poniedziałek, 15 lipca 2019

Zostawilam chlopaka ktory mnie kocha

Kazda znajomosc byla rozczarowaniem albo konczyla sie płaczem. Teraz zaluje ze ialam takiego dobrego chlopaka ktory napewno dbalby teraz o mnie i dziecko. Witam nie umiem sobie poradzic z bolem jaki mam po rozstaniu, Zostawilam chlopaka ktory bardzo mnie kochal i wiele mi wybaczal,krzywdzilam go wiele razy ale nigdy go nie zdradzilam.


Ja mu chyba nie koniecznie xd Wiedział o tym, że podoba mi się, ale nic z tym nie robił xD W te wakacje dałam sobie z nim spokój, ale on. Nie wiedzialam ze tak ciezko jest zerwac z kims, to moj pierwszy partner. Do tego poznalam nowego faceta w pracy ktory mnie zainteresowal ale nie chce angazowac sie w zaden zwiazek teraz. Wiem ze moj chlopak bardzo cierpi przeze mnie , skasowal mnie z fb, zmienil numer telefonu.


Co zrobic gdy chlopak ktory mnie kocha mnie nie chce? Byłam z moim byly miesiac pozniej zerwalismy ale niedlugo do siebie wrocilismy. Mowil ze mnie kocha i bla bla bla. Wiele dziewczyn zadaje sobie to pytanie.


Nie są do końca pewne uczucia jakie darzy ją chłopak lub wydarzy sie w związku coś złego a potem trudno zaufać. Marek, Karol, a może ktoś inny? A ja mam najcudowniejszego faceta pod słońcem #128522; Co prawda nie mówi mi ze mnie kocha ale widzę to każdego dnia #128522; mój Paweł jest przy mnie zawsze w tedy kiedy najbardziej go potrzebuje. Miłość to nie piękne słowa ani prezenty to przede wszystkim bycie razem w każdej nawet najgorszej sytuacji.


Bardzo możliwe, że go znasz, albo… już wkrótce poznasz! To był dla mnie szok bo kochałam go nadał i nadal go kocham mimo że tak mnie skrzywdził. Z czasem dowiedziałam się że zakończył to bo kocha tamtą a ona z kolei ma chłopaka.


Tłumaczy się że był mną zauroczony tylko i że chciał o niej zapomnieć. Mam cudownego faceta, który zachwala mnie każdego dnia, właśnie dowiedziałam się, że będziemy mieli dziecko. I kocham bardzo mojego nowego mężczyznę.


Jednak mojego byłego dalej kocham. W większości przypadków, kobiety wiedzą więcej o swoich uczuciach i nie mają problemu z ich wyrażaniem. Cię kocha, nawet jeśli bezpośrednio tego nie mówi. Jeśli chodzi o mężczyzn, to sprawa nie jest taka prosta.


Jak Nazywa się chłopak który cię kocha? Obserwuj autora Dodaj do ulubionych 0. Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania. W takiej sytuacji znajduje się jednak wielu ludzi – niektórzy z wyrachowania, większość jednak z powodu braku asertywności. Jeżeli i Ty zadajesz sobie pytanie „jak zerwać z chłopakiem, który mnie kocha”, przygotuj się na przykrą konfrontację, którą możesz jednak zaplanować tak, by sprawić mu jak najmniejszy ból.


Planowanie ślubu, dzieci, wspólnego mieszkania czy wyjazdów będzie więc bardzo dobrym znakiem. Będzie to znaczyło, że myśli o tobie na poważnie. Gdy twój partner wysnuwa związane z tobą plany na przyszłość, odpowiedź na to, czy on mnie kocha, staje się dużo łatwiejsza. Pisze mi codziennie ze mnie kocha. Niestetyten facet z pracy okazal sie zwyklym palantem, mial dziewczyne a ze mna sie bawil.


Nie doszlo miedzy nami do niczego, kilka randek i tyle, nawet sie nie calowalismy. Dopiero pozniej poczulam co ja zrobila. Obiecalam mu tyle rzeczy a nie dotrzymalam slowa. No, nie, bo wtedy jestem złą kobietą i rozwiązłą, a tak - poszłam z takim, który mnie kocha, i wtedy jestem usprawiedliwiona.


Piotr: Ja mówię to czasem, żeby zobaczyć ten maślany. KOCHAM GO BARDZO, a on mnie tylko po prostu lubi. Chciałabym spędzić z nim resztę życia. Nie wyobrażam sobie życia bez niego!


Najbardziej przeraża mnie myśl, co będzie, jeśli nie będziemy razem? Każdy dzień bez niego wydaje mi się pusty. Nie chcę być z nikim innym, tylko właśnie z nim.


Rzuciłam chlopaka po roku i czuje sie źle - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Wreszcie to do mnie dotarło, że nie przestałam go kochać. Nigdy już z nim nie będę, to niemożliwe. Nawet go już więcej nie zobaczę i chyba tak jest lepiej – wyznaje dziewczyna. Swoją wypowiedź kończy słowami „jestem zrozpaczona”.


Autorce zawtórowały inne dziewczyny. Kocham Cię, dwa proste słowa, a tak wiele znaczą. Kocha czy nie kocha - powtarzałam sobie.


Może to zbieg okoliczności, ale kilka dni po tym jak zrobiłam Wasz test na miłość mój Marcin zabrał mnie na romantyczną kolację. Wynik testu się potwierdził ten wariat szaleje za mna! Odkryj FAIR DATING, dzięki któremu spotkanie w realu wygląda dokładnie tak, jak miało wyglądać. Ekspercki test dopasowania wybierze tylko te osoby, które do Ciebie pasują. Spotkasz tylko wartościowych ludzi.


Przykładamy wagę do jakości profili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty