czwartek, 20 września 2018

Czy 55 wieku mozna zajsc w ciaze

W październiku tego roku robiłam badania hormonalne. Mam obecnie lat, od roku nie miesiączkuję. Bardzo proszę o odpowiedź, czy mogę się czuć całkowicie bezpieczna, współżyjąc z mężem, bo przyznam, że fobia zajścia w ciążę towarzyszy mi niezmiennie od lat.


Mąż mój pracuje obecnie poza krajem. Przeważnie u każdej kobiety nastpuje menopauza w wieku lat. W tym wieku u niej na pewno będzie juz menopauza. Ostatnio będąc u ginekologa zapytałaCZY MAJĄC LAT MOŻNA ZAJŚĆ W CIĄŻĘ?


Ja tez nie znam przypadku ciazy po 50-tce. Poza tym nie mogą już wtedy zajść w ciążę, mimo że mają jeszcze miesiączkę - jest to wysoce. Być może jestem jedynym mężczyzną na tym forum, ale dobrze się złożyło, że znalazłem je przypadkowo.


Mam takie pytanie: czy kobieta w wieku lat, która jeszcze miesiączkuje regularnie, może zajść w ciążę? Moja żona ciągle się tego boi (wiem, że w tym wieku może być to dla niej niebezpieczne) a ja mam już dość. Ocenia się, że ciąż u kobiet po roku życia jest usuwanych. Szansa na zajście w ciążę po tak długim czasie od ostatniej miesiączki, w Pani wieku, jest prawie zerowa.


Nie odczuwałaby Pani raczej również objawów ciąży w tak wczesnym jej okresie (gdy wynik testu ciążowego jest jeszcze ujemny). Proszę nie martwić się zbytnio tą możliwością. Gdyby niepokojące objawy utrzymywały się przez kolejny tydzień, może Pani ponownie.


Czy mając lat można zajść w ciążę? Zastanawia mnie co w tym dziwnego? Zależy to od wieku biologicznego kobiety, jeżeli wcześniej występowały normalne miesiączki to ciąża jest jak najbardziej możliwa. Proponuję wykonać test ciążowy, najlepiej z krwi oznaczając beta hcg. I oczywiście udać się do ginekologa, bez względu na wynik testu.


W Stanach Zjednoczonych wzrost jest jeszcze bardziej widoczny – podczas gdy w latach 70. Newcastle przypomnieli, że zegar biologiczny kobiet wiele się nie zmienił, nawet jeśli w naszych czasach istnieją metody prokreacji medycznie wspomaganej, a posiadanie dziecka w wieku lat już nie jest rzadkością. To, w jakim wieku kobieta ma menopauzę może mieć wpływ na rozwój cukrzycy. Badania w tym kierunku przeprowadzili naukowcy pod kierunkiem Erin LeBlanc z Kaiser Permanente. Przez lat śledzili oni stan zdrowia ponad 1tys.


Efekt jest taki, że poziom wiedzy na temat menopauzy i tego, co dzieje się z kobiecym organizmem w tym okresie, jest dość niski. Brak miesiączki przez kilka miesięcy dla dużej grupy kobiet staje się wyraźnym sygnałem do zaprzestania stosowania antykoncepcji. W jakim najmłodszym wieku ostatecznie mozna zajść w ciąże? Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety. Moja mama ma lata, tata 5 moj najmlodszy brat 17.


Witam jęśli od roku nie mam miesiączki czy mogę zajść w ciąże? Czy w wieku lat mogę zajść w ciążę? KOBIETA, LAT ponad rok temu Ginekologia Ciąża. Podróż samolotem w czasie ciąży. Czy kobieta w ciąży może podróżować samolotem?


A jeśli tak to, w którym trymestrze jest to najbezpieczniejsze? Tak było z moją mamą, siostra w wieku lat nie mogła już zajść w ciążę. Byłam w trakcie menopauzy i przestałam się zabezpieczać. A tu lekarz mi mówi, że zostanę matką. Znam osobe, ktora nie mogla zajsc w ciaze przez cale zycie, i zaplodnila sie in vitro w wieku lat.


Jest szczesliwa i ma swoje wymazone dzieciatko, dlatego tez uwazam, ze pisanie, czy tez mowienie takich rzeczy moze kogos urazic. Danusiu, Ty mialas na tyle szczescia, ze urodzilas swoje dzieci w mlodym wieku. Zresztą ja też sądziłam a miałam wtedy 17lat że w jej wieku dziecko? Minęło parenaście lat i sama w wieku zaszłam w ciażę.


Co tam jedną po 30-ce urodziłam czterech chłopców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty