czwartek, 20 października 2016

Kiedy facet mowi ze cie lubi

Po prostu cię lubi, przecież ci nie powie od razu, że cię kocha i chce mieć z tobą dzieci. Mi mój facet przez miesięcy starań o mnie powtarzał, że mnie lubi, czasem to łączył z. Gdy chłopak mówi że Cię bardzo lubi. Kiedyś rozmawiałąm szczerze ze znajomym i zadał mi pytanie czy go lubię odpowiedziała że jasne że tak.


Mężczyźni mogą być nieco trudni do zrozumienia dlatego też nie możemy być całkowicie pewne, czy facet nas rzeczywiście lubi.

Przez całe moje młodzieńcze lata gdy zaczęłam randkować, zastanawiało mnie czy facet jest słodki bo ‘chce czegoś dostać’ czy jest słodki bo mu się podobam. Jeśli jesteś w niepewnym związku albo masz taki przed sobą, chciałabym Ci. Może wydawać się, że to przechwałki albo objaw egoizmu, ale kiedy facet Cię lubi, chce, żebyś go lepiej poznała. Będzie chciał pokazać siebie z różnych stron, więc mówi wiele o sobie. Ale zwróć też uwagę na to, co mówi!


Bo ego słowa mogą mieć zupełnie odwrotne znaczenie i zdradzać, że nie jest zupełnie zainteresowany. Niejedną kobietę trapią podobne wątpliwości. Jeśli on cię kocha, „stanie na rzęsach”, aby cię zdobyć i być blisko ciebie.

Portal eHarmony przygotował listę objawów zakochanego mężczyzny. Może ona pomoże wam w weryfikacji uczuć. Pamięta drobne tematy, rzeczy o których mówiłaś w przypadkowej rozmowie z nim.


Może dla Ciebie to być wielką niespodzianką, że niby tak uważnie Ciebie słucha, a Ty po prostu możesz mu się podobać, np. Droga czytelniczko, otóż pomimo mojej alfoomegawości, geniuszu i wbijającego w fotel doświadczenia, do dziś mam problemy z jednoznacznym stwierdzeniem, że facet na mnie leci. Co prawda nigdy się jeszcze nie pomyliłam, ale tak lubię czuć w tej sprawie niepewność, że zawzięcie ją w sobie pielęgnuję.


A, że biedakowi splątało mózg gdy na ciebie patrzył to chyba jeszcze jeden komplement, co nie? Wszystko co facet ci powie i nie można tego wprost i od razu odczytać jako obelgi, z pewnością nią nie jest. Jakby facet chciał ci powiedzieć, że jesteś chujowa, to na pewno by się nie krępował. Jak rozpoznać, kiedy facet nie chce kontaktu?


Pewnie nieraz zadawałaś sobie pytanie: po czym poznać, że mu się podobam? To jest takie proste: jeśli mężczyzna cię lubi i jest zainteresowany, to chce z tobą rozmawiać, a jeśli chce z tobą rozmawiać, to pisze do ciebie maile, smsy lub dzwoni. Jeśli twój mężczyzna idzie spotkać się ze swoimi przyjaciółmi i prosi, abyś poszła z nim, oznacza to, że on uwielbia spędzać z tobą czas. Wielu facetów lubi spotykać się z kolegami bez towarzystwa swojej dziewczyny.


Jest to powszechne zjawisko, ponieważ mężczyzna nie lubi pokazywać braku orientacji w terenie, zwłaszcza przy swojej kobiecie. On chce byś widziała w nim najbystrzejszego i najzaradniejszego mężczyznę pod słońcem, więc jeśli często mu się zdarza błądzić, weź ze sobą ulubioną książkę i uzbrój się w cierpliwość.

A ja mam najcudowniejszego faceta pod słońcem #128522; Co prawda nie mówi mi ze mnie kocha ale widzę to każdego dnia #128522; mój Paweł jest przy mnie zawsze w tedy kiedy najbardziej go potrzebuje. Miłość to nie piękne słowa ani prezenty to przede wszystkim bycie razem w każdej nawet najgorszej sytuacji. Jeden facet mowiac ze ,Cie bardzo lubi bedzie mial na mysli fajna z Ciebie kumpela, równa babka do pogadania a inny bedzie miał na mysli cudowna z Ciebie kobieta, coraz bardziej Cie lubie i chciałbym aby to sie powoli przerodziło w coś więcej. Chciałabym z chęcią pomóc wszystkim samotnym osobą i tym, które są w związkach. Wasze listy do mnie będą publikowane w formie notek do, których dopisze swoją radę.


Chyba każda zakochana kobieta pragnie dowodów na uczucia swojego mężczyzny. Nigdy nie mamy pewności, co czuje do nas druga osoba, ale pewnych kwestii możemy się domyślić. Po czym rozpoznać, że facet za tobą tęskni? Pisze do ciebie o wszystkim Nagle zalewa cię falą wiadomości, które niekoniecznie muszą mieć większy sens.


Spotkali się ze dwa razy z jej inicjatywy, ale potem on powiedział jej wyraźnie, że nie jest zainteresowany. Kiedy pewnego dnia szef działu poprosił mnie przez czysty przypadek, do działu w którym on pracuje, kiedy – weszłam, na mój widok jakby się schował, speszył, potem wybiegł z komórką, nie patrzył mi w oczy. Beata nie przyjęła tego do wiadomości.


Na twarzy miks wstydu, uśmiechu. Kiedy wrócił siadł i obserwował mnie z daleka, był bardzo spięty, bardzo nerwowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty