czwartek, 12 lutego 2015

Gdy facet uderzy kobiete

Facet, który podnosi rękę na kobietę jest ZEREM! Ten kto uderzy kobietę to już. Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScriptu.


Aby zobaczyć stronę w pełnej funkcjonalności, zainstaluj inną przeglądarkę: Mozilla, Opera. Re: gdy facet cie wyzywa berta-live 11. Tak jak powiedziałam wcześniej, zależy w jakiej sytuacji by to było powiedziane, w jakiej formie i jakby się to miało do jego temperamentu. To ja przyszłam za wcześnie z pracy, za późno, nie zadzwoniłam, nie zapytałam, nie kupiłam, albo kupiłam za dużo.


Nawet wtedy, gdy mnie uderzył powiedział: „Zobacz do czego mnie doprowadziłaś! I jest coś gorszego, o czym być może Ty również wiesz. Takie zdanie nie padło tylko raz. Nieważne, czy facet uderzy kobietę, czy faceta, przemoc jest bezsensowna, bo i tak do niczego nie prowadzi. Jednak jeżeli jest tak jak napisałaś, że kobieta prowokuje mężczyznę i on nie wytrzyma nerwowo, to według mnie jest to wina kobiety, nie faceta i nie powinno się nad nią litować.


W skrócie nie ma rodzenia, nie ma jedzenia. Nawet najinteligentniejszy, silniejszy, sprytniejszy facet bez możliwości pączkowania będzie mniej wart dla społeczności (niedużej) niż kobieta (mogąca rodzić). Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zobacz odpowiedź na pytanie: Czy jak facet uderzy kobiete to ona automatycznie z nim zryw,wybacza mu czy prosi o więcej?


Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za materiały dodawane przez użytkowników, którzy podczas rejestracji zaakceptowali regulamin serwisu. Pokłóciliście się i nagle puściły mu nerwy – uderzył cię w twarz albo popchnął na ścianę. Nie udawaj, że nic się nie stało: właśnie stałaś się ofiarą przemocy domowej! Pogaduchy, wywiady, babskie tematy.


Twoje emocje - miłość, seks, intymność. Miłosne i Intymne - gdy chłopak uderzy? Ja również uważam, że jak facet uderzy Cię raz to jest ogromne prawdopodobieństwo, że zrobi to znów. Wydaje mi się, że my w Polsce sięgamy poziomu dna, w którym w ogóle nie interesuje nas, co jest grane.


Bo co – ty chcesz się wykazać, chcesz podskoczyć wyżej? Nie łudźcie się, że facet kiedykolwiek się zmieni. Dziewczyny, walczcie o siebie i dzieci!


Część fragmentów wypowiedzi została skrócona na życzenie. Mężczyzna, który uderzy kobietę, wydaje na siebie w tym momencie wyrok. A sprawa nie ma podziału na płcie - znęcanie dotyczy obu w tej samej mierze, tylko, że kobiety - jako słabsze fizycznie - częściej stosują przemoc psychiczną.


I nie zawsze jest tak, że jak facet uderzy, to dlatego, że uważa, iż jak się baby nie bije to jej wątroba gnije. Funkcjonariusze policji z Leszna zatrzymali 35-letniego mężczyznę, który w ubiegły wtorek uderzył kobietę w rejonie przejścia dla pieszych. Zdarzenie zarejestrowała kamera monitoringu. Czy facet uderzy drugi i kolejny raz?


Tworzymy społeczność rodziców. Spróbuj z nim rozmawiać gdy jest w dobrym humorze. Obawiam się, ze jeśli nawet na trzeźwo bije, to jest gorzej. Nie możesz zwalić winy na wódę. On musi wiedzieć jaką krzywdę robi Tobie , dzieciom i sobie.


Jednak eozstałam się z nią i zaczęłam chodzić na imprezy fetyszowe. Jest w Warszawie taki klub, który robi imprezy z zapisami - wcześniej trzeba wysłać maila do organizatora, są też takie imprezy bez zapisów. Przychodzą znajomi, żeby sobie pogadać, od czasu do czasu ktoś kogoś powiąże, uderzy w pupę, takie akcje.


Ale musze tez powiedziec ze znam domy w ktyorych jest tak ze to zona bije meza. Jeżeli kobieta uderzyłaby mnie, to jak najbardziej. Dla mnie to jest chore, że w naszym społeczeństwie jest przyzwolenie nad znęcanie się nad mężczyznami, a gdy facet uderzy kobietę to podnosi się larum. Agresja kobiet w stosunku do mężczyzn to temat tabu, co nie znaczy że ten problem nie występuje.


TV - Nikt nie zareagował, gdy. Inicjatorzy brytyjskiej kampanii społecznej Przemoc jest przemocą chcieli zwrócić uwagę na fakt dyskryminacji mężczyzn w kwestii nadużywania władzy. Gość Myślę, że tacy mężczyźni mają problem z psychika. Jak rodzi się przemoc - styl.


Jeśli ktoś raz przekroczył pewne granice: uderzył, obraził, to za drugim razem będzie miał jeszcze mniejsze opory, by to zrobić - mówi psycholog Piotr Mosak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty