wtorek, 26 marca 2019

Związek ze starszym mężczyzną o 12 lat

Związek ze starszym o lat partnerem. Ja jestem w związku z lat starszym mężczyzną. Nigdy nie pociągali mnie mężczyzni w moim wieku lub lat starsi.


Ludzie dzielą się na: tych chorych psychicznie i tych jeszcze nie zbadanych. Poznaj zalety i wady związku z dużo starszym mężczyzną! Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót? Dla mnie, lekkiej trzpiotki, wspaniale! Witam poznałam faceta o lat starszego mam lat.


Do tej pory nie moge przestac o nim myśleć mimo iz jestem w związku. Nie wiem czasem pokazywal ze mu zalezy a czasami mial to gdzies moze tez przez moje zachowanie bo chcial mu pokazac ze. Równouprawnienie pomiędzy kobietami i mężczyznami to wynalazek XXI wieku. Jeśli jesteś zwolenniczką dominującej roli mężczyzny w związku (chodzi nam tutaj o model, w którym twój ukochany zajmuje się większością spraw), powinnaś spotykać się ze starszym facetem.


Trzeba zapytać kobiety, dlaczego ze względu na grupy portfel potrafią się wiązać ze znacznie starszym mężczyzną. Najczęściej to chęć łatwego, wygodnego życia. Dlaczego kobiety decydują się na związek ze znacznie starszym mężczyzną? Mam lat i od ponad roku jestem zakochana w mężczyźnie, który ma lat. A ja jestem w związku ze starszym od siebie mężczyzna o lat.


I nie mogę powiedzieć bo zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. On ma córkę lat która mieszka w Polsce. Oboje mieszkamy i pracujemy z Niemczech. Jeśli więc jesteś w związku ze starszym od siebie facetem, wszyscy wokół życzą Ci przejrzenia na oczy, a Ty sama walczysz z wątpliwościami – przypomnij sobie ten tekst.


Jesteśmy ze sobą od miesięcy. W miłości nie chodzi o zgodność dat urodzenia, dopasowanie wzrostu, wagi czy koloru skóry. Chodzi o zaufanie, pasję i wzajemny szacunek.


Tylko, że on jest starszy ode mnie o lat (ja mam lata) mi to nie przeszkadza, ale nie wiem jak jemu. Mnie nie pasuje określenie współczesny świat w kontekście dyskusji o islamie. Islam to średniowiecze, i ze współczesnością ma tyle wspólnego, co ja z miłośnikami MEN-u. Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem.


W związku jesteśmy od miesiecy. Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya. Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać.


Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Czy Was to jakoś razi,co sądzicie o takich dziewczynach i czy same zdecydowałybyście się na taki związek? Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat.


Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat. Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania. Kobiety, które zrezygnowały ze związku z mężczyzną o kilka, czy nawet kilkanaście lat starszym twierdzą, że zabierali im oni poczucie swobody. Brak im było w związku odrobiny szaleństwa, za dużo było planowania, równowagi i stabilizacji.


Dojrzały mężczyzna ma swoje przyzwyczajenia, które trudno zmienić. Nie bójcie się związku ze starszym mężczyzną, oczywiście jeśli nie jest to związek toksyczny a mężczyzna jest normalny. Czasem mam opory, żeby mówić obcym ludziom, że jestem związana z mężczyzną starszym ode mnie o lat – przyznaje 32-letnia Magdalena Cydejko, weterynarz.


Jej związek z 60-letnim Jackiem (szefem kliniki weterynaryjnej, w której oboje pracują) trwa już czwarty rok. Czy związek ze starszym może się udać? Czy roznica duza (ok.lat) wieku nie jest przeszkoda?


Prosze o rade, czy warto angazowac sie we zwiazek ze starszym mezczyzna? Kobiety dojrzewają szybciej niż mężczyźni, więc zainteresowanie osobami o kilka lat starszymi jest w pełni zrozumiałe i uzasadnione. Partnerka lat z partnerem lat prowokują do komentarzy. Mężczyzna w średnim lub bardziej zaawansowanym wieku stereotypowo przeżywa kryzys związany ze stopniową utratą sił witalnych i za wszelką cenę pragnie się odmłodzić, przeżyć ostatnią.


Milosc w kazdym wieku jest mozliwa, wiem ze On tez mnie kocha i ja nie przestane go kochac. Wiem ze dla niego jestem w stanie wszystko poswiecic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty