środa, 8 sierpnia 2018

Allegro mojezakupy

Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Allegro moje zakupy na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Sklep internetowy moje-zakupy.


Kupując online oszczędzasz czas a rabaty lojalnościowe pozwolą Ci jeszcze taniej kupować! Zobacz odpowiedzi na pytanie: jak sprawdzić moje wszystkie zakupy na allegro? Wystąpił problem z logowaniem?


Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij e-mail. Debil przesłał mi pocztą polską nieopakowane w blister kości pamięci - drewienka. Z Panią na poczcie się znam to otworzyliśmy razem potwierdziliśmy oszustwo i drewienka wróciły do właściciela.


Kupowałam na mojezakupy i nie mogę się już doczekać, aż buty. Bzdury wypisujesz , na allegro tez możesz dowolną liczbe zamówień wpisać, jeśli sprzedawca ma jakiegos towaru kilka tysięcy a zdarzają sie takie to możesz zamówić tys, i nikt ci tego nie zabroni. Zanim ktokolwiek zgłosi sprawe na policje czy prokurature, musi odczekać regulaminowych tygodni czyli dwa miesiące. No właśnie ja powiem szczerze, że też trochę się zaniepokoiłam tym, że jeszcze do mnie paczka z mojezakupy.


Ale napisałam do nich i się okazuje, że dostawa ma potrwać do trzech tygodni maksymalnie. Wcześniej tego nie przyuważyłam w regulaminie, ale teraz jak na spokojnie sprawdzałam to jest taki podpunkt. Stara lista dokonanych zakupów umożliwiała przeglądanie transakcji do dni od zakończenia oferty. Chce zobaczyc kiedy kupiłem dysk na allegro niestety klikając moje zakupy są tam tylko dwa ostatnie z tego miesiąca czy da się podglądnać jakoś, kwote za jaką był zakup i kiedy był? Re: jak znalezc przedmiot kupiony na allegro na swoim koncie?


Co do marki Moje Zakupy -mojezakupy. Zimmermanna nie dochodziła to zadzwoniłam do sklepu i mnie do regulaminu odesłali. Faktycznie jest tam info, że wysyłka zajmuje 2-tygodnie. Ponadto użytkownicy nie zawsze potrafią się tam odnaleźć. Kupując konkretny przedmiot na portalu aukcyjnym warto wiedzieć, czy będziemy mogli go zwrócić i otrzymać zapłacone pieniądze.


Okazuje się, że w świetle przepisów sprawa nie jest taka. Jak przywrócić kupiony przedmiot na allegro w zakładce kupione? Przez przypadek usunełam przedmiot który kupiłam po naciśnięciu kup teraz, niestety osoba sprzedajaca nie wiedziała tego nie wiem dlaczego moze tak powinno być więć teraz moje pytanie jak moge to przywróci? Ostrzegam wszystkich przed zakupami na stronie mojezakupy.


Ja zamównienia nie złożyłam, to zrobiła moja mama. Pewnie więcej takich osób (przeważnie starszych) dało sie nabrać i wcale nie walczą o swoje, bo nie znają sie na prawie! Wtedy właśnie dobry jest adwokat! Złóżmy wniosek zbiorowy,zeby nie byla niska szkodliwosc czynu. W Opcjach przy nazwie przedmiotu kliknij Prośba o wycofanie.


Wystarczy poświęcić mniej niż minutę i zajrzeć do ustawień, a tym samym zabezpieczyć się przed omyłkowymi opłatami za kolejne transakcje. Klikasz i realizujesz wpłatę. Kilka słów podziękowania byłoby miłym gestem. Będziesz mógł przyznać sprzedającemu dodatni lub ujemny punkt w zależności od tego, jak. Polityka prywatności i pliki cookie Przeglądając tę stronę, akceptujesz pliki cookies wykorzystywane do ulepszania i personalizowania naszych usług i marketingu oraz do aktywności społecznościowej.


Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, co robimy z Twoimi danymi, a także o Twoich prawach i możliwościach wyboru - w tym o sposobie. Zobacz, jak działa koszyk, aplikacja mobilna i konto junior. Poznaj najlepsze i najtańsze sposoby dostawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty