poniedziałek, 16 lutego 2015

Ciąża w wieku 37 lat zagrożenia

Księżna ma lat, a według oficjalnej terminologii ciąże po roku życia określa się jako ciąże geriatryczne. Niedawno prowadziłam 43-latkę w ciąży bliźniaczej. Trzeba jednak jasno powiedzieć, że po 35. Późna ciąża staje się powoli normą.


Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia.

Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery. W związku z tym kobiety w ciąży po 35. Proszę pomóż bo czuję się źle ale cieszę się bardzo. Ciaza w wieku lat nie za pozno Zaloguj się, aby.


Jak mam sie mylic, skoro widze to codziennie na wlasne oczy? Sasiadka Szwedka, lat 2 trojka podrosnietych dzieci i wlasna firma, Inna znajoma Szwedka, lat 2 dwojka dzieci. Na ulicy samae mlode dziewczyny z wozkami.


Sama bedac w ciazy chodzilam tu w Szwecji do szkoly rodzenia w mvc w wieku lat bylam najstarsza w grupie.

Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że kobieta po czterdziestce ma niewielkie szanse na to, aby naturalnie zajść w ciążę. Tymczasem - jak widać w tabeli - taka ciąża wcale nie jest rzadkością. W wieku lat przyszłe matki mają szans na to, by doczekać się jednego dziecka w sposób naturalny.


Coraz większa liczba kobiet decyduje się na urodzenia dziecka po 35. Statystyki z różnych źródeł mogą się nieco różnić, ale ten. Specjaliści radzą jednak nie czekać tak długo i zamrozić komórki jajowe.


W Wielkiej Brytanii i Francji ponad połowa rodzących ma powyżej lat. To wszystko nie oznacza, że uważam, że ciąża w starszym wieku jest bezproblemowa albo lepsza niż w wieku młodszym. To zresztą nie było oskarżenie żadne ani nic. To nic złego przeciez balować, zwłaszcza jak się ma lat. Chodziło mi raczej o to, że kiedyś kobieta w wieku lat była juz mocno dojrzała, a teraz może wyglądać i czuć sie jak dwudziestka, a z drugiej strony, nie dbając o siebie, można być staruszką w wieku lat dwudziestu.


Moja mama ( i ja oczywiście :D ) chcę zajść w ciąże. Byłyśmy u lekarza i powiedział że jest jakieś ryzyko ale jest szansy na zdrowe dziecko. Czasami jednak trzeba zachować szczególną ostrożność, by ciąża dobiegła końca bez komplikacji. Oczywiście ciąża w tym wieku wcale nie jest zabroniona!


Z drugiej strony ogromny postęp medycyny sprawia, że problemy sprzed lat, takie jak macierzyństwo w późnym wieku, dziś już są na porządku dziennym.

Wyszukiwarka foruKategorie. Ja mam w tej chwili rocznikowo i jestem w pierwszej ciąży tydzień. Wiem, że pewnie według Was za późno ale tak się potoczyło może życie. Cieszymy się bardzo z mężem, że się udało. Witam mam lata i zaszlam w ci.


Pierwszą miałam w wieku lat. Wciąż czytam o kolejnych gwiazdach, które zachodzą w ciążę koło czterdziestki, nawet po. Gdy z moim partnerem zdecydowaliśmy się na dziecko, też pocieszałam się, że nie jestem jedyna.


Syna urodziłam w wieku lat. Młodym ludziom powiedziałabym jedno: nie odkładajcie decyzji o dziecku, śpieszcie się — mówi Joanna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty