poniedziałek, 24 września 2018

Związek ze starszym mężczyzną o 8 lat

Związek ze starszym mężczyzną o 8 lat

Związek ze starszym mężczyzną (WIDEO) Związek z dużo starszym mężczyzną. Aby związek był udany przyjmuje się, że mężczyzna powinien być starszy od kobiety nawet o kilka lat. Taka różnica wieku w związku zapewnia bowiem partnerce poczucie bezpieczeństwa. Kiedy jednak kobieta zwiąże się z mężczyzną , który jest o niej.


Poznaj zalety i wady związku z dużo starszym mężczyzną! Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót? Równouprawnienie pomiędzy kobietami i mężczyznami to wynalazek XXI wieku. Jeśli jesteś zwolenniczką dominującej roli mężczyzny w związku (chodzi nam tutaj o model, w którym twój ukochany zajmuje się większością spraw), powinnaś spotykać się ze starszym facetem.


Kobiety, które zrezygnowały ze związku z mężczyzną o kilka, czy nawet kilkanaście lat starszym twierdzą, że zabierali im oni poczucie swobody. Brak im było w związku odrobiny szaleństwa, za dużo było planowania, równowagi i stabilizacji. Dojrzały mężczyzna ma swoje przyzwyczajenia, które trudno zmienić. Dlaczego decydujemy się na związek ze znacznie starszym mężczyzną?


No i ostatnia miłość, tu juz przeszłam samą siebie bo lata różnicy. Po raz pierwszy od lat jakieś emocje w związku. A ja jestem w związku ze starszym od siebie mężczyzna o lat. I nie mogę powiedzieć bo zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. On ma córkę lat która mieszka w Polsce.


W związku jesteśmy od miesiecy. Oboje mieszkamy i pracujemy z Niemczech. Jesteśmy ze sobą od miesięcy. Dlaczego kobiety decydują się na związek ze znacznie starszym mężczyzną?


Mam lat i od ponad roku jestem zakochana w mężczyźnie, który ma lat. Relacja z mezczyzna o lat starszym. Ci o swoich poprzednich związkach ? A poza tym nie ma nic złego w tym, że facet szuka sobie młodszej. Poczatkowo sadzilam,ze wiadomo o co chodzi z ta herbata i zastanawialam sie czy przyjac to zaproszenie,ale w koncu skorzystalam.


Dla mnie, lekkiej trzpiotki, wspaniale! Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem. Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya.


Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać. Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Nie bójcie się związku ze starszym mężczyzną, oczywiście jeśli nie jest to związek toksyczny a mężczyzna jest normalny. Mówi się, że wiek to tylko liczba.


Co należy zrobić, aby utrzymać związek ze starszym mężczyzną? Przeczytaj poniższe sugestie i postaraj się je zapamiętać. Jest coś w starszym mężczyźnie, co pociąga kobiety – w przeciwieństwie do facetów w tym samym wieku, są wyjątkowo dojrzali, ustatkowani i mają sprecyzowane plany na przyszłość.


Związek ze starszym mężczyzną o 8 lat

Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat. Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat. Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania. Ja jestem w związku z lat starszym mężczyzną.


Nigdy nie pociągali mnie mężczyzni w moim wieku lub lat starsi. Ludzie dzielą się na: tych chorych psychicznie i tych jeszcze nie zbadanych. Moj Drogi to jak ona ma 18lat on 35to to nie moze byc zwiazek?


CI sie nie udalo a jesi chodzi CI o roznice 1czy nawet 25latu to mi sie wydaje ze nie ma znaczenia czy przedzial jest 13 czy tez 3czy np 245! Wszystko było by ok gdyby nie fakt że dopiero teraz zdałam sobie sprawę że to nie jest to czego szukałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty