poniedziałek, 21 stycznia 2019

Play przedłużenie umowy negocjacje

Najszybszy Internet mobilny w Polsce. Play zwyciężył w rankingu Speedtest by Ookla na najszybszy internet mobilny. Zajął też pierwsze miejsce w rankingu szybkości internetu PRO Speed Test w kategorii dostawców Internetu mobilnego. Zaznacz pierwszą kratkę, a w uzasadnieniu napisać możesz, tak jak ja, np.


Czy negocjacje z operatorem komórkowym są możliwe? Miałem zamiar kupić sobie jakiś nowy telefon w sklepie bez umowy (o czym pisałem rok temu tutaj), gdyż mój wówczas już leciwy LG L Fino zaczął mnie drażnić choćby małą ilością pamięci telefonu. Mama podpisała przedłużenie umowy z Play i prawidłowo.


Witam, Ja mam takie pytanie co do oferty Play. Czy bedzie ona jakos niebawem aktualizowana bo nie ukrywam ale na obecna chwile jest bardzo slaba. Patrzac na umowe przedluzeniowa (tylko SIM): 1) Play - aby miec wszystkie rozmowy, smsy za free = abonament 49. Jak play traktuje klientów - nowych i starych.


Jestem klientem play od dwóch lat (jeszcze dwa miesiące), mam tam dwa telefony na abonament, byłem powiedzmy zadowolony. Na początku był mały zgrzyt, jeden telefon został przeniesiony w normalnym czasie, z drugim była już jazda. Prezentowane ceny to ceny netto. Poglądowe ceny urządzeń w wybranych abonamentach, szczegóły w Salonach Play oraz u Doradcy Biznesowego Play. Kwoty abonamentu uwzględniają rabat zł z tytułu e-faktury i terminowych płatności oraz zł z tytułu zgód marketingowych i na profilowanie.


Przedłużenie umowy Plus i negocjacje warunków. Na poczatek przepraszam, że nie pisze w dziale dotyczącym operatorów, ale tamten dział umiera, a temat nie dotyczy jednego konkretnego operatora. Jak negocjować w przypadku przedłużenia umowy. Zacznijmy jednak od początku, na miesiące przed końcem umowy przedstawiciele operatora wydzwaniali nawet razy dziennie aby przedłużyć wygasającą umowę, która opiewała na dosyć wysoką kwotę bo był to. Play ma dla mnie lepsza oferte etc.


Dostępny jest nowy Regulamin Play24. Uwaga na podejrzane maile o fakturach! Dowiedz się więcej Pobierz darmową aplikację Play24. Numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy: Wyślij Proszę, aby konsultant Plus przedstawił mi ofertę handlową Plus kontaktując się na podany przeze mnie numer telefonu.


Oświadczam, że zatwierdzając formularz potwierdzam pełnoletność. Ci w pierwszym roku pracy, od kiedy są kumulowane i od kiedy możesz z nich korzystać. Za miesiąc kończy mi sie umowa na telefon firmowy.


Zgodziłam się, ale pojawił się problem z dostępnym kolorem. Otóż na początku lipca skończyła mi się 12-miesięczna umowa z Orange. Do tej pory zawsze było tak, że im bliżej końca umowy, tym miałem więcej telefonów z propozycją na jej przedłużenie.


W tym roku stała się rzecz odwrotna. Nie było ani jednego telefonu. Ani przed końcem umowy, ani kiedy umowa już wygasła.


No i widzisz, na negocjacje i wszystko inne dopiero przyjdzie pora, my tu rozmawiamy o telefonach i j opłacalności bądź jej braku w kontekście brania telefonu w abo, a nie o samym abonamencie - do czego dążysz, a nie o tym temat. Dylu-sytauacja z mojego przedluzenia w orange-kolezanka-kierownicza z orange jak cos tam z nia gadalem o ofercie(nic specjalnego mi nie zaporponowala-warunki abo nieco korzystniejsze niz dostalem przez net, ale za to ceny telefonow mocno zniechecajace) powiedziala mi- wiesz jak nie chcesz byc w orange, to nik Cie przeciez nie bedzie prosil, chcesz to sobie przedluzaj przez net. Warto przy tym wspomnieć o domniemaniu prawnym związanym z formą zawarcia umowy najmu. Jakkolwiek umowa ta może zostać zawarta w dowolnej formie także ustnie, przepisy kodeksu cywilnego przewidują, iż umowa najmu nieruchomości lub pomieszczenia zawarta na okres dłuższy niż rok powinna być stwierdzona pismem, a w razie niezachowania tej formy umowę uważa się za zawartą na czas.


Dwa lata temu po przejrzeniu wielu tematów na forum, wzięłam telefon w Orange (LG G3) w abonamencie 90zł (pół roku za darmo), do końca umowy zostały mi cykle rozliczeniowe. Dostałam ofertę za zł i Samsunga Sza 0zł, od następnego cyklu. Typowa suma Abonamentu i raty” to suma Abonamentu i miesięcznej stałej raty (tj. innej niż pierwsza), właściwa dla większości cykli czasu określonego Umowy. Myślę właśnie o zmianie operatora, bo to co zaproponował T-Mobile na przedłużenie umowy, to jakieś słabe zarty. Myślę o Plusie, bo to chyba obecnie najlepszy zasirg.


Play bo czasem się może okazać,że ma szybszy net w miejscach gdzie ma swój zasięg LTE i roaming na zasięg Plus, Orange. Z mojego doświadczenia wynika, że korzystne przedłużenie umowy w Orange możliwe jest na sposoby: 1. Poprzez negocjacje z Działem Utrzymania Klienta (w skrócie DUK), 2. Poprzez sklep internetowy, w czasie trwania promocji typu szalone dni, ewentualnie z telefonem odnowionym pod warunkiem wykorzystania dodatkowo kuponów rabatowych. Wypowiedzenie umowy czy zerwanie? Dzięki, ale dzień wcześniej zanim napisałeś zaniosłem tam pismo. Pan ze sklepu przyjął pismo, ale powiedział że musi sprawdzić billingi.


Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź. Chciałbym poznać waszą opinię odnośnie oferowanych przez Orange opcji. Zacznę od tego że kilka tygodni temu byłem w Orange w kwestii przedłużenia umowy, co się okazało, nie mogę przedłużyć umowy gdyż nie jestem w zasięgu LTE, no ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty