poniedziałek, 4 września 2017

Jak odzyskać chłopaka którego zraniłam

Jak odzyskać faceta, którego zraniłam? O Daj mu czas, niech chłopak odpocznie. Ale lepiej już bardziej dorosnąć, moja droga. Aby odzyskać zranionego faceta, musisz przede wszystkim postawić się na jego miejscu.


To, że postanowił od ciebie odejść, nie było bez przyczyny. Kiedy już zrozumiesz, dlaczego żywi do ciebie urazę powinnaś zadać sobie kolejne kluczowe pytanie… Czy to na pewno miłość? Czy I jak odzyskać faceta, którego zraniłam Zaloguj. M był nie pierwszym chłopakiem, ale pierwszym w którym się naprawdę zakochałam i myślę że dlatego nie dostrzegłam zalet K, tego. Czy mam szansę odzyskać faceta,którego zraniłam i straciłam zaufanie?


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! To jest filmik dla chłopaka którego kocham i go zraniłam jestem Z nim lata i bardzo kocham go i będę walczyć.


Zastanawiasz się, jak odzyskać faceta? Mamy dla ciebie sprawdzonych sposobów, które pomogą ci naprawić waszą relację. Jeśli uważasz, że mężczyzna, którego straciłaś może być tym jedynym, nie wahaj się. Skorzystaj z naszych pora dowiedz się jak odzyskać faceta i znów bądź. Wiem, że go bardzo zraniłam swoim zachowaniem, ale chciałabym móc to wszystko naprawić.


Dodam, że powiedział mi, że często o mnie myśli (pozytywnie). Daj mu od siebie odpocząć, nie pisz, nie dzwoń, nie pojawiaj się w jego ulubionych miejscach. Nie wzbudzaj w nim zazdrości, bo urażony odejdzie na zawsze. Moje życie dwa lata temu wyglądało cudownie. Chłopak, który mi bardzo się podobał w końcu się do mnie odezwał.


Byłam przeszczęśliwa i zakochana. Wcześniej nie miałam pojęcia jak wygląda prawdziwa miłość. Chłopak bardzo przystojny, kochany i delikatny. Jak go odzyskać, po tym jak go zdradziłam? Witam, Mam lat i moja historia może wydać się głupia, jednak bardzo proszę o poradę.


Zakochałam się w Koledze którego zraniłam. Spodobała mu się moja ptzyjaciółka i chciał z nią chodzić nie chciała się zgodzić ale za moją namową się zgodziła. Gdy go poznałam byłam świeżo po rozstaniu z chłopakiem, z którym byłam kilka lat. To było młodzieńcze zauroczenie jednakże gdy mnie chłopak zostawił to to bardzo przeżyłam i długo rozpamiętywałam.


Chodziłam z chłopakiem roku. Zdradziłam go, ale nie wiązałam się z nikim innym- jeden głupi wyskok, który aktualnie niszczy moje życie! Przyznałam się do wszystkiego, wytłumaczyłam sytuację, on mi wybaczył,ale nie chce ze mną być, bo boi się mi zaufać.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Poznałam się przez Internet z pewnym chłopakiem, na razie tylko pisaliśmy, ale chcieliśmy się spotkać. Zraniłam go bo zataiłam (nie miałam takiego zamiaru) przed nim pewną znajomość z innym chłopakiem.


Nie wiesz, jak odzyskać faceta, który podjął decyzję o zakończeniu waszego związku? Nieustannie zastanawiasz się nad tym, co powinnaś zrobić, aby ponownie był twój? Spróbuj, bo w niektórych przypadkach warto zawalczyć o miłość.


Cztery miesiace temu, ale teraz ze mna przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklecia milosnego odlewnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty