poniedziałek, 17 października 2016

Ciąża w wieku 42 lat forum

Kobiety są płodne do menopauzy, jeżeli któraś zachodzi w ciążę w tym wieku to widać jej organizm jest w. Planowanie pierwszej ciąży w wieku 3roku. Pierwszą miałam w wieku lat. A ja mam lata i chce jescze urodzić.


Skoro mlodsze ode mnie są w srednim wieku to mój wiek jest juz starczy? Moja partnerka jest w tygodniu ciąży, ma lata.

Ma już córkę lat i syna lat. Ja mam lata i dwoje synów w podobnym wieku. Ciąża jest naszą świadomą decyzją. Badania USG wykazują, że ciąża przebiega normalnie, dziecko rozwija się prawidłowo.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Więcej info w wątku na szpilceu góry forum.

Naszego szkraba uczy pływać, szaleć w wodzie i żeglować przyszywany 68-letni dziadek. Pływa najlepiej z całej rodziny. Downa wynosi do 8 ale w wieku lat wynosi aż do 30. Może wprost idealnie odnaleźć się w roli matki.


Uważa się, że ciąża w późniejszym wieku odmładza kobietę. Natalia ma lata i sama o sobie mówi stara matka. Halle Berry pierwsze dziecko urodziła w wieku lat, drugie. Nie ma żadnej gwaracji na to, że ciąża w wieku lat będzie bezproblemowa i przyjemna, a to w wieku lat – z powikaniami i męcząca dla akobiety. To sprawa bardzo indywidulana.


Twoim przypadku wszytsko przebiegało bez problemu. Myśl pozytywnie, bo to bardzo ważne, a my będziemy Cię wspierać. Moja mama urodziła mnie w wieku lat,lat temu. Nie była to jej pierwsza ciąża tylko ale widać można:).


Na specjalnym forum dla rodziców znajdziesz rozwiązania wszystkich. Panie, które zachodzą w ciążę w wieku lat mają już przeważnie ustabilizowaną sytuację materialną i rodzinną, nie muszą tak bardzo martwić się o pracę, mieszkanie, mają zaufanych, często długoletnich partnerów. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że kobieta po czterdziestce ma niewielkie szanse na to, aby naturalnie zajść w ciążę.


Tymczasem - jak widać w tabeli - taka ciąża wcale nie jest rzadkością. W wieku lat przyszłe matki mają szans na to, by doczekać się jednego dziecka w sposób naturalny.

Jestem trochę przerażona i nie wiem co robić i co doradzić mojej mamie. Ma lat i właśnie do mnie dzwoniła. Musiała się wyżalić, że okres spóźnia jej się już tygodnie a zawsze miała jak w zegarku.


Boi się, że to może będzie ciąża ale nie chce iść po test żeby się nie stresować. Mamy dzieci najmłodszy lat. Jestem załamana, mam slabe zdrowie leczę sie z powodu niedokrwistości, chore stasy, arytmię serca mam słabe wyniki badań.


Lekarze powiedzieli aktorce, że zajście w ciążę będzie dla niej bardzo trudne, jeśli nie niemożliwe. Wszystko ze względu na endometriozę. Rzeczywistość okazała się jednak dla gwiazdy kina bardziej optymistyczna. Susan Sarandon zaszła w ciążę w wieku lat. Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia.


Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery. Nie myślała o dzieciach, pociągały ją coraz lepsze zarobki, praca, kupno i urządzanie własnego mieszkania, kontakty towarzyskie. I fatycznie w wieku lat co setna matka rodzi dziecko z tą chorobą, a w wieku lat jest to już co trzydziesta.


Mimo to statystyki mówią, że matki dzieci z zespołem Downa urodziły je z reguły przed ukończeniem 35. W takim wieku kobiecie zaczyna brakować własnych komórek jajowych. Szanse na zostanie matką są zdecydowanie mniejsze niż na przykład u trzydziestolatki.


W tym przypadku lat to przepaść. Na pewno ciąża wiąże się z większym ryzykiem. Czy ciąża w wieku lat to dobry pomysł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty