czwartek, 10 maja 2018

Co warto kupić w usa kosmetyki

Co warto kupić w usa kosmetyki

Teraz czas na kosmetyki, czyli kobiecy raj. Są one czymś, na widok czego nam kobietom świecą się oczy. A jak dodatkowo widzimy jeszcze produkty niedostępne w Polsce lub dużo tańsze- koniec #128578; Kilka godzin spędzonych w takim miejscu obowiązkowe. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co przywiozłam z USA- co jest godne polecenia, a co nie.


Co warto kupić w usa kosmetyki

Mają w ofercie także kosmetyki mineralne (podkłady, pudry, szminki i błyszczki). Ich pędzle są świetnej jakości i chyba w lepszej cenie nigdzie takich nie znajdziecie ;) Polecam też z całego serca ten produkt. Odsyłam też do tego i tego filmiku, w którym pokazałam Wam wszystkie produkty marki E. Kosmetyki, które warto kupić w USA. Wydawałoby się, że na naszym rynku mamy dostęp do chyba wszystkich znanych marek kosmetycznych, ale okazuje się, że jest jeszcze parę do odkrycia.


USA i mam pytanie jakie kosmetyki warto kupić? Słyszałam o firmie Origins, MAC. Kilkakrotnie dostałam od Was sugestie, że chcielibyście tutaj czytać więcej na temat zakupów w USA. Gdy zaś pytam o szczegóły, co dokładnie chcielibyście wiedzieć, to słyszę że najlepiej wszystko #128521; Hauli zakupowych na blogu nie planuję, o kilku sklepach już Wam opowiedziałam (tutaj), a dzisiaj postanowiłam “ugryźć” temat od nieco innej strony. W tym wpisie pokażę Wam kosmetyki, które kupiłam podczas urlopu w Chorwacji i kilka smakołyków, które również stamtąd przywieźliśmy.


Pierwsze zakupy zrobiłam w drogerii sieci DM w Dubrovniku. Nie mogłam oprzeć się pokusie, by do niej nie zajrzeć, bo ani w Polsce, ani Norwegii nie ma sklepów tej sieci. Anastasia Beverly Hills specjalizuje się w produktach do brwi. Pochodząca z Rumunii królowa brwi (karierę w Stanach Zjednoczonych zaczynała w salonach depilacji woskiem, ponieważ nie znała języka) w trakcie swojej kariery współpracowała z takimi gwiazdami jak Madonna, Cindy Crawfor Michelle Pfeiffer, Jennifer Lopez.


Jednym z powodów, dla którego ponownie wybrałabym się za ocean są właśnie zakupy! We wpisie o prezentach z USA znajdziecie parę pomysłów, co przywieźć sobie i bliskim zza oceanu. Przyznam, że do moich ulubionych sklepów ze spożywką należał Piggly Wiggly, a na ubrania polowałam w centrach handlowych. W drugiej kolejności polscy turyści najczęściej kupują w USA kosmetyki, a w tej kategorii – najwięcej do pielęgnacji skóry. To z kolei nie było dla mnie dużym zaskoczeniem, bo kosmetyki często są w Stanach tańsze.


Mi warto było kupić elektronikę, zwłaszcza tę. Na wstępie muszę jednak zaznaczyć – zakupy w USA to nie jest zabawa dla każdego. Jeśli na co dzień ubierasz się w sieciówkach typu HM czy Zara to shopping w USA będzie dla Ciebie raczej miłym dodatkiem do wakacji w Ameryce. Zamiast takich ekstremalnych rozwiązań polecam serwis kupujewusa.


Wpis o tym (jak się okazuje kultowym) sklepie będzie pierwszym z serii o wizycie do USA jakie przygotowuję. Bo ilość spostrzeżeń, różnic i podobieństw, zaskoczeń i bardzo miłych wspomnień jest tak duża, że aż trudno będzie mi się powstrzymać, by. Co najbardziej opłaca się kupić w USA w czasie krótkiej wizyty? Jaka elektronika, coś więcej?


Co warto kupić w usa kosmetyki

Pamiętajmy, że ograniczeniem jest waga - max 10kg w sumie ;). Słodycze i kosmetyki to też swietny pomysł. Np ja przywiozłam kiedyś chyba lakierów Cover Girl ? Nigdzie nie ma takiego wspaniałego ROSS dress for less jak w USA… tęsknimy ta bardzo! Tak jak dziewczyny pisaly warto kupic perfumy i inne kosmetyki.


Ciuchow nie warto, chyba ze markowe z przeceny. No i sportowe: buty, dresy… Co do ubran niemarkowych, to niczym nie roznia sie od tych na polskim rynku. To juz nie te czasy, kiedy Ameryka byla dla nas rajem ciuchowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty