poniedziałek, 1 lutego 2016

Jak napisać opowiadanie romantyczne

Muszę napisać romantyczne opowiadanie, ale nie wiem - jaki temat mam wybrać? Napisz romantyczne opowiadanie. Romantyczna miłość dwojga ludzi – romantyczne opowiadanie o miłości, historia uczucia rodzącego się między dwojgiem dorosłych ludzi, romantyczne opowiadanie o miłości Mężczyzna idealny - opowiadanie o romantycznej miłości. Było to z jego strony spontaniczne i romantyczne. Dziewczyna wiedziała, że się rozklei i nie chciała by ją zapamiętał zapłakaną i. Kiedy wracała do domu, prawie przez całą drogę pisali do siebie – wyznał jej, że już za nią tęskni.


Jednak dla niej nie było to nic więcej, jak tylko wakacyjna przygoda. Sprawdź jak napisać opowiadanie, jakie występują jego rodzaje, zapoznaj się z przykładami tematów opowiadań. Nie ma co opisywać - to trzeba zobaczyć.


Sprawdź, jak będzie wyglądać opowiadanie z Tobą w roli głównej! Która piękna dziewczyna mogłaby „zagrać” główną rolę w Twoim opowiadaniu? Planujesz napisać opowiadanie i nie wiesz, kogo „obsadzić” w głównej roli kobiecej? Jest jeszcze lepsze niż poprzednie. Postanowiłam opublikować je na tym blogu.


Mam tak samo na imię, ale możecie być pewni, że to nie jest o mnie. Opowiada o życiu pewnej dziewczyny - Karoliny. I nie o wstyd chodzi, chociaż powinno…. Tylko o żal-okrutny żal, że to koniec-, że już, że nie ma nic więcej.


Właśnie dociera do mnie, jak bardzo przeżarł mnie egoizm- jak bardzo straciło na znaczeniu dotychczasowe życie, ludzie i normalny świat. Jestem tylko ja i moje pragnienie. Bardzo miła pani z sekretariatu podała mi przygotowany specjalnie dla mnie strój.


Wisiał na wieszaku, w czarnym, ochronnym futerale na ubrania. Dostałam także eleganckie, miękkie buty. Kobieta wskazała mi pokój, w którym mogłam się przebrać. Wyglądał jak klasyczny, angielski salon, jeden z tych, które znałam z filmów i obrazów.


Teraz jak poznałam go i jego przeszłość otworzyłam się dla niego. Jeżeli nie jest odwzajemniona, jest zła. Adoratora można nazwać oprawcą.


Ale gdy jest odwzajemniona, jest to długa i mocna miłość. Cóż, przede wszystkim – że opowiadania to forma krótka i bardzo skupiona. W opowiadaniu wszystko musi być napisane celnie, w punkt. Mieliśmy wtedy po lat i kochaliśmy to miejsce pachnące jabłkami i całkowitą wolnością. Dzieje się tak, dlatego, że uważane jest za formę najłatwiejszą.


Na ten pogląd ma wpływ fakt, że opowiadający sam decyduje, które elementy opowiadania rozszerzyć, które tylko zasygnalizować, a które zupełnie pominąć. Często zapomina się jednak, że są pewne żelazne zasady, którymi powinniśmy. To również forma sztuki, którą można wykorzystać do innych utworów.


Język w opowiadaniach erotycznych. Wbrew pozorom sztuka pisania pikantnych opowieści nie jest taka całkiem prosta. Jak już wspomniałem zero błędów, przynajmniej w mojej ocenie.


Jednakże opowiadanie w ogóle mnie nie wciągnęło. Nie miałem ochoty wiedzieć tego co stanie się dalej. Zawsze, gdy czytam Sapkowskiego odchodzę od lektury, tylko wtedy kiedy nie mam czasu, bądź bardzo bolą mnie oczy. Początek opowiadania jest kluczowy, bowiem jego zadaniem jest zainteresowanie czytelnika treścią, rozwojem akcji opowiadania.


Zbyt długi, rozwlekły bądź zagmatwany początek sprawia, że czytelnik czuje się już na wstępie znudzony, tym samym porzuca lekturę nie doczytując do końca. Tutaj znajdziesz opisy wszystkich spotykanych w szkolnej praktyce rodzajów wypracowań, od rozprawki i charakterystyki, przez opowiadanie, opis, esej, do form praktycznych takich, jak zaproszenie, dedykacja, ogłoszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty