poniedziałek, 13 maja 2019

Przykładowe opowiadanie o miłości

Komentarze (5) Brak komentarzy Dodaj komentarz. Musze napisać opowiadanie miłosne, a nie wiem jak się do tego zabrać. Mój świat po raz drugi się zawalił.


Jak on mógł mi to zrobić, zwłaszcza teraz kiedy na nowo spodziewam się jego dziecka. Musiałam wziąć los w swoje ręce i zawalczyć o swoją miłość. I tak o to dotarliśmy do końca pierwszej części. Było wtedy bardzo ciepło, świeciło słońce, a na łące w pobliżu mojego domu kwitło mnóstwo drobnych kwiatków. Przygotuj opowiadanie o miłości Winicjusza i Ligi.


Miłosne opowiadania - pierwsza miłość, zazdrość i zdrada czyli wszystko o miłości. Stałam oparta o parapet wyglądając przez okno na jasne światło latarni stojącej przed domem. Nie miałam zbyt dobrego humoru, od kilku dni nie rozmawiałam z Samem.


Jak kładliśmy się spać to obracaliśmy się do siebie tyłkami, w. Czuła, że jej serce, jeśli chodzi o miłość jest twarde, zahartowane, już nie potrafi kochać, bo naprawdę kochała tylko jednego mężczyznę, to była jej miłość a On odcisnął w niej taki swój śla że nie było tam już miejsca na nikogo innego. Usiadł do komputera i choć duma była silna tym razem dopuściła do głosu serce. Zaczął pisać o tym, jakim był szaleńcem zostawiając ją o tym jak bardzo nadal ja kocha i błaga o wybaczenie, wystarczy mu tylko to żeby mu wybaczyła niczego więcej nie oczekuje prosi tylko o przebaczenie.


Pierwsze opowiadanie le chyba OK. A kto tak patrzy, choć sam o tym nie wie, Ze zmartwień różnych swoje. Miłość mi wszystko wyjaśniła. Ona niezbyt piękna osiemnastoletnia dziewczyna o dobrym dla wszystkich sercu i nienajgorszym charakterze mimo że mieszkała na wsi chodziła do miasta do szkoły. Zawsze marzyła o najlepszej przyjaciółce której nie straci oraz o miłości z wzajemnością.


Udało jej się tylko z przyjaciółką. Urlop się skończył… Mam znów ochotę… na Twoją miłość, pieszczoty, ciało. Ochotę na tę radość, przyjemność, miłość, seks, uniesienia, które sobie dajemy… Jesteś idealną w proporcjach mieszanką czułości i namiętności… przynajmniej jak na mój gust. Czuł że rośnie w nim uczucie miłości do tej dziewczyny, obawiał się jednak, że gdy się z nim ujawni - ona go nie zechce. Opowiadanie jest bez tytułu, zaś to o czym opowiadam.


Nie spał, nie jadł, myślami wciąż krążył wokół jej osoby. Jej kruczoczarne, długie włosy, śliczne niebieskie oczy. Postanowiłam napisać opowiadanie o miłości.


Powszechne wśród nastolatek, co? Będę pisała o miłości dziewczyny do księdza, jej zmagania z tym uczuciem. Z góry zaznaczę, iż będzie to opowieść, którego bohaterką będzie dziewczyna mocno wierząca i jej zachowania czy postawy ściśle związane z wiarą. No tak ale jak czytałaś tą książkę to byś wiedziała że to zupełnie co innego odmieniłam prawie wszystko tylko nie to że mają takie same imiona i jest to opowiadanie o prawdziwej miłości.


Wczoraj przez cały wieczór chatowałam z Dawidem. Kolejny raz świetnie nam się piszę w Internecie, lecz jeśli chodzi o rozmowę w realnym życiu - nie ma mowy ! Boję się do niego podejść i on również. Wiem, to brzmi dziecinnie , ale taka jest prawda.


Bardzo krótkie opowiadanie o miłości Bardzo krótkie opowiadanie o miłości Autor: pajczung. Czy podobał Ci się to opowiadanie? Zauważył ją, gdy tylko wszedł na most.


Siedziała na poręczy, oparta była o słup. Na kolanach trzymała otwartą butelkę wódki. Twarz miała zwróconą w prawą stronę. Marta nie mogła pogodzić się z powrotem do szkoły. Przykładowe opowiadanie z dialogiem.


Wakacje minęły tak szybko, a tak niewiele planów udało się jej zrealizować. Teraz, wiadomo, będą nowe obowiązki i wyzwania, które znowu pochłoną cały jej czas, odsuwając spełnianie marzeń na dalszy plan. Jeśli piszesz wiersze lub opowiadania, które chciałbyś zaprezentować szerszej publiczności to dobrze trafiłeś.


Gawęda o miłości ziemi ojczystej Wisława Szymborska, wiersz klasyka. Do prostego człowieka Julian Tuwim, wiersz klasyka. Różowe ucho Zbigniew Herbert, wiersz klasyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty