poniedziałek, 1 lutego 2016

Związek z młodszym mężczyzną o 5 lat

I tutaj jak obuchem w łeb dostaję pytanieco sądzę o związku kobiety z lat młodszym mężczyzną? No więc powtórzę to, co napisałam już w mailu. Zupełnie inne zdanie ma użytkowniczka o nicku ciesz się, która już od piętnastu lat jest w związku z mężczyzną młodszym od niej o dekadę. Na początku trochę przerażał mnie związek z młodszym facetem, a dokładniej, co będzie później, ile to będzie trwało itp. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie.


Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem. On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Przyjęło się, że to mężczyzna powinien być starszy od swej wybranki, a idealna różnica wieku między partnerami to 3–lata.


Dziś kobiety stały się bardziej niezależne, a widok np. Był bardzo dojrzały, tak bardzo, ze mi sie znudził po latach. Singielki narzekają, że w ich wieku nie ma już odpowiednich mężczyzn, którzy nadawaliby się na stałego partnera. Wszyscy są już zajęci, albo coś z nimi nie tak.


Związek z młodszym mężczyzną o 5 lat

Być może warto rozejrzeć się za młodszymi kandydatami? Zapytałam mężczyzn, co sądzą o starszych od siebie partnerkach. Starsza pani z młodszym mężczyzną. Gdy w związku dużo starszy jest mężczyzna nikogo to nie dziwi. Gdy jest odwrotnie opinia publiczna szaleje.


O Brigitte Macron media piszą najłagodniej „pierwsza babcia” i zastanawiają się co taki przystojny mężczyzna w niej widzi. I nikomu nie przychodzi do głowy, że być może po prostu. Związek z młodszym mężczyzną ma wiele zalet…ale również potencjalnych wad. Podejdźmy do tematu analitycznie i rozbierzmy tę relację na czynniki pierwsze.


Związek z młodszym mężczyzną o 5 lat

Madonna spotykała się z mężczyzną o lat młodszym. Prawo do miłości ma kobieta w każdym wieku, a to, czy jej partner jest w stanie zagwarantować swojej wybrance wszystkie niezbędne do szczęśliwego życia warunki, wcale nie. Zakochałeś się w kobiecie o dwadzieścia lat starszej?


Dzięki temu doskonale do siebie pasują pod tym względem - mówi psycholog. W którymś momencie trudnością dla mężczyzn w takich związkach może być chęć posiadania dzieci ze strony partnerki. Kobiety coraz częściej świadome są tego, że wiek.


Związek z młodszym mężczyzną o 5 lat

Ja chciałabym już mieć dzieci, a Jacek ma lata i wiem, że chciałby jeszcze poszaleć. Poza tym, tak dużo nas dzieli - znajomi, doświadczenie. Fakt, mamy wspólne zainteresowania, ale za duża jest między nami przepaść.


Poza tym mają podobne poglądy na różne tematy, te same rzeczy mają dla nich wartość. Jeszcze 1 lat temu wiadomość o tym, że jestem z młodszym mężczyzną, pewnie wywołałaby oburzenie i zaskoczenie w moim środowisku, wśród znajomych czy w rodzinie – mówi Joanna. W jednym z odcinków pojawiła się 44-letnia Joanna, która, mimo że wyglądała lat młodziej, nie czuła się komfortowo w tej relacji. Teraz takie rzeczy nie dziwią.


Jak wyznała, jest w związku z partnerem o lat od niej młodszym, dlatego zależy jej na tym, aby wyglądać jeszcze młodziej. Czy związek starszej kobiety z młodszym mężczyzną ma szansę trwać? Gdyby sugerować się fabułą Absolwenta, trzeba by odpowiedzieć, że nie.


Jednak życie podsuwa nam historie diametralnie różne od tej, z Dustinem Hoffmanem i Anne Bancroft w rolach głównych. Wyglądam parę lat młodziej, bo średnio oceniają mnie na lat, jednak nie pomyślałam nigdy o spotkaniach z tak młodą osobą. Z jednej strony czuję się przeszczęśliwa, a z drugiej mam mieszane uczucia względem tego związku.


Mimo wszystkiego co nas łączy wydaje mi się nie mieć żadnej przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty