środa, 23 stycznia 2019

Dziewczyna nie dotrzymuje słowa

Mam wielki problem z Moją Dziewczyną, bo wogóle nie dotrzymuje żadnych obietnic ani danego słowa! Ci, którzy łamią obietnice, czują się bezsilni i sfrustrowani. To samo dzieje się z tymi, którzy gorączkowo chwytają się cudzych obietnic.


Powszechnie mówi się, że dotrzymywanie obietnic jest uważane za miarę własnej wartości. Zaczyna mnie to trochę denerwowac. Nie wymaga to od niego praktycznie niczego oprócz chęci.

Dla przykładu za każdym razem robi coś takiego:1. Otóż, mój facet jest niesłowny i mogę to śmiało powiedzieć. Za jej słowami nie idą czyny. Często mi coś obiecuje, a potem nie dotrzymuje słowa. Dopiero kiedy czegoś chce, zaczyna być bardzo miła.


Nie wiem, czy to ja doprowadziłem do takiego stanu rzeczy i rozpieściłem ją, czy od początku chciała mnie zrobić w balona i jej się to udało. Czemu chłopak nie dotrzymuje słowa? Czy Twoja stara też zawsze nie wiadomo co obiecuje a potem nie dotrzymuje słowa?


Moja mama nie dotrzymuje słowa help?

Chodziłem z dziewczyna przez wakacje jednak jak przepisalem się do jej klasy to nie mieliśmy już o czym porozmawiać i tak doprowadziliśmy do końca związku. Mój problem polega na tym że mój facet zaczyna mnie tak jakby olewac. Mówi mi że chce mnie pocałować i zaproponować spacer ale tego nie robi! Co robić gdy ktoś rani i nie dotrzymuje słowa? To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Co może być gorszego, od mężczyzny na którym, nie można polegać? W ogóle ciężko jest wytrzymać z niesłowną osobą. Po pewnym czasie przestajemy jej wierzyć. Dla ogółu kobiet bardzo ważne jest, by mężczyzna zawsze spełniał swoje obietnice. Mam dziwna sytuacje i pierwszy raz w zyciu nie mam pojecia co mam myslec o facecie.


Nie chce zrobic bledu i zerwac kontakt,bo moze przesadzam ale mnie to denerwuje. Drogi Użytkowniku AdBlocka, wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


Czy ta dziewczyna nie jest mną zainteresowana? Obiecala że się spotkamy w styczniu i już razy przełożyła spotkanie ciągle obiecując że się spotkamy i nie dotrzymuje słowa. Zawsze odwołuje na dzień przed.


Za pierwszym razem powiedziała że jest przeziębiona i nie przyjedzie. Za drugim że jedzie na imeniny do babci.

Przyjaciel nie dotrzymuje słowa. Nie wiem co mam robić od dłuższego czasu moj najlepszy przyjaciel nie dotrzymuje danego słowa. Jak dotrzymywać danego słowa. Nie zobowiązuj się do rzeczy, których nie planujesz zrobić. Nie mamy obowiązku spełniać wszystkich zachcianek dziecka.


Czy zapamiętuje to, co mówisz? Nie lubię jak ktoś kłamie, jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi. Zbyt czesto obietnice sa rzucane na wiatr. Oceny, recenzje, obsada, dyskusje wiadomości, zwiastuny, ciekawostki oraz galeria.


Dawno, mój pierwszy chłopak miał do mnie. Pisista oczekujący od kogokolwiek dotrzymywania słowa jest nie tylko śmieszny, ale też żenujący. Udało się wam sprowadzić standardy tak nisko, że są to obszary, gdzie już nie ma chyba żadnych zasa także cokolwiek nie zrobią inni na waszym tle wypadają blado. Kurcze nie wiem co z tym poczac.


Mam moj, bardzo dobry czlowiek, chyba w swej milosci sporo mi obiecuje. Prawie nigdy nie dotrzymuje slowa. Lista słów i wyrażeń podobna do wyrażenia nie dotrzymywać: nie dotrzymywać słowa, nie dotrzymywać słowa.


Słownik wyrazów bliskoznacznych do wyrażenia nie dotrzymywać. W naszym słowniku wyrazów bliskoznacznych języka polskiego dla wyrażenia nie dotrzymywać znajdują się łącznie synonimy. Synonimy te podzielone zostały na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty