czwartek, 10 sierpnia 2017

Napisz opowiadanie na temat ja i moja wyspa

Tym razem jednak się przerazili. Mama widziała, jak wchodzę na wyspę, ale umknął jej moment, gdy wróciłem na brzeg i pobiegłem do sklepu. Była przekonana, że rwący nurt rzeki mnie porwał. Tymczasem okazało się, że jestem cały i zdrowy, więc ze łzami w oczach mama. Zaloguj się Zarejestruj się 1. Opowiadanie Moja wyspa Mam do napisania opowiadanie pt.


Myślę że mógłby być to mój pokój ale nie mam pomysłu na opowiadanie. Na bezludną wyspę przypłynęłam po tym jak rozbił się mój statek i cała moja załoga zgineła. Sama nie wiem dlaczego tylko ja przeżyłam , może dlatego że bóg miał dla mnie specjalne zadanie. Trochę się bałam byłam sama nikogo nie było widać. Musze napisać wypracowanie na temat( ja i moja wyspa )lecz kompletnie nie mam pojecia jak to napisać.


Ten rytuał, powtarzany każdego lata zawsze dawał mi dużo szczęścia. Nie wyjeżdżałam odpocząć, pożyć, korzystać z życia. Dwie godziny lotu na wschód od wyspy, gdzie żyłam przez dwa miesiące.


Podobne tematy: ja na bezludnej wyspie opowiadanie napisz opowiadanie o bezludnej wyspie bezludna wyspa przygoda na bezludnej wyspie napisz opowiadanie ja na bezludnej wyspie. W słownikach: Defoe Daniel Oświecenie : Zapamiętaj te pojęcia Dziecko złe. To ma być na podstawie książki ten obcy Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie. Cudownie byłoby przechadzać się po niej i myśleć to wszystko moje. Zapraszamy do naszych zbiorów zgromadzonych w działach: Ściągi gotowce wydrukowane, czy też Ebuda-cd - ściągi na płycie.


No i tak właśnie zostałaś ochrzczona na swoim pierwszym turnusie – powiedział Paweł na dobranoc. Temat: Na bezludnej wyspie nie umiałabym się bez tego obyć… Samolot wystartował punktualnie. Wyobraz sobie ,że znalazłeśsię na bezludnej wyspie napisz jaką przeżyłeś przygodę opowiedz ją plis potrzebuję to na 27.


Podobna praca Ja na bezludnej wyspie. Cała dyskusja na ten temat obywała się w moim domu. Brała w niej udział moja siostra, ja i moja córka. Wybierałyśmy imię dla chłopca.


Ojciec dziecka życzył sobie, aby syn miał na imię Piotr, a my kobiety robiłyśmy sobie z tego żarty. Po bardzo interesującej lekcji historii na temat starożytnych Aten, bardzo zapragnęłam przenieść się w czasie i zwiedzić to miasto za czasów jego świetności. W pewną słoneczną sobotę moja córeczka Julia pojechała na rowerze na miasto, aby wysłać LOTTO. Kryteria oceny TYTUŁ WSTĘP - Nawiązuje do tematu i wprowadzam do rozwinięcia (muszę użyć wyrazów z tematu) - Wprowadzić bohaterów, czas i miejsce wydarzeń ROZWINIĘCIE - nie pisze wszystkiego co wiem, wybieram tylko wiadomości na temat - rozwijam temat akapitami, a w każdym akapicie co najmniej trzy zdania rozwinięte.


Ja również czułam się mu potrzebna. Benjamin jest skrytym chłopcem i nie łatwo przychodziło mu wyznawanie swoich problemów. Jednak potrafiłam być cierpliwa, nigdy nie zmuszałam go, aby na siłę mówił mi o swoich zmartwieniach a Ben potrafił to docenić i po kilku dniach mówił co go dręczy. Na początku kwietnia podczas lekcji wychowawczej rozgorzała dyskusja na temat Krakowa. Okazało się, że większość z nas nie była jeszcze w dawnej stolicy Polski.


Osoby, które już odwiedziły to miasto były zachwycone i wyraziły chęć powrócenia do tego wspaniałego miasta. Wielkanocne w mojej rodzinie. Pieczemy mazurki , piaskowe i drożdżowe babki , a razem z. Moja mama zrobiła nam kanapki, a my spakowałyśmy najpotrzebniejsze nam rzeczy. Ja i moja siostra mamy swoje palemki. Tata zawiózł nas do portu w Gdańsku.


Teraz już byłyśmy same na statku z kapitanem i marynarzami. Najpierw kapitan oprowadził nas po statku i przedstawił swoją załogę. Wszyscy chętnie nam opowiedzieli, na czym polega ich praca.


Było wtedy bardzo ciepło, świeciło słońce, a na łące w pobliżu mojego domu kwitło mnóstwo drobnych kwiatków. Jak napisać opowiadanie - wskazówki, przykład (opowiadanie z dialogiem). W tym momencie dobrze przeprowadzić także refleksję nad wątkami pojawiającymi się w tekście. Pewnego popołudnia przyłapała nas na gorącym uczynku.


Niestety, ja i dziadek musieliśmy się przyznać do naszego małego sekretu. Babcia zrozumiała nasze dobre chęci i nie była na nas zła, tak jak się spodziewalismy. Teraz rozpoczęlismy w trójkę przejażdżki rowerowe na świeżym powietrzu, które bardzo nam się podobają. Jeżeli lubisz czytać, to znajdziesz u nas lekturę na wiele godzin. Nie musisz kupować książek - nowe, świeże prace czekają przez całą dobę na Twej wirtualnej półce.


Znajdziesz tu oprócz dzieł zachwycających, twórczość często nieporadną chociaż na pewno ambitną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty