piątek, 4 sierpnia 2017

Sposób na samotność forum

Dla większości z nas poczucie osamotnienia ma bardziej lub mniej wyraźny początek i określony koniec. Sposób na samotność - jak daleko można się posunąć? BEZ TABU i BEZ CENZURY - dyskusja Nawet będąc w związku, możemy czuć się samotni.


Szukamy wtedy ludzi, którzy wypełniliby tę. Na tym polega siła dobrej książki.

Nie można czuć się samotnym, czytając taką klasykę, jak „Duma i uprzedzenie” albo „Opowieści z Narnii”, siedząc przy kominku z kubkiem gorącej czekolady. Wtedy nagle samotność staje się czymś, co można smakować: z każdą przewróconą kartką czujesz się coraz lepiej, jak Hobbit w. Być może tak, ale nie zwyczajnych ludzi. Samotność to mistrzyni mędrców? Nie chciałabym być samotna, obawiam się również - bazując tak na obserwacji ludzi, jak na własnym otoczeniu, że hartowanie ducha często kończy się zanikiem empatii, regresem w sferze umiejętności nawiązania bliskich relacji z drugą osobą - a człowiek, to również jego relacje z otoczeniem. Temat: sposób na samotność Kiedyś przeczytałam, że ludzie pchają się w związki bo się boją samotności.


Szczególnie po rostaniu z kimś kto był bliski. Ale że samotność nie jest zła.

Bo nawet jeśli wychodzą z niej potwory to to są nasze potwory i kiedy je oswoimy i zaakceptujemy będzie nam po prosu lepiej. W przypadku, gdy zaczynamy w ten sposób myśleć, należy zacząć działać jako wolontariusz. To pomoże ci zagospodarować trochę twojego wolnego czasu i poznać nowych ludzi, a także uczynić świat nieco lepszym miejscem do życia.


Nadchodzi taka chwila, gdy zaczynasz rozumieć, że życie jako kawaler, rozwodnik etc. MyDwoje to forum randkowe i biuro matrymonialne w jednym,. Spełnienie, za którym człowiek tak goni, pojawia się na różnych płaszczyznach.


Clubbing, choć sam w sobie stanowi ciekawy sposób spędzania czasu i na wielu różnych poziomach zaspokaja ludzkie potrzeby przynależności i rozrywki, nie powinien stać się jedyną formą czy możliwością nawiązywania kontaktów z innym ludźmi. Mam lat i gdy jestem samotny to placze. Nie wiem czym jest to spowodowane nic w moim życiu sie nie przydarzylo. Mam to od kilku dni gdy wracam do domu np. Spróbuj lepiej zrozumieć, w jaki sposób inni przechodzą przez samotność.


Poczytaj na ten temat kilka książek, przyłącz się do internetowej grupy dyskusyjnej lub znajdź odpowiedniego bloga. Podziel się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami, zadawaj pytania tym, którzy przeżywają podobne rzeczy. Ogólnie internet to doskonałe narzędzie do poznawania bardzo różnych ludzi.


Pamiętaj jednak, że to forum jest poświęcone Prawu Przyciągania (czyli o tym, że przyciągasz wszystko czemu poświęcasz swoją energię i uwagę) oraz rozwojowi osobistemu. Być może znajdzie się tutaj ktoś, kto pomoże Ci w inny sposób. Kochana krystynko i wszystkie samotne panie.

Napiszcie jak znajdziecie sposób na znalezienie tej drugiej połówki. Single w portalach randkowych chcą poznać swoją drugą połówkę. Wchodziłam w różne związki, ale żaden się nie utrzymał. Tak samo jak przytłaczała mnie samotność, przytłaczało mnie ograniczanie mojej niezależności w jakikolwiek sposób. Przed samotnością uciekałam w pracę, naukę.


Piłam po trzy kawy i red bulle dziennie, a w nocy, by usnąć choć na chwilę, brałam środki nasenne. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty