czwartek, 13 października 2016

Dekoder nc+ problem

Dekoder nc+ problem

Troszke porozmawialem z panem w punkcie gdzie wymienialem dekoder i on powiedzial mi cos dziwnego ze jego zdaniem moze to byc celowe dzialnie firmy, bo zeby wymienic dekoder musze podpisac umowe na nowych warunkach (o ile wczesniej tego nie zrobilem) problem z tego typu dekoderami w ostatnim czasie sie nasilil wiec to tylko potwierdza jego obawy. Sprawdź swój dekoder z innym zestawem antenowym lub do tego samego kabla antenowego podłącz inny dekoder by zweryfikować, czy problem leży po stronie dekodera czy zestawu antenowego. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Jutro już będę trzeci raz wysyłał do serwisu dekoder.


Może wy forumowicze wiecie jak rozwiązać ten problem? Dekoder w ogóle nie reaguje, próbowałem nawet resetować przyciskami, ale nic się nie dzieje, nie reaguje na nic. Zgodnie z informacjami od operatora, jest to skutkiem problemów z aktualizacją tych modeli dekoderów, występującej od godzin nocnych. Skutkiem awarii jest zanikające zasilanie (brak świecących się dio czarny ekran). W takich przypadkach, odłącz dekoder od zasilania i podłącz go ponownie po upływie ok.


Jeśli na ekranie Twojego telewizora występuje tylko czarny obraz, to może oznaczać problem z połączeniem pomiędzy dekoderem i telewizorem. Zaznaczę że w dekoderze zmieniona rozdzielczość do full HD bo taki mam na razie TV i podłączony bezpośrednio do TV działa prawidłowo , a podłączony tym samym kablem przez Rz8mam niebieski ekran i jakaś informacja. Początkowe objawy: migający obraz, po chwili port padł. Jest to poważna operacja i niekiedy trudno przewidzieć jakie może mieć skutki, zwłaszcza przy mnogości oferowanego sprzętu i rozwiązań.


Teraz okazuje się, że problemy ze źle dobraną ofertą i umowami to nie koniec problemów operatora. Wszystki te zabiegi niczego nie zmieniły. Dekoder działa tylko po euro-scarcie lecz nie po hdmi. Ten problem wystąpił ponownie.


Raz dekoder odesłalem do naprawy i odesłano pisząc że działa poprawnie i faktycznie zaczął działać po hdmi do dziś. Może ktoś ma jakiś pomysł na tę dolegliwość. Polscy dostawcy kablowi, satelitarni i IPTV ścigają się oferując klientom coraz bardziej zaawansowane terminale do korzystania z usług telewizyjnych.


Dekoder nc+ problem

Do tej pory liderami tego wyścigu były kablówki. W ich dekoderach pojawiła się rozdzielczość 4K. Nasza recenzja dekodera Orange jest dostępna tutaj.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Nie ukrywam, że w ramach jednego abonamentu mam telewizje w dwóch domach(w różnych miejscowościach). W grudniu popsuł mi sie jeden z dekoderów, wiec pojechałem do punktu za opłata wymienili mi, ale na wynajem, ważne, że wymienili. Mam dokładnie ten sam problem.


Dekoder nc+ problem

Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Wymieniłem już dekoder bo myślałem, że jest uszkodzony dekoder - ale nie, bo podłączeniu go do innego TV (również SONY, ale o innych parametrach) dekoder działa OK. Witajcie mam taki problem otóż już jakiś czas temu dekoder w moim drugim pokoju przestał działać.


Dekoder jako tako działa lampka jest żółta i zasilacz działa ale jak by nie było połączenia z TV. Myślicie, że to może być wina telewizora ? Główny dekoder mam podłączony cały czas do telewizora i on działa, problem nastał mi z dekoderem multiroom, który był przez pewien czas odłączony. Dekoder nie oferuje możliwości samodzielnego wyszukiwania kanałów FTA z satelity i to może być pewien problem, gdyż np. FTA w jakości Ultra H nawet kanałów demonstracyjnych jak promo operatora Eutelsat (Hot Bird 4k1), a z uwagi na brak wyszukiwania nie.


Firma przypomina, że była prekursorem nadawania programów w rozdzielczości H wprowadzając pierwszy dekoder HD na polskim rynku i chce powtórzyć to w przypadku ery 4K. Doszło do tego, czego sie spodziewaliśmy. Będą mieli niedługo jednego abonenta mniej.


Chcę jeszcze pooglądać ich, do momentu, kiedy nie zdecyduję o innym dostawcy. Mam od nich dekoder DSIWi chciałbym uruchomić na nim moją kartę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty