wtorek, 6 grudnia 2016

Kiedy facet wie ze to ta jedyna

Wszystko to sprowadza się do jednego - „ta jedyna” dodaje mi pewności siebie. Przy niej nie czuję się niczym skrępowany. Ja nie wstydzę się jej, ona mnie, na każdym kroku daje mi do zrozumienia, że jednak coś jestem wart i wcale nie trzeba chować mnie w ukryciu. Mnie moj facet wyznal milosc po dwoch miesiacach.


Skąd wiadomo, że to ta jedyna?

Wpadacie sobie w oko, zaczynacie się spotykać, randkowanie przeradza się w związek. Jest wam ze sobą dobrze, ale przecież z poprzednią partnerką też tak na początku było. Kobieta z silnym charakterem jest dokładnie tym, czego potrzebuje każdy mężczyzna. A ta, która wyraża swoją kobiecość w sposób, o którym ona zdecyduje to… także idealne rozwiązanie.


Te dwie cechy nie są ze sobą sprzeczne – w rzeczywistości mogą łączyć się w idealny sposób. Zanim zostaliśmy parą, przyjaźniliśmy się ze sobą - w zasadzie od piaskownicy. Nasze rodziny się doskonale znały, my wiedzieliśmy o sobie wszystko.

Boją się, że jeśli to zrobią, zostaną wyśmiani albo uznani za słabych lub mało męskich. Jednak kiedy facet spotyka wymarzoną dziewczynę, chce się z nią dzielić wszystkim. Do góry strony: Kiedy facet ma pewność, że kobieta jest jego JEDYNĄ? Takiemu prezentowi facet się nie oprze! Mężczyźni tego pragną, kobiety powinny unikać?


Czyli to tak jakbyś, wjechał do Rudy Śląskiej i ona by była zamieszkana przez same kobiety. Jak jesteś ze Śląska to sobie wyobraź, jak wjeżdżasz do Rudy Śląskiej, a tam wszędzie kobiety dookoła. Jak zgadnac ze to Ona jest Ta jedna jedyna ? Jestem dosc dojrzalym letnim facetem. Zastanawiałaś się kiedyś, co czuje mężczyzna, gdy w końcu trafi na tę jedyną?


Jak przebiega ów proces u płci przeciwnej? Przedstawiamy myśli, gdy facet znajdzie tę jedyną. Nawet przystojny i pewny siebie facet, który zawsze cieszył się wielkim powodzeniem wśród kobiet, trafi na tę jedyną, zaczyna bać się odrzucenia. Na samą myśl, że to może nie być ta jedyna łapiesz się za głowę?


Przecież jesteś zakochany po uszy!

Jednak przemyśl to: ludzie się rozwodzą, co oznacza, że wiele z nas się myli. Poza tym, z pewnością masz jakiegoś kolegę, którego dziewczyny nie lubisz, prawda? Fakt, że określona dziewczyna nie jest tą jedyną, nie oznacza, że nie jest ona fajna i wartościowa. Oj ta kasa, wy mężczyźni sądzicie, że kobiety kochają pieniądze, prezenty, wygląd.


Ja znów jestem przekonana, ze facet chce kobiety z fajną i dobrze płatną pracą i wszystko inne czyli charakter , wygląd to mniej wazne. Kazda ze stron ma kompleksy w tej sferze a są kobiety i mężczyźni lecący głównie na kase- bądzmy szczerzy. Jeżeli facet nie wycofał się z relacji to jasny znak, że jest gotowy na to, by zakochać się na całego.


Chce być wierny swojej wybrance i widzi swoją przyszłość u jej boku. Wizja zobowiązania już go nie przeraża, bo wie, że to ta jedyna. Twoja dziewczyna potrafi o siebie zadbać. Nie znaczy to, że jest doskonała i wszystko zrobi sama najlepiej, ale zawsze próbuje i stale się rozwija.


Nie musisz jej mówić, żeby rozwiązała swoje problemy. Ona o tym wie, zauważa kwestie wymagające poprawy, jest zmotywowana, żeby nad sobą. Stwierdziłem, ze jestem zbyt porywczy, ze może za dużo od niej wymagam doskonale wiem o tym, ze nocami placze przez to co się z nami dzieje. Na prawde nie wiem co mam zrobić.


Ta niewyartykułowana złość kumuluje się przez jakiś czas i wybucha jak bomba atomowa. Jak rozpoznać, że Twój facet jest naprawdę z Tobą szczęśliwy? Czy kiedy mówi kocham Cię, wierzysz w to?


A kiedy facet jest prawdziwie szczęśliwy? Wie, że kochasz go i akceptujesz za to, kim jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty