poniedziałek, 14 maja 2018

Ciąża w wieku 39 lat forum

Zatem jedziesz na forum jadem by sobie ulżyć w cierpieniu, tyle twoje :O. Witam, Zaszłam w ciąże w wieku lat. Urodziłam w wieku , ciąża była zaplanowana.


Mnie stuknie lat w czerwcu a dzidzus ma przyjsc na swiat w pazdzierniku. Niby nadrabiam mina, ale troche sie boje, bo niestety te statystyki dotyczace ciazy w starszym wieku moga naprawde nastraszyc. Ciąża naturalna, więc da się Kwestia wieku czy to późno czy nie jest uważam kwestią indywidualną.

Jeśli masz poczucie że chciałabyś mieć jeszcze jedno dzieciątko to jest to twoje poczucie i twoja potrzeba. Halle Berry pierwsze dziecko urodziła w wieku lat, drugie – 47. Monica Bellucci pierwszy raz została matką mając lat, a Agnieszka Maciąg została. Najważniejsza jet dojrzałość macierzyńska, jeśli pragniesz dziecka, to nie wahaj się.


W jakim wieku najlepiej i najbezpieczniej zostać. Późna ciąża staje się powoli normą. Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia.


Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery.

Planowanie pierwszej ciąży w wieku 3roku. Spadek płodności kobiety zaczyna się po ukończeniu lat. Pierwszą miałam w wieku lat.


Z tego powodu wiele kobiet w wieku lat i starszych może zajść w ciążę po dłuższym okresie prób niż młodsze kobiety starające się o dziecko. W wieku lat ryzyko urodzenia dziecka z zespołem Downawynosi do 952. Z kolei prawdopodobieństwo narodzin dziecka z dowolnymi zaburzeniami chromosomalnymi równa się do 385. Od urodzin następuje spadek płodności, który jest szczególnie wyraźny w wieku lat. Mąż ma skończone lat, ogólnie cieszymy się z tego ,że wreszcie bedziemy mieć dziecko ale tez i jestesmy nieco przerazeni.


Obniżenie płodności ma związek. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że kobieta po czterdziestce ma niewielkie szanse na to, aby naturalnie zajść w ciążę. Tymczasem - jak widać w tabeli - taka ciąża wcale nie jest rzadkością. W wieku lat przyszłe matki mają szans na to, by doczekać się jednego dziecka w sposób naturalny. Mam nadzieję, że nie za późno, bo sama w lipcu skończyłam lat i jestem teraz w tygodniu ciąży :-) Jeśli chodzi o problemy z zajściem w ciążę to my też je mieliśmy, ale jakoś się udało, myślę, że głównie dzięki diecie.


Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Pewnie będziesz musiała trochę bardziej na siebie uważać, pilnować badań i zwracać uwagę na suplementację. Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne). Okazało sie że to były mięśniaki macicy.


Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś. Od dwóch lat nie miesiączkuję, plamiłam(a raczej brudziłam bieliznę) trzy razy. To zresztą nie było oskarżenie żadne ani nic. To nic złego przeciez balować, zwłaszcza jak się ma lat. Chodziło mi raczej o to, że kiedyś kobieta w wieku lat była juz mocno dojrzała, a teraz może wyglądać i czuć sie jak dwudziestka, a z drugiej strony, nie dbając o siebie, można być staruszką w wieku lat dwudziestu.


Była to ciąża bliźniacza (choć w naszej rodzinie nigdy bliźniąt nie było, nie wiem skąd teraz taki zwrot) i niestety oba maluszki umarły jeszcze zanim zdążyły się wykształcić. Moja mama urodziła mnie w wieku lat. Wierzę że będzie dobrze i życzę tego wszystkim Panią Mamą po 40stce. Nie straszcie się nawzajem opowieściami.


Mamy dzieci najmłodszy lat. Jestem załamana, mam slabe zdrowie leczę sie z powodu niedokrwistości, chore stasy, arytmię serca mam słabe wyniki badań. Trzeba pamiętać, że nie tylko ta pierwsza, ale również kolejna ciąża w tym wieku jest obarczona znacznie większą groźbą powikłań niż te wcześniejsze.


Zwiększa się zagrożenie wystąpienia: poronienia – po 40. Najważniejsze to być pod kontrolą lekarza, robić wszystkie badania i sprawdzać czy wszystko jest w porządku. Moim zdaniem nic w tym złego. Teraz późne ciąże to normalne, nie ma się czego obawiać. I fatycznie w wieku lat co setna matka rodzi dziecko z tą chorobą, a w wieku lat jest to już co trzydziesta.


Moja siostra zaszła w ciążę w wieku lat. Mimo to statystyki mówią, że matki dzieci z zespołem Downa urodziły je z reguły przed ukończeniem 35.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty