poniedziałek, 3 października 2016

Polak w amerykańskim mam talent

Marcin Patrzałek wystąpił w amerykańskim Mam Talent i dostał owacje na stojąco. Młody gitarzysta z Polski wygrał już dwa talent show. Czy podbije serca Amerykanów?


Zobaczcie jego najnowszy, niesamowity występ. Po jego niesamowitym występie na castingu wszystko jest możliwie. Chłopak zachwycił jurorów, a fani uważają, że to był najlepszy występ w historii programu. Programy typu talent-show mogą.


Chłopak swoimi gitarowymi popisami skradł całą uwagę i sprawił, że po jego występie wszyscy byli w szoku. Był wówczas najmłodszym uczestnikiem programu w historii. Mam Talent”, gdzie swoim występem zaczarował widzów i jurorów fenomenalnym talentem. Swoim występem oczarował jury, które było zgodne w swej ocenie.


Polak w amerykańskim Mam Talent. Artysta przed składem jurorskim zaprezentował kombinację V Symfonii Beethovena i piosenkę „Toxicity” zespołu System of a Down. W amerykańskim Mam talent wystąpił Polak, który swoim talentem ujął nie tylko wszystkich zgromadzonych na sali, ale także widzów przed telewizorami. Must Be The Music”, a ostatnio zachwycił publiczność oraz jury amerykańskiego „Mam Talent”.


Nastolatek swoim wyjątkowym gitarowym pokazem zachwycił nie tylko. Teraz, jako 18-latek, dał fenomenalny występ w amerykańskiej edycji „Mam Talent”. Muzyk wystąpił w amerykańskim „Mam Talent’ z własną aranżacją V Symfonii Beethovena oraz zagrał utwór Toxicity zespołu System of a Down.


Finalista Mam talent choruje na złośliwy nowotwór serca. Jego wykon podbił serca jurorów 14. American’s Got Talent i zgromadzonej. Pięknie śpiewać umiem, czasem lepiej, a czasem gorzej!


Ostatnia wigilia Łukasza, patrząc na te filmy cieplej mi na sercu, mieliśmy wszystko co na. POLAK w Brytyjskim Mam Talent! W czwartym sezonie tego programu wystąpiła grupa Alizma, czyli trojaczki z Polski. Zagrały na skrzypcach i oczarowały jury, w którym zasiadał wtedy David Hasselhof.


Polak w amerykańskim mam talent

Ich przygoda zakończyła się jednak na ćwierćfinale. Po ogromnym sukcesie Marcina Patrzałki w amerykańskim Mam Talent, Polacy ponownie mają powód do dumy. Pochodzący z Polski raper Krzysztof Frytt Frymarkiewicz pojawił się na castingu do. W najnowszej amerykańskiej edycji Mam Talent!


Pokazałeś, po co ten instrument stworzono. Tym razem padło na mieszkańców Stanów Zjednoczonych! Polsce w dziewiątej edycji Must be the music: tylko muzyka.


Polak w amerykańskim mam talent

Komplementów nie szczędził mu sam, Simon Cowell, który uchodzi za jednego z najbardziej surowych jurorów! To prawda, że programy typu „Mam talent” cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Dzięki telewizyjnym programom wiele osób ma szansę się wybić i zaistnieć w szeroko pojętym show biznesie. Ostatnio bardzo głośno zrobiło się o naszym rodaku.


Gitarzysta ma dopiero lat, a już wygrał dwa programy talent-show. W Polsce został zwycięzca edycji „Must be the Music” a we Włoskim programie „Tu si que vales” podbił serca publiczności i zgarnął główną nagrodę. Jury nie mogło wyjść z podziwu!


Tak wyglądają narodziny gwiazdy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty