czwartek, 26 lutego 2015

Zostawilam go i zaluje

Szatynka Kocham go, ale wszyscy w moim otoczeniu mówią, że najlepszym rozwiązaniem jest, żebym dała mu teraz spokój. Już próbowałam, walczyłam i wręcz wywalczyłam bo najpierw podjął. Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Ci tych rzeczy o ktorych wspomniałaś, zreszta czas działa tak że pamieta się tylko dobre rzeczy i wspomnienia i ludzie zaczynają tęsknic po czym schodzą się i nic z tego bo po pewnym czasie i tak się to rozpada. To Ty go zostawiłaś,więc tym samym dałaś facetowi do zrozumienia,że temat zamknięty. On nie jest głupi i dla niego koniec to koniec. Ma Cię w nosie bo sama tego chciałaś.


Czesc, mam lata mloda studentka. Bylam z chlopakiem lata ( ma lat) Chciala bym wam opisac cos w czym potrzebuje pomocy. Poznalismy sie lata temu, ja zawsze cicha zamknieta osoba, chlopak.


Jedynie dobre jest to że się mu przyznałaś a teraz odejdź, zostaw go w spokoju, daj mu szansę poznać prawdziwą dziewczynę która da mu szczęście. Ty tylko sprawisz że znów będzie cierpieć, początek powrotu byłby super aż do czasu gdyby cię ochota nie naszła na innego, tak więc nie marnuj chłopakowi czasu. Do dzis go wspominam, z rozczuleniem i rozrzewnieniem i dziekuje Bogu, ze pozwolil mi poznac i ta wielka pierwsza milosc i ten ogromny bol roztania. Potem, w wieku lat poznalam mojego meza.


Moze nie uwierzysz, ale kiedy go zobaczylam, to zamarlam. Poczulam sie tak, jakbym stanela po dlugiej meczacej podrozy przed drzwiami domu. Wiem że nikt nie cofnie czasu chociaż tego właśnie bym chciała. Nie oczekuje również ze ktoś zna złoty środek na moją sytuacje.


Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu. To ja podjełam decyzje o roztaniu, bo przez całą ciąże i po ciązy nie mogłam na niego liczyć, wyprowadziłam się od niego a on bardzo długo nie chciał żebym z nim zamieszkała. Wydawało się Tobie, że go nie kochasz, a teraz też nie wiesz czy go kochasz. Zanim się nie dowiesz, lepiej nie staraj się zafundować mu poprawki z rozrywki. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub.


Witajcie dziewczynki, wróciłam na vitalię, by poradzic się Was w jednej sprawie, dawniej wypowiadałam się dając mądre rady,a dziś wracam Jak go odzyskac? JEGO,byla to piękna miłość,taka o jakiej się marzy całe życie. Mieszkalismy osobno,spotykaliśmy się codziennie.


On studiował,ale porzucił studia i poszedł do pracy. ON poszedł do wojska,pamiętam jak wtedy strasznie rozpaczaliśmy,czuje tą miłość. Jak dla mnie sama sobie zaprzeczasz. Zeby nie bylo offtop, daj mu spokoj, nie graj na jego uczuciach.


Sama zerwalam teraz tak strasznie zaluje i cierpie. PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie. Anna Nejman miała z mężem i niespełna trzyletnią córeczką zobaczyć w Watykanie papieża. Informacja o zamachu na Jana Pawła II dotarła do nich w Wiedniu.


Zamiast do Rzymu, wyjechali do USA. Po latach „Ania od pisania” opublikowała w Polsce „Migdałowy aromat”. Naciskalam go na usuniecie,jednak nie znalazlam lekarza,ktory zrobilby zabieg,az nagle na wizycie uslyszalam serduszko malenstwa w jednej chwili dotarlo do mnie co ja chcialam zrobic.


Dzis tego zaluje ,ze wogole o tym myslalam gdyz mam wspanialego malucha,ktory ma juz niespelna 3latka,jest super. Kiedy moja córka miała miesięcy powróciłam do pełnoetatowej pracy. Małą zajmowała się wtedy niańka i mąż.


Od roku mam narzeczonego i jest w maire ok choc juz mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty