czwartek, 11 lutego 2016

Odrzucilam milosc

Mieszkam w Angli u brata od kilku lat. Pracowalam narazie dorywczo jednak w tym roku zaczynam umowe o prace. Nie czułam się gotowa ani godna miłości. Skrzywdziłam go niechcący i dałam mylny obraz sytuacji. Na poczatku myslalam, ze to sa tylko heheszki.


Jednak po pewnym czasie zaczelismy czuc to cos. Nie mielismy jak sie spotkac. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Człowiek o wspaniałym charakterze i dobrym, ciepłym sercu. Czuły, inteligenty, zabawny- ideał.


Nawet gdy nie chodzi o miłość, a przecież nikt kto kocha nie jest agresywny wobec obiektu miłości, to od partnera wymaga się szacunku dla siebie, postępowania fair. Ktoś, kto zachowuje się w ten sposób nie ma tych wartości w sobie i pomyłką był wiązanie się z nim nawet na krótko. Czy warto zawalczyć o miłość ? Bo hipotetycznie jeśli facet ma rodzinę, albo partnerkę to nie warto w ogóle walczyć. W tym przypadku nawet się nie zastanawiaj i dzwoń do niego! Może się nie pocieszył jeszcze.


A dodatkowo kradzenie czasu przeznaczonego na pracę lub spędzenie w domu, aby móc uprawiać seks jest bardzo ekscytujące, a Ty możesz tę mega-ekscytację okraszoną namiętnością napędzaną libido, zbyt łatwo wziąć za miłość do grobowej deski. Za wszelką cenę nie rób tego. To nie jest utracona miłość, tylko niespełniona. I dlatego czujesz się źle, bo nie miałaś okazji jej tak naprawdę poznać, być z tym facetem w związku. Powinnaś stawić czoło faktoma żonę, poukładane życie, lata temu się Tobą zainteresował, ale sytuacja się diametralnie zmieniła.


Długo zastanawiałam się czy jest sens pisać ten list. Ale w końcu postanowiłam, że muszę szukać pomocy poza kręgiem znajomych ludzi. On miał swoich kolegów, ja swoje koleżanki i jak to bywa w tym wieku, nie interesowaliśmy się sobą. Poznaliśmy się w przedszkolu. Od niedawna odnowilismy kontakt, codziennie pisalismy ze soba duzo esow, on mowil mi komplementy, a z pewnym czasem oboje sie w sobie zakochalismy.


Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac. Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy. Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac.


On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Najgorsze” dla Ciebie jest to, że Twoje uczucie do męża uschło, a jest to naturalną konsekwencją jego odnoszenia się do Ciebie, złego traktowania. Mimo że facet czuje się szczęśliwy jak nigdy dotą to pytanie spędza mu sen z powiek i sprawia, że w jego głowie trwa prawdziwa gonitwa myśli. Przecież chciał jeszcze trochę poszaleć!


Zrozum, mężczyźni są bardzo różni. Ty odrzucilas faceta ktorego kochasz,bo nie oswiadczyl sie tak jak chcialas. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie.


Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego. Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Sądziłam, że jestem szczęśliwa, ale po latach nie potrafię zbudować nic stałego. W grę wchodzi tylko niezobowiązujący seks - historia naszej Czytelniczki. Wiedziałam, w co się ładowałam.


Byłam głupia, to prawda, byłam. Mam problem z przełamaniem się żeby wziąć penisa do ust żeby w ogóle zacząć go pieścić. Ostatnio rozmawiałam z Nim na ten temat i powiedział że owszem lubi to ale nie musze tego robić i że jest mu dobrze tak jak jest i nie mam się do niczego zmuszać ale ja w głowie cały czas.


Rozmawiając z wieloletnim kolegą na ten temat, wyjaśnił mi, że on też tak robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty