poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Śmieszne historie z życia wzięte

Jesteśmy tylko ludźmi, czasem coś wydaje nam się naprawdę śmieszne i traktujemy to jako autentyk - a wam wcale nie przypada do gustu. Innym razem, niektóre historie wydają nam się trochę naciągane - a wy uważacie, że tekst jest bardzo zabawny. Tekstowe demotywatory, śmieszne teksty, wpadki i historie z życia wzięte to nasz. Poszłam dziś z mężem (rocznica ślubu) do restauracji. Najlepsze śmieszne teksty z życia wzięte, czyli zabawne.


Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe.

Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty. Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart. Pracuję w salonie znanej sieci komórkowej. Przyszła dzisiaj do nas typowa tleniona blondyneczka i zapytała o telefon z GGGG. Autentyki - śmieszne historie i teksty.


Nowe teksty pojawiają pojawiają się na bieżąco o ile przejdą moderację. Subskrybuj RSS z najnowszymi tekstami. Interesują cię perypetie innych ludzi?


Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne.

Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty. Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum! Jak lunatykowałem w nocy do poszłem do kuchni wyciągłem koszzt z pod szafki i sie wysrałem ;) 2. Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez. Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte.


Zdecydowaliśmy się z dziewczyną w końcu pójść na całość. Dla obojga miał to być pierwszy raz. Witam wszystkich, mam na imię Marta, jestem żoną chorego na SLA 39-latka. Już lekarz kierujący do szpitala w rozpoznaniu wpisał SLA ze znakiem zapytania, mimo, że Rysiek miał tylko problem z kciukiem i początkowe zaniki mięśni rąk i obręczy barkowych.


Na pewno każdy z Was był świadkiem śmiesznej historii lub przeżył coś śmiesznego. Opiszcie, bo takie historie są nieraz lepsze niż kawały. Z ŻYCIA WZIĘTE, CZYLI ŚMIESZNE HISTORIE MATMA NA STUDIACH – LEVEL HARD.


Nasza profesorka z matmy to… bardzo ciekawa osóbka. Ostatnio na wykładzie, oprócz czytania prezentacji, zaczeła też rozwiązywać jakieś przykłady na tablicy. Jednak wykłady są na auli, więc oczywiście mało kto cokolwiek na tej tablicy widział. Będzie zabawnie :D Bądź z nami na bieżąco, polub nasz.


Smieszne Historie z Życia wzięte. Dla niektórych może być to śmieszne jednak dla mnie jest to sytuacja typu YAFUD Zwiedzałem z tatą Lwów i podjąłem z nim temat właśnie o stalkerze.

Maszerowałem tak dobrą chwilę, kiedy zorientowałem się, że. Bardzo śmieszne smieszne historyjki śmieszne zdarzenia z życia wzięte śmieszne sytuacje z życia wzięte. Ciekawe, śmieszne historie z życia wzięte. Tak jak wyżej, zapewne nieraz mieliście jakąś fajną sytuację, którą moglibyście pragnąć się podzielić. Za zadanie mieliśmy mówić przysłowia z. Kochamy Zwierzaki śmieszne historie z życia wzięte.


SMS-a, że przygarnęła do domu psa. Na zdjęciach widać coś innego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty