czwartek, 11 sierpnia 2016

Czy ciąża w wieku 42 lat jest bezpieczna

Pierwsza moja reakcja byla taka ,ze nie umialam zlapac powietrza ,maz tez jest zalamany ,ze nie da rady uczyc malego plywac ,bedzie mial jak maly bedzie mial lat. Amerykańska aktorka Halle Berry, znana z filmów o Bondzie swoje pierwsze dziecko urodziła w wieku 4 a drugie w wieku lat. Kolejnym przykładem może być choćby Uma Thurman,.


Czy ciąża po –tce jest bezpieczna? Późne macierzyństwo ma wiele zalet.

Mówiąc o nim, należy jednak pamiętać, że oprócz licznych. Kobiety są płodne do menopauzy, jeżeli któraś zachodzi w ciążę w tym wieku to widać jej organizm jest w. Szanse na urodzenie zdrowego dziecka w wieku lat. Jestem letnią kobietą mam pytanie czy w tym wieku mam szanse urodzić zdrowe dziecko ODPOWIADA EKSPERT:. Bardzo z mężem chcialibyśmy mieć dziecko. Nadal regularnie miesiączkuję.


Byłam u lekarza, który powiedział, że.

Ciąża po - plusy i minusy. Zwiększa się także prawdopodobieństwo wad genetycznych. Z wiekiem rośnie także ryzyko cesarskiego cięcia u kobiet, które nigdy jeszcze nie rodziły. Nikt jeszcze w rodzinie nie urodził dziecka w podobnym wieku. Bo jak miałam sobie poradzić z noworodkiem w moim stanie, w wieku lat - mówi Joanna.


Nie ma żadnej gwaracji na to, że ciąża w wieku lat będzie bezproblemowa i przyjemna, a to w wieku lat – z powikaniami i męcząca dla akobiety. To sprawa bardzo indywidulana. Twoim przypadku wszytsko przebiegało bez problemu. Myśl pozytywnie, bo to bardzo ważne, a my będziemy Cię wspierać.


Trzeba pamiętać, że nie tylko ta pierwsza, ale również kolejna ciąża w tym wieku jest obarczona znacznie większą groźbą powikłań niż te wcześniejsze. Wciąż czytam o kolejnych gwiazdach, które zachodzą w ciążę koło czterdziestki, nawet po. Downa wynosi do 8 ale w wieku lat. Gdy z moim partnerem zdecydowaliśmy się na dziecko, też pocieszałam się, że nie jestem jedyna. Syna urodziłam w wieku lat.


Młodym ludziom powiedziałabym jedno: nie odkładajcie decyzji o dziecku, śpieszcie się — mówi Joanna.

Moja mama ( i ja oczywiście :D ) chcę zajść w ciąże. Byłyśmy u lekarza i powiedział że jest jakieś ryzyko ale jest szansy na zdrowe dziecko. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że kobieta po czterdziestce ma niewielkie szanse na to, aby naturalnie zajść w ciążę. Tymczasem - jak widać w tabeli - taka ciąża wcale nie jest rzadkością. W wieku lat przyszłe matki mają szans na to, by doczekać się jednego dziecka w sposób naturalny.


W jakim wieku najlepiej zajść w ciążę i zostać mamą? Tak naprawdę każdy – w kontekście ciąży i porodu - wiek ma swoje zalety i wady. Mając lat 2 jesteś w fantastycznej formie, masz sporo zapału i energii, by opiekować się dzieckiem, jednak twoja sytuacja zawodowa i finansowa raczej nie będzie jeszcze ustabilizowana. Mimo wieku, może być on w lepszej formie niż u niejednej 25-latki, dlatego bardzo ważne jest dobre nastawienie i zdrowy tryb życia.


Wiele wad wrodzonych współczesna medycyna jest w stanie wykryć na wczesnym etapie, jeszcze w łonie matki, dzięki badaniom USG i innym badaniom prenatalnym. Kobieta w wieku lat ma zaledwie procent jajeczek zdolnych do zapłodnienia. Dobrze poprowadzona ciąża, opieka dobrego lekarza i współczesny rozwój medycyny podpowiadają, że kobieta.


Znam osobiście wiele pań, które rodziły nawet później. Razem ze mną urodziła zdrowego synka kobieta w wieku lat. Chciałabym znać Wasze zdanie.


Czy mając dwójkę dzieci warto w moim wieku starać się o trzecie? Czy w Waszym otoczeniu są panie, które świadomie decydują się na ciążę w póżniejszym wieku? No, no dzieci trzeba rodzić za młodu najlepiej wieku lat, a w wieku już po woli szykować się do grobu i broń boże nie ubierać się jakoś modnie, kolorowo tylko fiolet na łeb i. Witam, Zaszłam w ciąże w wieku lat. Urodziłam w wieku , ciąża była zaplanowana.


Pierwsze dziecko -jak to mówią ostatni dzwonek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty