wtorek, 15 maja 2018

Zakochałam się w starszym o 20 lat

Podobno jak się człowiek zakocha, to wie. Spotkałam kogoś niedawno, w ogóle do siebie nie pasujemy, jest dużo starszy (prawie lat), należy do rodziny mojej koleżanki i chyba jest rozwodnikiem. A ja mam lat i moim jedynym problemem w życiu było do tej pory „w co się ubrać” i „jak zaliczyć sesję”.


Twój lat starszy też Ci może coś zmachać. Na wszelki wypadek poucz się, żeby ta miłość miała ręce i. Zakochałam sie w facecie o lat starszym. Wcześniej i później robią się schody. Ja osobiście nie miałabym z tym problemu, bardziej mnie zastanawia jak to. Mam lat, zakochałam się w facecie letnim.


Poznaliśmy się przez przypadek, na koncercie, jakieś miesiące temu. Kiedyś byłam z lat starszym. W czasie dwutygodniowych ferii zimowych, byłam w Warszawie, rodzice poszli odwiedzić ciocię i wujka, a ja zostałam sama i poszłam do restauracji zjeść drugie danie, zamówiłam to jedzenie i wtedy podszedł do mnie facet (bardzo przystojny) i zapytał czy mógłby się dosiąść, ponieważ w restauracji. Za lat ona ciągle będzie miała życie przed sobą, a on nie i dlatego on więcej ryzykuje, ale też nie ma nic do stracenia.


Angli i teraz wynajmujemy pokoje u takiego faceta (23lata). Kobieta , która mnie spektakularnie lubi i zwraca na mnie uwagę tak ,że cała firma o tym trzeszczy, jest ode mnie o lat starsza i ma męża. Częste zostawanie po godzinach. Ci którzy nas nie rozumieją pod żadnym względem - jakoś nam się drogi rozłażą i kontakty wymierają. Rok temu też zakochalam się w mężczyźnie starszym ode mnie o lat.


Musze powiedzieć,że nigdy nie spodziewałąm się,ze spotka mnie w życiu coś tak pięknego. Kazda minuta nie spędzona razem to minuta. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Czytam bardzo stare posty, ale postanowiłam się wypowiedzieć. Moja wypowiedź jest bardzo podobna do Waszych, tyle że ja zakochałam się w facecie starszym o lat , on czuje to samo.


Pracujemy razem , jest Anglikiem , ponieważ aktualnie mieszkam w Anglii (oczywiście nie mam zamiaru stąd wyjeżdżać). Podejrzewam pisze:Strasznie mnie brzydzi parzenie się młodych dziewczyn ze starymi ropuchami. Wiem że to dla korzyści Buahahahahaha przy mojej ropuszcze zapomniałam o dwóch młodych, atrakcyjnych i chętnych laskach. Wysoka ,zgrabna, zadbana kobieta, ze zniewalającym uśmiechem i czasami.


Aktorce skradł serce starszy, podobno o lat trener. Nie może się z tym pogodzić żona trenera, która Agnieszkę traktowała jak własną córkę. Ja się mogę wypowiedzieć,bo mam doświadczenie.


Miałam lat gdy wyszłam za faceta który miał lat. Przez lata prawie było okej. Zapatrzona w niego, robiłam wszystko to co on, wszystko mi się podobało u niego.


Potem urodziło się dziecko, i zakochałam się w dziecku. W pracy poznałam starszego od siebie meżczyznę o lat. Spodobal mi się od początku, ale wiedzialam że ma jakąś dziewczynę. Nie probowałam go zdobyć bo wiedzialam że był zajęty. Ona ma zaledwie lat, a on.


Poznali się niedawno w Internecie i już planują ślub!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty