poniedziałek, 18 marca 2019

Związek ze starszą kobietą o 4 lata

Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem. On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Mam lata starszą żonę i jestem z nią bardzo szczęśliwy.


Zauważyliśmy jednak że nie wszyscy ludzie w naszym kraju są tolerancyjni wobec związków w których kobieta jest starsza od.

Francuski prezydent ma żonę starszą o lata. Oto pary, w których różnica wieku jest równie imponująca. ZE ŚWIATA GWIAZD Starsza ona młodszy on, czyli o parach w showbiznesie, którym różnica wieku w niczym nie przeszkadza.


Związek z młodszym o lat Brahimem Zaibatem (na zdjęciu) rozpadł się, a Madonna związała się. Moja ciotka ma lata, a wujek i są bardzo szczęśliwi. Zawsze było, że mężczyzna powinien być starszy ze względu na to, że oni się troszkę wolniej rozwijają pod względem psychicznym. Kilka miesięcy temu zakończyłem związek z kobietą, która ma dzieci w wieku ok.


Na początku wszystko fajnie i pięknie, ale już po kilku miesiącach zaczęło wychodzić jej prawdziwe oblicze.

Wygórowane oczekiwania i wymagania, choć sama niewiele miała do zaoferowania. Adrian postanowił odpowiedzieć tym osobom. Od czterech lat jest w szczęśliwym związku z partnerką starszą o lat. Chłopak wyznał, że jeszcze nigdy nie był tak szczęśliwy i nie zamieniłby swojej dziewczyny na młodszy egzemplarz. Z Kamilą jestem już cztery lata.


Po latach jestem wypruty i teraz odżywam dopiero. Mój mąż był ode mnie starszy o dwa lata i niestety nie udało nam sie – jestem w trakcie rozwodu. Aktualnie jestem z partnerem, który jest lata młodszy ode mnie i uważam ten związek za szczęśliwy. Także chyba to nie ma zbyt wiekszego znaczenia starszy czy młodszy to zalezy od osób ktore ze sobą zyją.


A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat. Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku zraniona. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera. Szczerze, najmłodsza kobieta z jaką się spotykałem i tak była ode mnie lata starsza.


Od lat pracuje z piękną kobietą, z która około lat zacząłem się bliżej spotykać. Początkowo był to raczej nie zobowiązujący seks, ze względu na jej niestabilny związek i faceta kótry ją psychicznie maltretował. Zapewne, gdy 20-letni chłopak wiąże się z kobietą o lat starszą, pojawią się następujące argumenty: ona nie da ci dzieci, szybciej się zestarzeje, przestanie ci się podobać, zaczniesz ją zdradzać, związek się rozpadnie, dzieci będą nieszczęśliwe.

I nawet nie do końca pozbawione sensu. Ostatnie lata dawały mi i moim rodzicom do myślenia. Brat raczej rzadko spotykał się z rówieśnikami, w swoich. Nigdy nie myślałam o naszym związku w kategoriach wiekowych - uśmiecha się Elżbieta, chociaż dodaje, że rodzina i znajomi nie raz dawali jej do zrozumienia, że jest tą starszą. Może w Warszawie, czy w Krakowie, starsza kobieta i młodszy o lat mężczyzna to nic niezwykłego.


Czy związek ze starszą kobietą z dziećmi jest do zaakceptowania? Mam lata, własną firmę i jestem niezależny finansowo. Ma dwójkę dzieci i jest po rozwodzie, również pracuje. Co myślicie o takiej sytuacji i może sami macie doświadczenie w byciu w związku ze starszą od Was kobietą? Chętnie poznam Wasz punkt widzenia.


A w związku żadne z nas nie jest ze sobą dla seksu. D Bez rodzenia nie rozszerza się. A taki kryzysowy moment następuje chyba, kiedy pani kończy lat.


Kiedy miałem lat 2 to nie przeszkadzało mi, jak kobieta miała 27. Dziś, po 4 nie wyobrażam sobie związku z kobietą starszą o więcej niż rok, góra dwa. Gdzieś czytałem, że najtrwalsze związki to takie, w których mężczyzna jest straszy o 4-lat.


Nastały takie czasy, że duża różnica wieku pomiędzy kobietą a mężczyzną już nie dziwi. Co prawda ludzie gadają, snują domysły i kierują w stosunku do zakochanych nieprzyjemne komentarze, ale trudno określić to mianem ostracyzmu społecznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty