poniedziałek, 2 września 2019

Mężczyzna strzelec jak go zdobyć

Uwielbia zmiany, jest otwarty na nowych ludzi, znajomości – także te z podtekstem erotycznym. Z chęcią umówi się z tobą na randkę. Jeśli się okaże, że macie podobne spojrzenie na świat, zainteresowania i poczucie humoru, spotkanie z pewnością zmieni się w bliższą znajomość. Jak radzić sobie z jego charakterem? Przygotuj się na to, że Strzelec raczej nie będzie wiernym małżonkiem.


Jeśli zdecydujesz się go poślubić, będziesz musiała pracować długie lata na to, by dożyć z nim wspólnej starości. Być może z wiekiem szalone życie nieco go zmęczy i Strzelec stanie się domatorem. Jak uwieść mężczyznę spod znaku zodiaku Strzelca: Strzelec ma niespokojną, ekspansywna naturę, potrzebuje wciąż się sprawdzać i poddawać nowym próbom.


To mężczyzna śmiały, który uwielbia polowanie, stań się zatem jego zwierzyną (a przynajmniej, niech będzie przekonany co do takiego stanu rzeczy ;)). Jak zadowolić mężczyznę – Strzelec. Na ogół mężczyzna Strzelec w stosunku do płci przeciwnej nie różni się zbytnio od innych ludzi.


Podobnie jak każdy inny, w pierwszej kolejności zwrócił uwagę na jasnych, niezwykła, zadbanych pań, które wiedzą, jak zaprezentować się właściwie w każdym środowisku. Trzeba jednak uważać – jest bardzo ambitny. Ma wysokie wymagania, zarówno wobec siebie, jak i wobec partnera.


Dlatego też trzeba się mocno natrudzić, żeby go czymś zaskoczyć i zdobyć jego serce. Pomóc może zapewnienie go o tym, że jest szczęściarzem i człowiekiem sukcesu. Koziorożce lubią być doceniane pod tym względem. Jak rozkochać w sobie mężczyznę żonatego Miłość, uczucie, pragnienie nieznane granicy, więc żadna przedstawicielka płci pięknej nie jest ubezpieczona od relacji z żonatym mężczyzną. Moralny aspekt takiej sytuacji często malowane negatywnej odcieniu, ale jeśli można pokonać stereotypy, zrozumieć i zrozumieć, że prawdziwe uczucia, to przychodzi czas na działanie.


Osoby spod znaku Strzelca zwrócą swoją uwagę na osoby energiczne i wesołe. Strzelce mają też skłonności do tego, aby zwracać uwagę na osoby, które zupełnie do nich nie pasują. Jeżeli więc chcesz zdobyć Strzelca, który bardzo różni się od Ciebie - masz na to spore szanse. Ani się obejrzy, jak jakiś zdesperowany partner założy mu obrączkę lub zmusi go do tego nieplanowana ciąża.


Lew - podziwiaj go, wychwalaj, a odda się bez reszty. Od partnera wymaga w zasadzie niewiele. Musi być nim, Lwem, absolutnie zauroczony. Nie tylko kochać go, ale wręcz wielbić.


Nie wiesz, jak uwieść mężczyznę, który ci się podoba? Musisz tylko poznać jego znak zodiaku. Zdradzimy ci czułe punkty i upodobania.


Spodobał mi się bardzo mężczyzna Strzelec jak go zdobyc chwilami wydaje mi się ze go mam chwilami że jestem mu obojetna. Wiem ,ze ceni wolnosc ,niezależność ale jak go ująć bardzo mi zależy na nim. Kobieta Strzelec szuka przede wszystkim poczucia bezpieczeństwa. Niełatwo ją oczarować, słodkie słówka niezbyt na nią działają. By ją zdobyć, trzeba długo o nią walczyć.


Ta Pani Strzelec na tyle ceni sobie swoją niezależność, że nie zaryzykuje tak łatwo jej utraty! Mężczyzna Strzelec jest z natury optymistą. Nie należy się także spodziewać, aby pani Strzelec sprzykrzyły się z czasem okazywane jej względy, choćby chodziło o drobnostki, jak kwiaty przyniesione nieraz przez męża.


Nic tak nie razi pani Strzelec, jak mężczyzna lubiący pofolgować wygodzie, zaniedbany, ubrany byle jak, w rozchełstanej koszuli. Wrokoooooowiec prawdę Ci powiedział, jestem zodiakalna panią strzelec i jesteśmy takie jak Strzelce Panowie więc my kochamy wolność i niezależność jeśli kobieta nasz mężczyzna na być. W sposób nierozsądny wydawaj pieniądze.


Obniż standardy wyglądu w czasie trwania relacji. Wdziej seksowne ciuchy, podaj pyszności, () Męski horoskop erotyczny. Stało się to po tym, jak zapytałam Mojego czym ja go oczarowałam.


Odpowiedział mi: – Tym, że mnie słuchałaś i nigdy z nikim mi się tak dobrze nie rozmawiało jak z tobą. Pisząc ten tekst podpytywałam znajomych płci męskiej, czym kobieta może zdobyć mężczyznę. Czym może go oczarować i zdobyć uznanie w jego oczach. Jeśli mężczyzna spod tego znaku nie chce Cię poznać bliżej, to nie pomogą żadne sztuczki. Razi go ostentacja i manifestowanie uczuć w oczach innych świadków.


Nie lubi wulgarnych i łatwych kobiet. Kobieta, która go zdobędzie, musi być elegancka i wykształcona. Jego myśli zataczają śmiały łuk ponad niedogodnościami przyziemnej egzystencji.


Cechuje go entuzjazm, uczciwość i inwencja. Wymaga to inicjatywy i pomysłowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty