wtorek, 12 marca 2019

Odrzucilam faceta i zaluje

Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego.


Kilka miesięcy temu poznałam super chłopaka, na początku bardzo mi się podobał, całymi dniami o nim myślałam, kiedy miałam się z nim spotkać zawsze byłam szczęśliwa, myślałam o. Zrobil sie jakis taki pewny siebie, ale nie arogancki. Jak z nim bylam wydawal mi sie byc zbyt. Mimo że facet czuje się szczęśliwy jak nigdy dotą to pytanie spędza mu sen z powiek i sprawia, że w jego głowie trwa prawdziwa gonitwa myśli. A nagle okazuje się, że już nie widzi poza nią świata.


Przecież chciał jeszcze trochę poszaleć! Przyjaźnię się z nim od kilku lat. Nigdy nie myślałam o nim w kategoriach partner, zawsze myślałam o nim jako koledze. Nie zgodziłam się być jego dziewczyną. Mimo tego nie straciliśmy kontaktu.


Chodzi o to że teraz żałuje że odmówiłam. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Zresztą słusznie, bo jeżeli go odrzuciłaś i skrzywdziłaś jednocześnie, to nic dziwnego, że nie chce się z Tobą w ogóle spotykać.


Dziewczyna myśli o szczerej rozmowie z byłym facetem i przyznaniu się do błędu. Boi się jednak, że Marek nie zechce do niej wrócić. Poza tym część ich wspólnych znajomych jest na nią zła.


Ci ludzie twierdzą, że Alicja zraniła Marka, zrobiła sobie odskocznię z Łukaszem, a teraz chce wrócić do pierwszego chłopaka. Troszke długie, ale jeśli ty mi pomożesz obiecuje że ja również Tobie pomoge odp na której z twoich pytań. Wczoraj bylam na imprezie firmowej i. Wypilam troche za duzo i wyladowalam w lozku z kierownikiem mojego dzialu. Nie wiem jak to sie stalo, ale nie zaluje tego.


Kiedyś wręcz wypadało, żeby to mąż był starszy od żony. Dziś raczej szukamy partnera wśród rówieśników, ewentualnie starszych o rok czy dwa. Nadal są jednak kobiety, które wybierają starszych. Mało która z nich ma jednak na tyle wyobraźni, by pomyśleć, jak jej.


Jeśli nie ma niebezpieczeństwa że tamten facet powie Twojemu mężowi to nie niszcz mu życia. Ty już wiesz że zrobiłaś błą zrozumiałaś, myślę że więcej nie będziesz chciała próbować. Jest bardzo mily i wyglada na dobrego czlowieka. I taka mała rada na koniec panno studentko: zanim zabierzesz się za łapanie przystojnego, wykształconego faceta upewnij się, że umiesz pisać poprawnie po polsku, bo jak mu walniesz kłutniami czy spowrotami, to się gość załamie.


Potem - czy poszlabym z nim na kawe. Pół roku temu grzecznie odmowiłam na złozoną mi ofertę pracy. Powodem byl bardzo ciekawy projekt, który realizowałam w obecnej firmie. PL - Mam problem nie dawno zerwal ze mna facet powod byl ze sie awanturuje a nie.


A ja ostatnio słyszałam taką opinię, że są związki, co do których nie koniecznie trzeba mieć skrupuły i poczucie winy, bo są podobno rodzaje związków. Takie, które są dobre i ludzie się kochają, wtedy rzeczywiście wchodzenie w paradę i świadome odbijanie faceta jest czymś złym. Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy.


Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac. Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac. On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Każdy z nas ma w rodzinie jakiegoś emigranta. Wśród nich są i tacy, którzy po jakimś czasie wrócili do kraju.


Powody są różne: jednym się zwyczajnie nie udało, inni zarobili na wymarzony dom czy samochód i nie widzieli sensu, by dalej być poza krajem. Jeszcze inni wrócili po prostu z. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Nie zaluje ze odeszlam a raczej tego ze tak to sie skonczylo. Doszly mnie sluchy, ze facet ma do mnie zal bo odeszlam. Jednak okazuje sie ze problemy tycza sie normalnego funkcjonowania-nie ma kto obiadu podac, nie ma kto zakupow zrobic, trzeba kombinowac kase na rachunki i pamietac o. Chciałam żeby wiedział, a może liczyłam, że go to ruszy, bo to wrażliwy facet, ale nawet jeśli nie - to pożegnanie się takimi słowami w jakiś sposób może go podbuduje i poprawi samoocenę.


Chcę, żeby wrócił, niczego innego nie pragnę w tym momencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty