piątek, 8 czerwca 2018

Jestem samotna forum

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Jestem samotna - Forum dyskusyjne w INTERIA. Mam lat, jestem w trakcie matury i chciałabym się z kimś.


Znajomi wyjechali za granice albo maja male dzieci i nie maja czasu.

A ja sama zamieszkalam i poczulam sie samotnie. W domu przynajmniej mialam do kogo buzie otworzyc zawsze kawa z rodzicami a teraz nie wiem co ze soba zrobic. Witam, czuje się bardzo samotna, mam lat, mieszkam sama, chodze do pracy i tyle. Nie mam nawet nikogo z kim mogłabym popisac wieczorem. Niby wszytsko jest ok, nie zamykam się w domu, chodze.


Pana uczciwego i szarmanckiego z którym moglabym porozmawiać ,nie wykluczone że może spotkać. Od kilku lat jestem sama z synem,brakuje mi kogoś z kim mogłabym spędzić wolny czas,porozmawiać na.

W szkole nikt mnie nie lubi do tego stopnia, żeby ze mną gadać,oczywiście jeżeli ktoś potrzebuje czegoś ode mnie to zawsze są wszyscy mili. Publicznie przyznaję: jestem samotna i nie jest mi z tym dobrze. Co piąty człowiek na świecie cierpi z powodu samotności, a jednak nikt nie ma odwagi się do tego przyznać. Ja nieskromnie powiem, że wyczuwam wzrok na sobie.


To nie jest tak, że nagle zacząłem się podobać kobietom. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami. Emily Dickinson, słynna amerykańska poetka. Dziękuje wam za rady, rzeczywiście najbardziej doskwiera mi samotność. Wiem, że wygadanie się do drugiej osoby pewnie by mi pomogło.


Tylko nie wiem dlaczego nie potrafię zaufać ludziom i boję się wyżalić. Randki online: forum - wszystko to jest w 1 za darmo. Kto mi powie czemu jestem sama?


Skoro każdy ma swoja bratnią duszę. Mam lat nigdy nie miałam chłopaka, ktoś mnie strasznie skrzywdził w moim dzieciństwie nie wiem czy to miało wpływ, jestem taka samotna i niechciana niekochana czuję się niczym. Znajdź jeden człowiek w Polsce Podstawą stosunków.

Patrząc na Miłość we wszystkich niewłaściwych miejscach? Teraz spróbuj właściwym miejscu. Jeśli jesteś w średnim wieku człowiek stara się mieć dobry czas dating człowiek pół twoim wieku, to artykuł dla Ciebie. MyDwoje to forum randkowe i biuro matrymonialne w jednym,.


Witajcie, zdecydowałam sie napisac na forum, ponieważ jestem kobieta samotna, totalnie samotna. Mieszkam w jednym z miast na południu Polski , pracuje w sieci Tesco. Forum o pokonywaniu nieśmiałości, fobi społecznej w szkole,pracy i życiu codziennym.


Spotkania, rozmowy, porady użytkowników jak poradzić sobie z nieśmiałością. Mam męża i dziecko ale czuje się samotna. Nigdzie nie wychodzę mieszkam w nowym mieście od ponad roku a nikogo tu nie poznałam brakuje mi koleżanki nie mam z kim porozmawiać.


Bez pytań chciałam się wyżalić. Może powinnam zacząć umawiać się na ranki przez porta. Jak w tytule, jestem samotna…eh co tu kryć, z dnia na dzień odczuwam coraz większą samotność, znajomi pozakładali rodziny, nie mają tyle czasu co dawniej, a ja z duszy towarzystwa zamieniłam się w nudziarę siedzącą cały czas w czterech kątach. Wiem, zdaje sobie sprawe, ze niektore samotne mamy , sa narazone na takie przykre sytuacje, ale nie zasługuja na to.


Sa wspaniałymi mamusiami, a to ze są same,nie powinno nikogo obchodzic. Ja jestem pełna podziwu i szacunku dla samotnych mam. Muszą stawiac czoła we wszystkim. Free to join to find a man and meet a man online who is single and hunt for you. Register and search over million singles: matches and more.


Chciałem poruszyć bardzo ważny problem dzisiejszego świata a chodzi dokładnie o samotność zarówno kobiet jak i mężczyzn. Dlaczego ludzie stają się coraz bardziej samotni i jak radzić sobie z taką samotnością? Mieszkam z chlopakiem od 6lat u moich rodzicow Od dluzszego ciogu alkoholowego minelo pol roku.


Poradziłam sobie sama, pospłacałam jego długi, dokończyłam remont mieszkania, postawiłam firme na nogi, urodziłam slicznego synka i żyje. Każdy dzień jest walką i nie będę Cię kłamać, ze jest cudownie, bo nie jest. Musisz się przygotować na samotny pobyt w szpitalu, poród i samotne spacery z dzieckiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty