piątek, 15 marca 2019

Czuje się samotny

Możesz czuć się samotna, bo nie masz partnera albo wystarczającej liczby przyjaciół. Przyczyną może być też zbyt duża liczba znajomych i brak osób naprawdę bliskich, w końcu możesz czuć się samotna w określonej grupie osób, które myślą i żyją inaczej niż Ty. Wasze światopoglądy mogą być różne, stąd możesz w. Naśmiewano się ze mnie - poczynając od wyglądu, aż po chamskie zagrywki typu - oni coś zniszczyli, a winę zrzucali na mnie, pluli mi na plecy, przyklejali kartki z napisem kopnij mnie, wyrzucali plecak, piórnik (praktycznie wszystko) przez okno itp.


Na moje nieszczęście, każdy nauczyciel, nawet dyrektor im. Nigdy nie miałam wsparcia w mojej matce, nawet teraz w czasie choroby, kiedy sama całkowicie nic nie mogę zrobić, w ogóle nie mam nikogo bliskiego w tej rodzinie przez co czuje sie bardzo samotna i nie zrozumiana pomóżcie!

Zaopiekować się nim jak najlepszym przyjacielem. Dobrze nakarmić, aby dodać mu sił. Zatroszczyć się jak o dziecko, którym w środku tak naprawdę przecież jesteś.


Można doświadczać chwilowych stanów osamotnienia, mimo tworzenia relacji z innymi, np. Kiedy czujesz się samotna, twój mózg odgrywa stare schematy, odzywa się ból z przeszłości. Samotność to bolesne uczucie. Zastanów się – dlaczego czujesz się w ten sposób?


Przyjmij to uczucie ponownie już świadomie. Nie krytykuj się za samotność.

Jest w nas tendencja, żeby się dewaluować. Za oknem ciemno, i tlyko swiatla woknach bloków, kazdy do kogos wraca. Czuje sie bardzo samotny, znajomi maja swoje zycie,m najlepszy kolega jeden i drugi sa setki km od. Można być z kimś, kochać tę osobę i czuć, że jest się samotnym.


Zaniedbanym przez partnera, niezrozumianym. Nie ma nic gorszego niż bycie w takim związku. Zupełnie inaczej na ten temat.


Jesteś sama, ale to nie wszystko – czujesz się jeszcze samotna, czyli brak partnera jest dla Ciebie bolesny. Nie masz z kim wyjść do kina, na imprezę albo na zwykły spacer. Od dawna nie byłaś w żadnym związku i już nie dajesz rady, masz dość. Czuje sie tak , jak bym byla gdzies na bocznej drodze, a prawdziwe zycie toczy sie gdzies daleko beze mnie! Takie odczucia wielkiej tesknoty mam rowniez kiedy slucham swojej ulubionej muzyki.


WitajcieTak jak w temacie wyznaje że czuje się samotny w tak wielkim mieście jak Kraków nie mam znajomych osoby z którą gdzieś można razem wyskoczyć pogadać czy pójść pospacerować w ciepły dzień. Czas leci a ja nadal tkwię w miejscu i tak naprawdę nie wiem kiedy będzie inaczej może i lepiej nie wiem. To jest znak, że on czuje się samotny i znudzony, gdy nie ma cię przy nim.


Wracasz do domu, a sąsiad za każdym narzeka, że twój pies głośno zachowuje się w czasie twojej nieobecności? Takie zachowanie oznacza, że czworonóg domaga się uwagi. Jest to kolejny znak, że on czuje się samotny.


Chciałabym z kimś pogadać bo czuje się samotna i nikt mnie nie rozumie.

Już od miesiąca mam depresje Święta byly okropne najgorsze w moim życiu a to przez mój nastrój. Niektóre koty lubią sobie pogadać, inne są raczej oszczędne w słowach. Jeśli twój kot zwykł cię witać głośnym wrzaskiem, prawdopodobnie po prostu tak już „ma”.


Co innego, gdy podobne zachowanie staje się udziałem cichutkiego. Gnębi Cię samotność w związku? Jesteście razem ale osobno, niczym dwa samotne serca? Czujesz, że oddalacie się od siebie i nic już nie jest takie jak kiedyś? Internetowe biuro matrymonialne MyDwoje.


Być może partner również czuje się samotny , nie akceptuje aktualnego układu, pragnie coś zmienić, ale nie wie, kiedy i jak postawić pierwszy krok…Stoi w martwym punkcie i czeka na przełom, który pozwoli wszystko zmienić. Chce mi się wyć czuje się sama ,samotna, słaba. Aż by się chciało wziąć jakąś tabletkę szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty