czwartek, 13 sierpnia 2020

Wiersze o samotności wśród ludzi

Być może lepiej dla nich, że dotrą do granic i zrozumieją jak ważne jest, aby się odważyć, by rozmawiać z nieznajomymi, by nauczyć się gdzie można spotkać ludzi, aby unikać wracania do domu z zamiarem oglądania telewizji lub czytania książki - jeżeli tak nie zrobią, przestaną dostrzegać jakie życie ma znaczenie, samotność stanie. Aforyzmy, przysłowia i cytaty o samotności, pustce, opuszczeniu, braku bliskiej osoby, byciu samotnym, depresji, osamotnieniu, izolacji, bólu, tęsknocie, stracie. Wiersze Erotyki Fraszki Haiku Limeryki Proza Opowiadania Felietony Listy Dzienniki Ranking. Równie samotnym jest się wśród ludzi. O samotności czytamy w książkach i słuchamy w piosenkach.


Twoje wiersze dają tak dużo mi wsparcia.

Cytaty o samotności wypowiadają zarówno szarzy zjadacze chleb, jak i celebryci. W nikim nie potrafię znaleźć oparcia. Kiedy tkwisz tak otępiały wskutek własnej katastrofy, niezdolny do działania i myślenia, ogarnięty zimnym, gniotącym mrokiem, oddzielony od świata jak w nocnych halucynacjach lub osamotniony jak w chwilach żalu - znaczy to, że dotarłeś do negatywnego krańca życia, tam, gdzie panuje temperatura absolutna, gdzie ścina się w lód ostatnia życia iluzja.


Niezliczoność samotności Sam Wszyscy sami Bo pożerać się muszą nawzajem Ani ludziom Ani wszechświatu Sami wśród miliardów samotności na Ziemi Sami wśród miliardów galaktyk samotności w kosmosie. Dzięki skarbusiu za powiadomienie mnie o nowej notce:) Powiem Ci szczerze, że ja doświadczyłam każdego z tych typów samotności. Bo był i taki okres kiedy nawet zwątpiłam w Boga.


O mnie hmm trudno to opisać , ale jestem jaką jestem nigdy się nie zmienię. Lubię czytać wiersze, dodać obrazki z wierszem, aby miło się. Nie zna nikt drogi, by dotrzeć tam, ja sama zgubiłam ścieżkę, błądzę w labiryncie uczuć, i wiem,że nie znajdę wyjścia.

Kim jest człowiek, co w samotności trwa gdy wśród niego ludzi tłumy? Czekałam na samotność, bez skrupułów brnęłam w fałszywe stwierdzenie, że będzie mi lepiej. Zbłądziłam, bo kiedy samotność dopada, wypija Cię całego nie zostawiając ani kropli na dnie brudnej szklanki.


Gdy nie musiałam bać się o jutro, Przy boku twej pięknej miłości. Byłeś blisko, gdy świt mnie budził, Twoja twarz na wyciągnięcie ręki, Nie musiałam nigdy się trudzić, Byś przeganiał wszystkie moje lęki. Zawsze nocą, gdy zamykam oczy, Wchodzi w sen maleńka tęsknota, Taka delikatna i niewinna, Oplata mnie jak czuła pieszczota. W serwisie zebrałem wiersze, piosenki i opowiadania, do których często wracam i które służą mi pomocą w trudnych sytuacjach, na zakrętach życiowych dróg.


Mateusz to wychodze z założenia że skoro dwoje ludzi zaszło tak daleko o czym. Blue Monday to ponoć najbardziej depresyjny dzień w ciągu roku. A skoro tak, to od razu przypominam Wam jeden z najgłośniejszych tekstów na tym blogu, w którym poznacie rzeczy, jakich nie należy mówić osobom z depresją. Niżej natomiast zebrałam dla Was autorów i ich wypowiedzi w temacie smutku. Ilu pogrąży się w przygnębiającym przekonaniu, że bycie niekochanym to dla nich stan oczywisty i bezpowrotny?


A w poniedziałek rano usłyszy swój głos po raz pierwszy od dwóch dni, prosząc w kiosku o bilet? Tak o samotności opowiadają dzisiaj literaci i nazywają ją dżumą współczesności. Nie chodzi nawet o obecność drugiego człowieka czy zaspokojenie emocjonalne, ale przede wszystkim o presję środowiska. Samotnej dziewczynie nie wypada pokazać się na dyskotece czy imprezie, gdyż naraża się na pytania w stylu: „Ty ciągle sama? Samotnym jest się także wśród ludzi” – słowa żmii z książki pt.


Mały książę” Napisz rozprawkę potwierdzającą lub obalającą te słowa.

W dzisiejszych czasach ludzie „gonią” za pieniędzmi, a przez to mają coraz mniej czasu na swoje codzienne sprawy. Dobrym przykładem samotności wśród najbliższych osób. A gdy wszystko zamilknie, będę mogła znowu zatęsknić. Za tym z czego zrezygnowałam, nigdy jednak nie zapomniałam.


Wiersze o przyjaźni Anioły Anioły są wśród nas, rzadko się ujawniają, owiane tajemnicą swojej egzystencji, są nawet wtedy, kiedy życie się zmienia. Ludzie są razem, ale jednocześnie osobno. Ten przykład najdobitniej ilustruje zjawisko, jakim jest poczucie obcości i samotności wśród ludzi. Cichą kromką śniadanie woła dzień daleki po ziemi twarde płyną rzeki lepimy gniazda z betonu ptaki wysokie po niebie twarde płyną obłoki słowa nie spisane.


Zawsze dobrze wiedzieć że jest wielu ludzi którzy myślą tak, podobnie i znają ten ból. Witam Milko i Ciebie Spoxie ,kontakt przez internet a szczególnie na stronie „Wiersze” jest bardzo osobliwym kontaktem. Z jednej strony mamy możliwoś realizować się przez ujmowanie i. Najważniejsze jest jednak to, że wiersze o psach są piękne i sentymentalne, uczą nas delikatności oraz empatii i zamiłowania do zwierząt. Dzięki nim jesteśmy w stanie lepiej rozumieć potrzeby innych, szczególnie bezbronnych istot i chętniej niesiemy im pomoc. Zwykle wiersze o psach są w bardzo wielu różnych miejscach.


I tak żyję pośród ludzi, A Ty Boże patrzysz z góry, Odsłaniając dłonią chmury, Jak się człowiek w Twojej ziemi trudzi. Więc zsyłasz Anioła,By pomógł w kłopocie, By się nie dał taplać w błocie, Wiesz że On temu podoła. Wśród czterech ścian samotności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty