środa, 14 marca 2018

Opowiadanie o milosci

Tam właśnie postanowiliśmy, że, jak co roku wyjedziemy na wakacje. Wyjazd planowaliśmy już od początku maja. Po długich konwersacjach, namowach i ustępstwach doszliśmy do. Wisława Szymborska „Gawęda o miłości ziemi ojczystej”.


Opowiadanie o milosci

I że Cię nie opuszczę: betti A ty zgłaszałaś? Musze napisać opowiadanie miłosne, a nie wiem jak się do tego zabrać. Zwykle po ciężkim dniu w pracy przychodzę tam, aby odreagować stres, zapomnieć o tym, że trzeba wysłać faksy, jechać na kolejne nudne zebranie albo naprawić w domu zlew. Przygotuj opowiadanie o miłości Winicjusza i Ligi.


O szczęście trzeba walczyć, trzeba go szukać a nie czekać biernie aż samo Cię znajdzie. Agatko, proszę nie baw się teraz w psychologa, bo Ci to nie pasuje, wiesz, że i tak wiem swoje, doceniam Twoje rady zawsze to robiłam, ale i tak wiem swoje. Usiadł do komputera i choć duma była silna tym razem dopuściła do głosu serce. Zaczął pisać o tym, jakim był szaleńcem zostawiając ją o tym jak bardzo nadal ja kocha i błaga o wybaczenie, wystarczy mu tylko to żeby mu wybaczyła niczego więcej nie oczekuje prosi tylko o przebaczenie. Mamuś - przytuliłam się do niej - już wszystko jest dobrze, nie martw się - pocieszałam ją.


Sama jednak nie mogłam się pocieszyć, bo nie wiedziałam gdzie jest Dominic. Wyswobodziłam się z ramion mamy, wstałam i chwyciłam. Ona niezbyt piękna osiemnastoletnia dziewczyna o dobrym dla wszystkich sercu i nienajgorszym charakterze mimo że mieszkała na wsi chodziła do miasta do szkoły. Zawsze marzyła o najlepszej przyjaciółce której nie straci oraz o miłości z wzajemnością. Udało jej się tylko z przyjaciółką.


Jest to opowiadanie o dwóch przeciwieństwach, magii, miłości i przede wszystkich jest to opowiadanie dramatyczne. Otóż Nira straciła na swoich oczach rodziców. Wyprowadziła się do ciotki, wujka i kuzynek po próbie samobójstwa. Kiedy miała po raz pierwszy iść do nowej szkoły wszystko się zmieniło. Lato miłości - opowiadanie, Nie można pozwolić, aby ktoś poddał się, przerwał swoją pasję z powodu jednego niepowodzenia.


Opowiadanie o milosci

Quizy o miłości mogą dostarczyć wiedzy również na tematy związane z wymarzonym ślubem, zaręczynami, a także idealną drugą połówką. Zdarzyło się to, kiedy wszyscy – to znaczy ja, Sylwia i Paweł – jeździliśmy jeszcze na wakacje do moich dziadków na wieś. Mieliśmy wtedy po lat i kochaliśmy to miejsce pachnące jabłkami i. Pierwsze opowiadanie le chyba OK.


Najsmutniejsza historia o milosci. Bardzo krótkie opowiadanie o miłości Autor: pajczung. Czy podobał Ci się to opowiadanie? Zauważył ją, gdy tylko wszedł na most.


Na kolanach trzymała otwartą butelkę wódki. Siedziała na poręczy, oparta była o słup. Twarz miała zwróconą w prawą stronę. Mętnym wzrokiem patrzyła w dal.


Wszyscy mówili o nas, że jesteśmy parą, każdy się mylił. Byliśmy jedynie dobrymi przyjaciółmi. Całe dnie spędzaliśmy razem, wszędzie chodziliśmy obok siebie, nie moglibyśmy się rozstać nawet na chwilę, bo od razu odczuwaliśmy jakąś pustkę w naszych sercach. Bardzo proszę o dosyć krótkie ( mniej więcej linijek zeszytu A5) na tematykę jak wyżej, lub informacje mogące posłużyć do napisania opowiadania.


Opowiadanie o milosci

Tak Adusiu, to naprawdę piękne opowiadanie o miłości, o przyjaźni, o wierności, o wierze, że ktoś kogo kochamy wróci, będzie przy nas, będzie na zawsze. Dziękuję ci za to opowiadanie. Chciałabym mieć takiego pieska. I po chwili już prawie, że radosna dodała. Synu, nie wiem o co chodzi - odezwała się - ale ta młoda dama w zielonym kostiumie prosiła, abym przypięła sobie tę różę do płaszcza.


Powiedziała, że jeśli zaprosi mnie pan na obia to mam panu przekazać, że ona czeka w tej restauracji po drugiej stronie ulicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty