poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Kiedy będzie tydzień uni na msp 2019

Przywrócono więcej unikatów niż w oryginalnym, a co najważniejsze – więcej tych rzadszych, na przykład serduszko, które uchodziło za jeden z najrzadszych unikatów na MSP. Kiedy będzie tydzień uni na msp? Dzisiejszy post będzie o unikatach, są one bardzo popularne na msp. Dzisiaj trochę wam o nich opowiem, jaką ja miałam z nimi historię i jak je zdobyłam. Unikaty- ubrania i dodatki, które kiedyś były dostępne w sklepie, lecz je wycofano, i nie da się ich w żaden sposób kupić.


Jak wiecie w ten czwartek miał być tydzień uni. Jednak nadszedł jakiś badziefny motyw. Jak dużo jest osób na MSP tak wiele wersji i dat tego upragnionego tygodnia jest. Więc tak naprawdę kiedy on będzie? Wiele czytałam na ten temat ostatnio i na jednej stronie (wydaje mi się, że dość zaufanej) była o tym pewna notka.


Witajcie, dziś chciałabym powiadomić was o czymś niesamowitym. Pewnie wiecie że jest tydzień uni, i w ogóle ale czy wiecie że moderatorzy, obdarowali nas naprawdę cennymi uni? Hej, dostaje od was baardzo dużo pytań, kiedy będzie tydzień unikatów w tym roku, czy to na blogu czy na msp. Patrząc na poprzednie lata podejrzewam, że tydzień unikatów w tym roku może być we wrześniu, październiku lub listopadzie, ale niczego pewna nie jestem i to nie są jakieś potwierdzone informacje, tylko moje przypuszczenia. Nagle dziewczyny z mojej klasy,które miały konto na MovieStarPlanet mówili mi,że mam wejść na MSP,ponieważ Jest dzień unikatów!


Ja się na nią paczę i myślę Jaki dzień unikatów? Co to :O No to weszłam, myślałam,że to zwykłe ubrania,które zostaną na zawsze w sklepie. Swoją drogą nowy temat nie powala, jest chyba fajna rzecz bez vip i diamentów. No dobra, ale nie o tym post. Podejrzewam, że będzie on już w ten czwartek, ale po załodze MSP nic nie wiadomo.


Mam tylko nadzieję, że w sklepie zagości coś innego, nowego, ponieważ przez ostatnie dwa lata wzbogaciłam się o te unikaty nieźle i nie chciałabym patrzeć jak inni cieszą się z Tygodnia Unikatów i kupują mnóstwo rzeczy, a ja tylko na to patrzę. Wiem że nie wszyscy są w temacie dlatego już tłumacze o co chodzi. Otóż użytkownicy MSP którzy zarejestrowali się wcześniej (Nie wiem dokładnie jak bardzo wcześniej, pewnie rok lub kilka miesięcy temu) mieli możliwość zakupienia ,,Unikatów (Unikaty to są takie rzeczy, których nie można zakupić w sklepie).


Szczerze wątpię, by były wśród nich cosmo. Oprócz tego, to na bank przywrócą parę ciuchów ze starego MSP, być może tych bardzo rzadkich. A jednak jeszcze się nie stała! Chciałam się upewnić czy ta moja to na pewno to samo, i że moja na pewno jest unikatem więc weszłam na moje konto zapasowe (nudna06-stali czytelnicy już je znają z posta o uni oczach) i kliknęłam kup na mój look.


O tej stronie będą się pokazywały różne ciekawostki o Msp. Jak byście chcieli wiedzieć kiedy jest tydzień unikatów to zapraszam ! Msp vip za darmo – słowem wstępu. Na naszej stronie możesz otrzymać darmowy vip na msp na miesięcy, rok, lata lub lata (w zależności co wybierzesz). Jedyne co musisz zrobić, aby otrzymać status VIP na swoje konto, to kliknąć w przycisk znajdujący się poniżej i rozwiązać Quiz sprawdzający Twoją wiedzę na temat gry MovieStarPlanet.


Nie stare msp-tylko stara grafika. Bo graczom może to się znudzić. Zgadzam się,że na nowym msp nie jest idealnie. Ale modzi tylko chcą by dzieciom podobała się ta gra.


I przypominam-gra ma również cel ruszyć troche kreatywność dzieci. Nie będzie to mój problem jeżeli nie będziecie mogli kupić uni ;c oczywiście niektóre możecie! Sprawdź czy znasz się na unikatach!


Zgódź się lub zaprzecz tym zdaniom o Tobie i dowiedz się, czy masz zadatki na psychopatę. Warszawa (PAP) - Ministerstwo Skarbu Państwa może wypowiedzieć umowę opcyjną zawartą z UniCredit w sprawie akcji Pekao, jeśli warunki rynkowe będą niesprzyjające - poinformował w. Myśle że nie ominełam żadnych rzeczy. Jeśli chcecie zdobyć jakieś unikaty zróbcie mi looka ;) Więcej unikatów mają pewnie pracownicy MSP : admin,moderator,support,supporter i Manager.


Ale nie tylko pracownicy gry ale i moviestar. Zapewna każda znana moviestar będzie miała unikaty. Polski rząd nie ugnie się pod naciskiem Komisji Europejskiej w sprawie fuzji Pekao S. Banku BPH – wynika z wypowiedzi Wojciecha Jasińskiego z PiS, typowanego na nowego ministra skarbu. Standardowo, wykorzystujemy lukę w zabezpieczeniach serwera gry, tym razem na nasz celownik trafiło MSP. Odpowiedź jest całkiem prosta, przez tydzien otrzymaliśmy wiadomości z prośbą o stworzenie MSP Hack do pobrania.


Więc nie ociągaliśmy się tylko zarządziliśmy zebranie naszej grupki i przysiedliśmy do sprawy mocno na powaznie, jak w sumie do każdej innej. AnetaWeronika pozdrawiam jeszcze raz i to tyle ode mnie mam nadzieje że ogarną się ci modzi bo będzie bieda z graczami i połowa kolekcjonerów odchodzi tydzień uni może być ale niech nie dodają cennych uni bo gracze odchodzą i zaraz ta platforma wyginie to tyle ode mnie pozdrawiam raz 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty