piątek, 12 sierpnia 2016

Jestem rozbitkiem na bezludnej wyspie

Jestem rozbitkiem na bezludnej wyspie – czyli jak przeżyć chwilę bez Iphona. Zainspirowana Jasonem Huntem (kto z Was nie wie, kto to jest-zdecydowanie polecam sprawdzić:), zaczęłam się zastanawiać jak by to było gdyby nagle zdarzyło mi się znaleźć na bezludnej wyspie. Zadanie: opis przeżyć wewnętrznych jestem rozbitkiem na bezludnej wyspie. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one.


Dzisiaj z rana mój samolot rozbił się na jakiejś bezludnej wyspie. Na początku nie wiedziałam co zrobić,ale po mału opanowałam sytuację. Wpadłam na pomsł że wraz z pasażerami wybuduje łódź. Po długim czasie wybudowaliśmy i odpłyneliśmy.


Podruż przebiegła w miarę spokojnie ale były duże fale. Kiedy dotarliśmy spowrotem na miejsce miałam bardzo dużo do opowiadania. Wyobraź sobie, że jesteś rozbitkiem. Wymyśl w jaki sposób mógłbyś wykorzystać każdą rzecz z osobna i kilka jednocześnie.


Znasz odpowiedź na pytanie: Jestes rozbitkiem na bezludnej wyspie. Przypadek zrządzil , ze w twoim ubraniu byl notes i pióro - napisz list z prośbą o ratunek? Gdybyś był rozbitkiem na bezludnej wyspie co byś chciał mnieć ze sobą? Jeśli miałbyś być rozbitkiem na bezludnej wyspie i miał zapewnione jedzenie i wodę, to jakie dwie inne rzeczy zabrałbyś ze sobą?


To co zrobię, zależy od tego jakie relacje łączą mnie z tą osobą. Jesteś rozbitkiem na bezludnej wyspie, czy dałbyś radę na niej przetrwać? Wokół mnie rozbrzmiewał przyjemny świergot ptaków.


Przyjrzałam się bliżej roslinom, które przypominały te, z moich podręczników. Po krótkim namyśle uświadomiłam sobie, że najprawdopodobniej jestem na bezludnej wyspie. W obawie przed drapieżnikami przenocowałam na wzgórzu.


Następnego dnia od rana ciężko pracowałam. Siemanko, witajcie w mojej kuchni polowej #128075;#127995; Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić kisiel na BEZLUDNEJ WYSPIE #127965; Jeżeli jesteście ciekawi jak się tam znaleźliśmy to k. Pewnego razu na oceanie rozbił się statek, na którym przebywali sami mężczyźni, w różnym wieku. Wylądowali na całe szczęście na bezludnej wyspie, a rankiem po przebudzeniu ujrzeli nieopodal jeszcze jedną wyspę, a tam na tej wyspie, same kobiety.


Jak to zobaczył jeden dwudziestolatek to krzyknął: - Panowie! Ja i bezludna wyspa Ja i bezludna wyspa Opowiem teraz co się zdarzyło po katastrofie na oceanie, w której uczestniczyłem. Gdy się zjawili na wyspie zapytali mnie czy jestem rozbitkiem, a ja odpowiedziałe- tak jestem. Znalazłem się na niej gdy rozbił się mój statek.


Zostałem rozbitkiem - opowiadanie w narracji I os. Bylismy w pobliżu jakiejś wyspy. Nigdy jeszcze nie byłam na bezludnej wyspie. Cała przygoda zaczęła się od tego, że na ocenie zaskoczyła nas burza. Woda zaczęła nasz statek pchać do przodu, gdy nagle o cos uderzyliśmy.


Zagraj w jedną naszych najlepszych gier Bezludna wyspa i pustynia - nie daj się pokonać. U nas super gry Bezludna wyspa i pustynia - nie daj się pokonać online ! Oboje nie macie nic, poza tą grą. Na bezludną wyspę trafiłeś z przyjacielem.


Wymyśliliście, że ten który przegra w tę grę będzie musiał iść na polowanie, żeby zdobyć pożywienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty