wtorek, 21 maja 2019

Odrzuciłam chłopaka którego kocham

Odrzuciłam chłopaka którego kocham

Odrzuciłam chłopaka który mnie kocha i bardzodobrze zobiłaś. Chłopak, którego kocham mnie zostawił, a drugi grozi, że jeżeli odejdę, to się zabije. Rzuciłam chłopaka,którego kocham! Więc spotykaliśmy się tylko jak mieliśmy czas. Przez to mniej spotykałam się z moimi przyjaciółkami.


Od momentu rozstania zarywał do moich przyjaciółek. Zaloguj się, aby obserwowa ć. Zdradziłam chłopaka, którego bardzo kocham. Strasznie źlę się z tym czuję i nie mogę mu teraz spojrzeć w oczy, nie wiem czy powinnam mu to powiedzieć czy nie. Jeśli mu to powiem, on może mi nie wybaczyć. Ciebie też odrzucił ukochany, ale Ty go nie terroryzujesz.


Nie musisz robić nic na siłę. Psycholog w Szpitalu Powiatowym w Otwocku na oddziale rehabilitacji neurologicznej. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Co mam dalej robić gdy chłopak którego kocham odrzucił mnie? Co mam robić podoba mi się chłopak ale wstydzę się mu to powiedzieć , bo boję sie że mnie wysmieje co ja mam robić?


Ja juz nie wiem jak z nim rozmawiać, nie potrafię spojrzeć mu w oczy, kiedy widzę ta jego obojętność. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Rodzice pragną abym dostała się na dobre studia, tak niestety nie będzie, zawiodę ich. Każdego dnia myślę jedynie o bólu, który zewsząd mnie otacza. Wiem, że ludzie mają o wiele gorsze problemy jednak ja kompletnie sobie z moimi nie radzę. Ponad miesiąc temu zerwał ze mną chłopak, którego nadal bardzo kocham.


Z moim eks- Michałem zaczęłam być na wakacjach przed rozpoczęciem studiów. Niedługo potem- na początku studiów- poznałam Adama. Byłam w nim bardzo zakochana.


Asha sh: jestem z moim chłopakiem miesięcy. Wbrew pozorom, takich historii, w których trzeba zerwać z chłopakiem, którego się kocha, jest całkiem sporo. Czy jest to sytuacja bez wyjścia?


Odrzuciłam chłopaka którego kocham

Sprawdź, co możesz zrobić: Jak zerwać z facetem, który daleko mieszka? Wcale nie do rzadkości należą osoby, które są bardzo zagubione w tym temacie. Nie wiedzą czym jest miłość i jak ją wyrażać, nie potrafią uświadomić sobie i rozpoznać własnych uczuć, nie mają wytycznych, które pozwalałyby im określić, co do kogoś czują. Ale są faceci, którzy tak bardzo skrywają swoje uczucia, że nie łatwo jest to odkryć. Po prostu patrzy na Ciebie inaczej niż inni mężczyźni i naprawdę da się to zauważyć.


Wzrok jego jest bardzo pewny, tak jakby Ci chciał powiedzieć Kocham Cię. Najlepsze momenty Gabo z Jedenastki. Zaczne od tego że jestem dość dziwną osobą. Założyłam konto na portalu ALE! Wiem coś o tym bo sama odrzuciłam kiedyś chłopaka który mnie kochał a związałam się z kimś kogo pokochałam.


Teraz jestem sama, mam dwoje dzieci z małżeństwa które tylko przez chwile było udane. Tego właśnie brak kobietom, które kochają za bardzo. Nie potrafią zauważyć, że ktoś lub coś nie wychodzi im na zdrowie.


Czy chłopak, którego kocham, coś do mnie czuje? Rok temu zaczęłam się spotykać z chłopakiem. Spotkaliśmy się kilka razy, pisaliśmy ze sobą codziennie, myślałam, że będziemy ze sobą.


Po miesiącach bliskiej znajomości przestał z dnia na dzień ze mną pisać. Kilka tygodni po tym napisał do mnie na gg, tak jakby nic. Dlaczego wciąż kocham chłopaka, który mnie. Nie wiem dlaczego nie moge przestać o nim myśleć. Nikt poza nim nawet mi sie nie podoba.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Kocham go- odrzuciłam, zrozumiałam, ale czy wróci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty