poznać faceta przez internet ? Nie jest to żaden odrębny rodzaj istot ;P Poznawanie ludzi w realu ma jednak tę przewagę, że od razu znamy prawdziwy wygląd człowieka i poznajemy jego zachowania (możemy np. od razu sobie darować, jeśli dany osobnik będzie zachowywał się podejrzanie, czego nie da po sobie poznać przez internet).


Z tymi klubami i dyskotekami to prawda. Sama mam alergię na facetów w klubach i jak tylko jakiś chce się do mnie kleić to uciekam. Nie wiem jak długo trwały te relacje, zakładam, że raczej były to krótkie epizody.


Wiesz, przez 15lat taki wynik oznacza dla mnie jedno- kiepsko się starałaś A to, że z tymi trzema nie wyszło, o niczym nie swiadczy. Tinder jak korzystać z Tindera randki przez Internet randka przez telefon aplikacja do randkowania jak poznać faceta. Ze statystyk wynika, że coraz więcej Polaków znajduje miłość w internecie.


Co więcej, badacze twierdzą, że takie relacje często kończą się małżeństwem, które na dodatek jest trwałe i szczęśliwe. Pytanie, jak właściwie można poderwać faceta przez internet? Cześć, Zatęskniło mi się za ułożeniem sobie życia. Umiesciłam dane w randkach i. Byłam na kilku spotkaniach-tragedia ale zapaliło się światełko. Poznałam - mądry, wrażliwy,dobry, szarmancki.


Myślałam, że tacy już wigineli. Oczywiście najczęściej słyszymy o sytuacjach, w których to poznanie kogoś przez Internet nie kończy się najlepiej w rzeczywistym życiu, ale ze względu na naturę mediów (sensacja klika się lepiej), to właśnie te niepozytywne historie trafiają na nagłówki, a wiele pozytywnych pozostaje. Taka gorąca i ładna kobieta sama?


Czy jesteś interesującą dziewczyną? Kiedy poznałeś kogoś offline częściej niż przez internet? Kiedy byłeś u kogoś w odwiedzinach tak spontanicznie?


Jak poznać faceta przez internet

Bycie społecznie ogarniętym przynosi dużo więcej korzyści. Korpomowa nazwałaby to nie inaczej jak networkingiem, a ja nazywam to po prostu zwykłym życiem. I choć sama nie korzystałam z tej formy poznawania mężczyzn, to myślę, że dla tych z Was, które o sobie mogą powiedzieć czuję się samotna i nie wiem gdzie poznać faceta może to być pierwszy krok, aby pokonać samotność. W jednym z artykułów na Aleteia Polska pisałam o pułapkach portali internetowych. No i zanim się spotkamy, możemy trochę poznać drugą osobę, pogadać przez internet, wyczuć czy warto umawiać się na spotkanie, czy coś z tego może być.


Mi bardzo pomogło mydwoje, ponieważ po prostu nie miałam za bardzo możliwości do poznania faceta w realu. Czy w ogóle można poznać kogoś z sensem przez internet? Przykład mój i kilku osób, które znam pokazuje, że jak najbardziej można.


Jak poznać faceta przez internet

Mojego mężczyznę poznałam przez internet, a moje koleżanki mają mężów z Sympatii. W sumie jest to miejsce jak każde inne. Wychodź do ludzi – rozmawiaj z kobietami, baw się i nie zastanawiaj się ciągle, czy ta, z którą akurat wymieniasz uprzejmości, jest już zajęta. Myśl pozytywnie: po świecie chodzą tłumy wolnych kobiet, które chcą poznać właśnie ciebie, więc dam im szansę. I o to nastawienie do własnego życia chodzi.


Po pracy chodzę w różne miesjca, pomagam na przykład w schronisku. Rok temu rozstałam się z facetem, ale nie wiem, gdzie teraz poznać kogoś normalnego? Przez internet się boję, po barach nie chodzę, nie sądzę zresztą, że są tam wartościowe osoby.


Więc gdzie szukać miłego faceta po 30tce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty