piątek, 12 stycznia 2018

Zostawiłam chłopaka teraz żałuje

Nie odeszłam do nikogo po prostu uważałam że. Zostawiłam a teraz po latach tego żałuje. Twierdziła,że to nie jest chłopak dla mnie,nie ma pieniędzy,pracy itd. To ja chciałam odejśc bo mama tak chciała. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Pytanie z dziedziny Miłość: Chłopak który zostawił mnie dla innej miesiąc temu, a teraz prosi mnie o przyjażń,. Teraz jest szczęśliwy z inną, mało tego- cieszy się, że Ciebie to boli. I nie dlatego, że się mści - tylko jest mu z tą myślą przyjemnie, że dostałaś to na co zasłużyłaś.


Inna sprawa, że tak samo postąpiłaś ze swoim drugim chłopakiem. Co zrobić, żeby żałował że mnie zostawił? Nie dawno chłopak z którym byłam pół roku zostawił mnie i wrocił do swojej bylej.


Jak mam sie teraz zachowywac zeby on zalował ze mnie zostawil? Kilka dni temu zerwałam ze swoim chłopakiem, spotykaliśmy sie roku. Wszystko poszło o to że bywał bardzo złośliwy tzn. Nic pewnego nie ma bo nie mieliśmy kontaktu, pozostają mi tylko takie przypuszczenia, nie mam pojęcia co on teraz o mnie myśli.


Może któraś z Was była w podobnej sytuacji? A może jakiś z tutejszych chłopaków może się wypowiedzieć w tym temacie. Pewnie teraz miałabym fajnego męża, ciepły dom, a może nawet dziecko… Nigdy się tego nie dowiem. Trzy lata temu popełniłam chyba największy błąd w swoim życiu. Ja i mój ówczesny chłopak byliśmy wtedy zaręczeni od kilku miesięcy, razem spłacaliśmy kredyt na wspólne mieszkanie.


Nie powiem, było nam ciężko, zwłaszcza że. Byłam z chłopakiem ponad lat i bylismy juz zareczeni. Ja płakałam chciałam zeby wrócił a on nic. Od zerwania mineły ponad miesiące. W czwatrek gadalismy i On uważa ze już nic z tego nie będzie ale nadal chce się ze mna spotykać jak z przyjaciolką tyle ze ja nie.


Jak odzyskać chłopaka, który zostawił mnie dla innej? Jeśli on jest teraz z dziewczyną, którą poznał krótko po zakończeniu waszego związku albo gorzej – jeśli zostawił cię dla innej, mogę sobie wyobrazić, że jest to jeden z najcięższych okresów w życiu, z jakim musisz się zmierzyć. Jeżeli się spodobało nie zapomnij zostawić łapki, zasubskrybować kanału i kliknąć ikonę dzwoneczka, aby być na bieżąco!


Chodziłam z chłopakiem miesięcy on zemną zerwał nie wiem nawet z jakiego powodu i nie chce do mnie wrócić , ok pogodziłam się z tym , ale ja go nadal kocham. Myślę że on mnie zostawił przez moją koleżankę ( ona nie jest ani ładna ani mądra ). Mamy po lata, byliśmy razem lat, mieszkaliśmy razem, on sie wyprowadzil i dopiero zrozumialam jak to jest zostać sama. Chcialabym zeby do mnie wrocil, ale on juz nie chce, mowi ze nie moze ze mna. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Postanowiłam zaryzykować i zostawić chłopaka z którym byłam długi czas i dać szanse temu drugiemu i powiem Ci że to była najlepsza decyzja jaką w życiu podjęłam teraz jesteśmy już rok razem o jestem najszczęśliwsza na świecie :) wiem że gdybym tak nie postąpiła to pewnie bym żałowała :) pamiętaj że najważniejsze jest. Masz rację, że chcesz żeby twój były chłopak żałował, ze cię tracił. Bo kiedyś ktoś mądry powiedział, że największą zemstą jest spektakularny sukces.


Dlatego pokaż mu że już on cię nie interesuje, zadbaj o siebie tak jak robisz to teraz, czyli siłownia, basen czy coś podobnego. To przykład z mojego życia wzięty, jak bardzo kobieta może żałować tego co zrobiła gdy pieniadze przesłoniły jej zdrowy rozsądek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty