Proste polecenie, przy którym odbiorca wie dokładnie co ma zrobić i co stanie się po wykonaniu polecenia. Przykładem użycia prostego CTA jest wiadomość od marki Natura. CTA (call to action, czyli wezwanie do działania) — to funkcja, za pomocą której nasi użytkownicy wykonują czynność, jeśli ich o to poprosimy. Bez przycisku CTA nie może istnieć, m. CTA (wezwanie do działania), najczęściej w formie przycisku, ma celu nakłonić odbiorcę do podjęcia określonej akcji, np. Kluczowym elementem CTA jest informacja o działaniu, które należy wykonać.
Call To Action czyli przycisk CTA - wezwanie do działania. Co to jest przycisk call to action i skąd klienci wiedzą, że mają klikać? Czym różni się od zwykłego prostokąta z tekstem, od zwykłej grafiki, plakatu? Jak nie wzbudzać wątpliwości, czy kliknięcie jest możliwe, a jeśli jest, to czy bezpieczne?
Call to Action to wezwanie do działania, czyli sformułowania zachęcające odbiorcę do podjęcia określonej akcji, np. Jednocześnie informuje, co użytkownik ma zrobić na stronie na jaką zostanie przekierowany. Tekst, który używamy w wezwaniu do działania jest tak samo ważny jak kształt, rozmiar i kolor przycisku CTA. Nawet niewielkie zmiany mogą mieć znaczący wpływ na współczynnik konwersji. Artykuł ten, wypełniony „case studies”, przykładami i prostymi zasadami optymalizacji, pokaże, w jaki sposób napisać wezwania do działania, które konwertują.
Skuteczność i wysokie wskaźniki konwersji w dużej mierze są wynikiem dobrze przygotowanego CTA. Nie mniej ważną kwestią jest dopasowanie CTA do otoczenia, w jakim występuje. Projektowanie buttona obejmuje również takie zagadnienia jak kształt, rozmiar, kolor i położenie. Wezwanie do działania musi być widoczne, ale nie przytłaczające swoim rozmiarem, kolorem czy nachalnym komunikatem.
Dzięki CTA potencjalny klient dowiaduje się, co powinien wykonać na stronie internetowej lub w newsletterze. CTA może mieć bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. CTA, czyli wezwanie do działania — to hasło z hiperłączem, który przenosi naszego odbiorcę w miejsce docelowe, do którego chcemy go skierować.
Występuje ono praktycznie w każdej kreacji marketingowej — od powiadomienia web-push, poprzez mailingi aż po elementy strony internetowej. CTA: Wezwanie do broni Co oznacza CTA? Powyższe jest jednym z znaczeń CTA.
Jeśli jesteś webmasterem lub blogerem, możesz opublikować zdjęcie na swojej stronie. Pełni kluczową rolę, niezależnie od tego, czy nawołuje do zapisania się do newslettera, kupna produktu czy zapoznania się konkretną treścią. Dzięki temu, droga kontaktu na linii firma – odbiorca, jest. Mimo że nadal niektórzy marketerzy oraz właściciele stron traktują to wezwanie po macoszemu, CTA niezaprzeczalnie odgrywa bardzo istotną rolę w dzisiejszym biznesie, a ujmując to bardziej precyzyjnie – wpływa na konwersję oraz współczynnik odrzuceń strony Waszej firmy. Jak przygotować skuteczne wezwanie do działania?
W tym artykule znajdziesz przykłady call to action i praktyczne wskazówki, dzięki którym poprawisz swoje CTA. Minimalizm treści to podstawa. Musisz jasno określić, czego oczekujesz od potencjalnego.
Dobre CTA zawiera się w jednym – dwóch słowach. Klienta, aby kliknął w wezwanie do działania? Klient chce osiągnąć klikając w wezwanie do działanie? Konstruując przycisk CTA należy skupić uwagę na tym, co użytkownik otrzyma klikając w CTA, a nie na tym, co ma zrobić, by to otrzymał. CTA, w języku angielskim „call to action”, a po polsku „wezwanie do akcji” powiedzmy że „prosi” potencjalnego klienta o wykonanie czegoś, dzięki czemu będzie mógł uzyskać więcej informacji, skorzystać z bonusów lub po prostu zachęci go do dalszego czytania czy korzystania z jakiejś aplikacji, itd.
Czym tak właściwie jest CTA (ang. call to action, dosł. wezwanie do działania)? Termin ten brzmi pewnie znajomo, ale co tak naprawdę oznacza? CTA umieszczone w reklamie tekstowej lub w tekście na stronie docelowej ma formę tekstową, w przypadku reklam graficznych może to być także odpowiedni znak w formie graficznej.
Pod skrótem CTA kryje się zwrot call to action, czyli dosłownie wezwanie do działania. Tak nazywa się komunikat, który emitujemy osobom odwiedzającym naszą stronę www lub odbierającym nasze e-maile, po to by wykonały określoną akcję. Przycisk wezwania do akcji powinien nieść treść, która nie psuje fabuły opowieści projektu. Tekst zawarty w CTA powinien pozostawiać użytkownika na swoistym klifie, gdzie jego następny ruch – kliknięcie – będzie rozwiązaniem napięcia poznawczego, które udało nam się w nim stworzyć poprzez naszą.
Dobrze przedstawione call-to-acion prowadzi do znacznego zwiększenia konwersji. Poznaj pięć unikatowych calls-to-action, które przyniosły miliony subskrybentów i miliony dolarów w sprzedaży. Edycja wezwania do działania. Aby edytować wezwanie do działania klikamy w trójkąt obok wezwania. Możemy tam edytować wezwanie, jak i je usunąć: Statystyki.
Ogólna liczba osób, które kliknęły w przycisk CTA jest widoczna po prawej stronie fanpage’a.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.